Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2004, 18:18
tuttebel
tuttebel is offline
toen eentje op mn hand.
ik verging van de pijn, zo voelde het. in elk geval minstens dubbel zo erg als tandentrekken ofzo.
Oud 02-07-2004, 20:27
Verwijderd
kep ze laten aanstippen, wegsnijden (of lepelen noemen ze dat) en heb nu die Formule W. Maar dat laatste werkt tot nu toe wel
al dat andere ook wel, alleen veel pijnlijker :/ en komen steeds trug.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 20:32
Dubbel_FriSsS_
Dubbel_FriSsS_ is offline
heb het pas laten doen (op me voetzool).. en dat was niet 1x .. die vent bleef doorgaan met dat stikstof.. is -196 btw .. doet wel eve pijn ja.. maar als je het eenmaal hebt ach ja dan gaat ut wel weer (kon wel 2daagjes moeilijk lopen)
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 20:50
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
Xia schreef op 09-04-2003 @ 19:31 :
Dat formule W heeft bij mij veel beter geholpen, maar dat mocht je maar 1 week achter elkaar gebruiken..
Echt? Ik gebruik al langer hoor, en 't helpt wel hoor na een tijdje
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 21:06
steefos
steefos is offline
ik heb het 2 jaar geleden laten doen, toen had de arts de wratten niet een keer maar twee keer in een beurt aangestipt, dit werkte beter en binnen twee bezoekjes waren ze totaal verdwenen
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 11:37
Marloesss
Marloesss is offline
IK heb ook een tijd last van wratten gehad,ik heb ze heel vaak laten aanstippen en wegbranden (=AUW) bij de dokter. Maar hij zegt dat het een bacterie is dat in je bloed zit en dat het aanstippen eigenlijk niet helpt. Het is gewoon een kwestie van tijd... Ik weet dat het heel kut is maar bij mij zijn ze vanzelf weer weg gegaan. Je kan er niks tegen doen.

Hopelijk heb ik je een beetje geholpen,

Liefs Marloes
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 01:19
JCG
JCG is offline
met stikstof werken bij mij wel. Ik voelde het wel een beetje maar deed niet idioot veel pijn. Maarja ik heb ook al 7 hechting zonder verdoving gehad.
Oud 05-07-2004, 13:23
knijtert!
knijtert! is offline
Als kind had ik wratjes op mn lies... ik denk zo een 12 jaar geleden... Die heb ik laten wegstippen (beetje pijnlijk, maar hangt wel van plek af, licht eraan hoe dun de huid op die plek is...)

en sinds een paar maanden komen ze weer terug op ongeveerr de zelfde plek volgens mij, iig ook op mn lies. Maarjah, het word tijd omze te laten weg stippen, maar ik vergeet steeds teinformeren op welke dag dat kan (vroeger was het eens in de 2weken geloof ik )
Oud 05-07-2004, 15:20
ythguaN
ythguaN is offline
Ik heb t toen ik 10 was o.i.d. wel een x gehad op me hand (tussen duin en wijsvinger aan de binnenkant van de hand) het is geen fijn gevoel maar doet ook geen pijn.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 16:51
Verwijderd
Stikstof werkt bij mij wel hoor. Het doet even pijn als het op je wrat komt, maar ik vind het echt reuze meevallen hoor. Daarnaast vind ik wratten vies, en ben ik blij als ik er vanaf ben (met wat pijn).

Tegenwoordig kan je ook zelf stikstof kopen, en je eigen wratten weg mee branden.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 10:55
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Ik heb dus vorige week woensdag 4 wratjes op mijn hand laten aanstippen, en 2 daarvan zijn van die 'bloedblaren' geworden.
(en ik vind ze nog best groot ook nog)
Alleen...ze worden niet hard, ik weet niet hoelang dat normaal moet duren, maar zijn er misschien 'tips/ideeen' om dat te versnellen.
Want het lijkt net of ze alleen maar zachter worden, en ze beginnen te jeuken
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten