Toen ik 11 was ofzo, stonden ze elke me op te wachten en met stenen te gooien, gelukkig vanop een grote afstand...
Een keer toen ik met mijn buurjongen mee was vielen ze ons lastig en lagen we te schuilen achter een hoop plastiekbuizen (was op een bouwwerf)...begon het kereltje plots te huilen
Toen ik 14 was heb ik een "vriend" een klap voor het gezicht gegeven omdat ie me had uitgelachen op de bus omwille van dingen die ik echt niet pikte...Hij bloedde aan zijn neus enzo, blauwe wang, schop op been... de maandag erop kwam ik naast em staan van "gaat het?"
Over 2 weken heeft iemand me een trap in mijn gezicht gegeven omdat hij onder invloed was van xtc...Hij beweerde dat ik zijn een van zijn vrienden uitlachte terwijl ik niet weet wie dat moge zijn...Toen kwamen zijn vrienden erbij staan, en hebben ze me met rust gelaten, enkel uitgedaagd...Ze hadden mooi mijn dag naar de ruk geholpen...Ik heb toen uit frustratie op een auto beginnen slaan, mocht ik lekker mee met de politie
Toen ik buiten het politiebureau kwam was hij ook reeds opgepakt met een vriend van hem...Waarschijnlijk kwam hij er minder goed vanaf dan ik...althans dat hoop ik
Oh en een keer toen ik in het lager zat wou een kerel mij aanvallen, deed ie een sprong naar voren, stak zijn voet uit(hij was hopeloos fan van de power rangers toen

)
Ik zette een stap opzij, en hij lag te janken met een ferme schaafwond