Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dat is het zakelijke aspect van het film maken en staat los van het wel en wee over het verhaal. Het ging om een trilogy. Als LOTR 1 een flop was, hadden ze ook geen deel 2 gemaakt. ![]() "onervaren" bestaat niet in Hollywood.] Nuff said. |
![]() |
|
Euhm, even over LOTR, deel 1, 2 en 3 werden allemaal tegelijk gemaakt... Deel 1 MOEST dus een succes worden anders zou er een studio failliet zijn gegaan... en zouden de andere twee delen alleen op video zijn verschenen...
Oh, mensen, kijkt u allen even op de kalender: nog zes dagen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() slecht voorbeeld, maar je begrijpt wat ik bedoel ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maarja...reviews..dat zijn meningen van mensen..eindelose subjectiviteit.. dus ik trek me er geen ruk van aan... ![]() ook als is een t popcorn film, i dont give a crap ![]() entertainment is entertainment. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Het ging inderdaad bij de Matrix helemaal niet zozeer om het verhaal, maar om de manier waarop het verhaal gebracht werd.
De stunts. De effecten. Het camerawerk. Dus wat verhaal betreft kijk ik ook helemaal niet uit naar Reloaded, als het maar vet is. Als het maar fijn wegkijkt. En als het me maar het gevoel geeft dat ik het nog tien keer wil zien allemaal. Als ik m'n ogen maar niet kan geloven.
|
Het idee dat ik van de film krijg is dat ze de stunts allemaal wat hebben 'overdreven' en dat ze het verhaal overheersen. Vind ik jammer aangezien het hele idee van de matrix heel vernieuwend is en het verhaal centraal zou moeten blijven staan, aangevuld met de stunts die zo'n soort film mogelijk maakt. In deel 1 lieten ze je 'kennis maken' met de matrix en ik had gehoopt dat ze in reloaded vooral het verhaal zouden uitwerken, aangezien het principe van de matrix een ideale ondergrond biedt voor een wat meer psychologisch verhaal.
Ik heb hem dus nog niet gezien, maar dit idee krijg ik. Ben benieuwd naar reacties van mensen die hem al gezien hebben. *wil hem toch wel graag zien ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Heb hem de 18e gezien. Het is echt een. heeeele mooie film
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Weer geniaal, ik had door de negative reacties mijn verwachting al een beetje aangepast, maar dat had ik dus niet hoeven doen
![]() Verhaal vind ik ook zeker niet slap, zeer veel detail en genoeg stof om nog is met een biertje over te praten, hoe het nou in elkaar zit, en hoe het vervolg zal zijn. Helaas wist ik niet dat er een trailer kwam na de aftiteling, die had ik ook graag nog gezien. maar ach, die kijk ik de volgende keer wel ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
The Matrix DVD-Box! Daangerous | 35 | 19-08-2004 11:55 | |
Films, TV & Radio |
speculaties over The Matrix Revolutions ( 3) Optima | 23 | 24-07-2003 22:37 | |
Films, TV & Radio |
foutjes in the matrix reloaded THE ICEMAN! | 4 | 07-06-2003 12:01 | |
Films, TV & Radio |
The Matrix : Reloaded TAFKAB | 40 | 30-01-2003 19:48 | |
Films, TV & Radio |
Nieuwe Matrix:reloaded en Terminator 3 nieuws TAFKAB | 25 | 05-01-2003 14:47 | |
Films, TV & Radio |
THE MATRIX 2: Reloaded Optima | 3 | 18-12-2002 22:17 |