![]() |
|
iedereen kiest bijna voor maatje 34 ,36 ,..... ik wou dat het ook zo bij mij was maar ik ben dus heel slank maar heb een achteruit stekend gat en daarmee heb ik een maatje meer
de maten betekenen niets je moet eerst naar de lengte zien en dan naar de maten want zie je al ene meisje van bv 1m80 met een maatje 34 dat is echt niet mooi sorry deze post trekt op niet ( de mijne he niet die van jullie)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar inderdaad, iemand kan ook gewoon klein zijn, of lichte botten hebben... het ligt aan het figuur enzo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik vind een meisje moet er vrouwelijk uitzien en niet als een lat. als je 32-34 hebt kun je er niet vrouwelijk uitzien |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Verder ben ik het helemaal met je eens.
||
Citaat:
![]() Persoonlijke voorkeuren prima, maar het zo bot brengen is imho niet nodig. "kan niet vrouwelijk zijn", "zak met botten" en meer van dat soort termen zijn onaardig en onnodig, om niet te zeggen onwaar. Het hang er écht vanaf. En ik vraag me nog steeds af waarom het ok is om dunne mensen te beledigen terwijl je het niet in je hoofd moet halen om niet van mollig te houden (ok beetje overdreven, maar het is wel zo) ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Erm... ik heb ook helemaal nie mager, maar ik ben echt niet jaloers op mensen met maatje 34 of 36 hoor. Vind ik echt wel te mager
![]() Het mooist vind ik 38-40 (medium) ![]() Vroeger had ik een vriendinnetje en bij haar was XS soms te groot. Die kon bijna in geen enkele winkel kleren kopen. Vond ik wel erg voor haar ![]()
|
![]() |
ik weet nie precies wat voor maar mijn dinnetje heeft, maar als ik dit zo lees gok ik tussen 34 en 38, want ze is wel slank, maar ze is geen zak botten.. ze is bijna een kop kleiner dan ik, maar ik ben 1.95 dus ik gok haar rond de 170 (ja sorry ik vraag die shit nie haha) cupje c, lekker stevig, hele mooie ronde billen, daar ben ik echt serieus verliefd op ik heb zelfden betere gezien, mooi blond haar tot haar schouders. en ze heeft geen standaard gezicht, cker wel mooi! maar anders, kweennie ik viel echt gelijk op haar
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik vind iemand dun als je de botten ziet van diegene, als dat uitsteekt of als iemand eruit ziet of hun ruggengraat zo doorknakt... Iemand met maat 34 kan zeker een mooi figuur hebben, het is maar net hoe je het bekijkt. Zet je iemand met een maat 34 naast een maat 42 dan lijkt die maat 34 misschien wel ongezond omdat je het vergelijkt met een grotere maat... Het gaat om de verdeling van alles. Iemand met maat 34 kan ook heupen hebben, alleen in een kleinere verhouding (net als dat iemand van 2 meter ook langere armen heeft dan iemand van 1.70)...'Klein' wil niet meteen zeggen 'mager'.... Word echt niet goed van het gezeik over maten. Iemand met maat 34 is niet per definitie mager, en iemand met maat 42 is niet per definitie dik...Wat maakt het ook eigenlijk uit? Als je er zelf maar tevreden mee bent! |
![]() |
|
Nou een beetje variatie mag hier wel
![]() ![]() qua broekmaat gok ik op 44, maar gezien ik geen broeken draag weet ik dat eigenlijk niet zeker, maar zo ongeveerin ieder geval, en bovenmaat 42 denk ik, en verder 85B cupje..zo. oja en ik ben zo'n 1.65, ![]() wat was de vraag eigenlijk ![]() ![]() *en ik heb teveel smileys gebruikt ![]() o wacht de vraag was dus wat je het mooist vond, hmmm...ik heb eigenlijk geen idee, ik kan namelijk helemaal geen beeld krijgen van een figuur als iemand zegt "ik heb maat 38"...maargoed, 38/40 vind ik wel mooi...naja het ligt eigenlijk gewoon aan de vormen, maat maakt niks uit..
Laatst gewijzigd op 14-04-2003 om 17:04. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ahum...
![]() Ik ben zelf een lange meid, dat hoor ik ook heel vaak. Ik ben 1.84, heb behoorlijke lange benen, wat ik opzich niet lelijk bij mijzelf vind, alleen een jaar geleden was ik best dun, dat is niet mooi als je dan ook nog lange benen hebt,... dan lijkt het net of je spillepootjes hebt. Nu ben ik slank, een normale lichaamsvorm, nu vind ik ook mijn benen mooier uitkomen. Ik heb ook flinke heupen,.. bij broeken heb ik echt 31/34 nodig en aangezien 34 de langste broekmaat is... is dat nog best wat qua lengte en dan kan ik hem nog net 1 keer omslaan. Bij normale broeken heb ik maat 38, alleen heb ik dan vaak moeite met mijn benen, dan zijn ze weer iets te lang en dan lijkt de broek er weer kort bij, dat is wel irritant, en moet je van die ingestelde maat broeken kopen, wat ik sowieso altijd al doe. Verder heb ik qua bh maat 75C, maargoed dat is niet zo heel erg belangrijk, als je maar geen bobbeltjes hebt ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Goed. Bij maat 42 is iemand dus dik. (dat word hier zo gesteld) Ik heb maat 44/46 en ben inderdaad wat aan de stevige kant, maar echt dik? Nee dat valt wel mee. Ik heb het heus wel aan veel mensen en jongens gevraagd, maar die zeggen allemaal dat ik mollig/stevig ben, maar niet dik. En het past gewoon bij me. Voor de rest heb ik cup DD/E maar dat valt niet echt op omdat het in verhouding is met de rest van mijn lichaam. Ik ben 1m70. Ik vind een meisje mooi als alles goed in verhouding is, en dan maakt het niet uit of ze maat 34 of 48 heeft!
|
Verwijderd
|
Umm ik vind een meisje mooi als d'r wat aan zit zeg maar, maat 38 op zo'n 1.70m zoiets.
Beetje gespierd mag wel, maar niet zichtbaar in de buik, je weet wel, mooi gevormd ![]() Ikzelf heb maat 36 (meestal) Maat 5 of 7 spijkerbroeken geen idee wat dat in europese maten is ![]() En op de een of andere manier krijg ik altijd complimentjes on my chest ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
32-34 = xs 36-38 = s 40-42 = m 44-46 = l 48-50 = xl Dus met maat 44-46 ben je inderdaad steviger dan gemiddeld, maar niet dik... ik vind 't ook vreemd dat sommigen hier maat 38-40 al dik noemen, mijn moeder heeft maat 40 en iedereen vindt háár erg slank (zeker als je bedenkt dat ze 49 is) voor kleding die speciaal op jongeren gericht is (bij benetton bijvoorbeeld, en esprit) geldt soms het volgende lijstje: 30-32 = xs 34-36 = s 38-40 = m 42-44 = l 46-48 = xl |
![]() |
||
Citaat:
tja, heb maatje 34-36 maar ben ECHT NIET graatmager. Ik ben toevallig maar 1,50 lang en weeg 47 kilo. Nergens een rib of ruggegraat te zien hoor. Ik heb zelfs een buikje (ja dat kan ook als je maatje 34 hebt, en nee ik heb geen anaorexia, eten is een van de lekkerste dingen die er is)
|
Pfff... Allereerst wil ik zeggen dat ik het betwijfel dat bijna alle meisjes hier maatje 34 hebben. Kijk op een willekeurige school naar de meiden in deze leeftijdscatagorie en je ziet dat er een stuk minder van deze extreem slanke dennen zijn.
Maat 34? Maat 36? ![]() Mijn bovenlijf past in 38, vaak 36 ook wel. Cupmaat 70C. Ook dik tevree mee, tiet zat zullen we maar zeggen. Ik ben het zeer met spacegirl eens. Ik vind maat 32-34 te dun. En dat is geen generalisatie, ik VIND dat. Een vrouwenlichaam moet mooi rond en zacht zijn. Een vetkussentje hier of daar? Prachtig. Mijn vriend ligt liever op een bol buikje dan op een afgetraind wasbord. Wat dat betreft ga ik toch meer voor de Afrikaanse mentaliteit...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maat 34 ziet er niet altijd eng dun uit, vooral als de lengte heel erg meevalt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Omdat een breedte over een kleinere lengte wordt verspreid.. Je hebt misschien wel dezelfde maten, 38 = 38, maar voor het oog is het anders. Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen.. Zo is het ook als het gaat om een kleine maat. Iemand van 1.80 meter zal er echt ziekelijk dun uitzien met een maat 34, terwijl dat bij iemand van 1.50 best mee zal vallen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb kledingmaatje 34/36, maar ben niet extreem mager. Heb cupmaat 75B en dat vind ik veel te klein. Heb wel een platte buik zonder blokjes en mijn kont is vrij dik, daar ben ik erg blij mee.
Mooiste vind ik toch wel maat 36, cup 75D en een dikke kont met vrij brede heupen. Zeg maar a la Shakira/J. Lo, maar dan met wat grotere borsten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben 1,70 65 kilo en cupmaat 75 c, maat 38 pas ik meestal wel in, vooral mijn broeken moet vaak wat groter vanwege redelijk dikke (gespierde
![]() Ik zou wel minder dikke boven benen willen hebben, zodat dat niet zo opviel, vooral met broeken is dat heeel moeilijk. Ik vind trouwens qua borsten vanaf cup b wel goed tot d, als ze maar niet hangen, want dat vind ik niet mooi (persoonlijk) Ik heb zelf hele ronde rechtopstaande borsten om het maar zo te zeggen, ik ben daar heel tevreden mee, gelukkig mijn vriend ook ![]() Ik vind lange meisjes ook heel mooi, vooral met mooie slanke benen, daar kan ik zelf echt jaloers op zijn, omdat ik dat niet heb. Laatst gewijzigd op 22-04-2003 om 21:36. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Welke kies je? Je moet kiezen Michel1992 | 27 | 29-08-2009 15:46 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |