Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2003, 15:42
Verwijderd
Ik en Thaïs gaan trouwen 16/8/2003 !!!
Gefeliciteerd

Ik heb ze dan ook zéééér origineel ten huwelijk gevraagd

Namelijk met de hulp van het TV-programma "trouw met mij"!

Nu vind ík iemand ten huwelijk vragen in een tv-programma juist niet origineel, maar wel leuk dat je dat hebt gedaan in maranello als zij zo pro-ferrari is en ze ziet er blij uit op de foto's, dus je hebt er zeker wel goed aan gedaan om 't op deze manier te doen

Wat vinden jullie van trouwen
Overbodig. Trouwen is een combinatie van een contract waarin je allebei toezegt de rest van je leven bij elkaar te blijven, en een groot feest omdat je van elkaar houdt. Een contract heb je mijns inziens niet nodig om altijd bij elkaar te blijven en bovendien weet je maar nooit wat er gebeurt, en een groot feest omdat je van elkaar houdt kun je ook wel geven zonder te trouwen. Sterker nog, je kunt heel goed van elkaar houden zonder feest.

én van ons huwelijk
Erg leuk voor jullie Zoals ik al zei, gefeliciteerd

en onze site?
Ongetwijfeld hartstikke leuk voor de mensen die jullie kennen én voor mensen die graag genieten van andermans geluk. Ik vind 'm ook wel leuk
Waarschijnlijk verder een beetje overbodig, maar ach, ik maak ook graag overbodige sites...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2003, 18:09
*~*
*~* is offline
Eerst en vooral proficiat en veel geluk!

En ten tweede, knap dat je het een hele dag met Gerty Cristoffels (of hoe je het ook mag schrijven ) heb volgehouden
Oud 14-04-2003, 19:10
Pletterprater
Pletterprater is offline
Hmmm... eventjes als mede sitebouwer commentaar op de site.
Om te beginnen eventjes stimulatie: Leuk dat je een site voor jullie hebt gemaakt en dat je nu gaat trouwen...

Okee... nu dan op/aanmerkingen

Niet alle plaatjes zijn op een juiste manier afgewerkt... de plaatjes van de 2 bovenste beertjes hadden beter gekunnen. (je ziet te duidelijk, dat ze bewerkt zijn, stukjes wit in het rood vallen nogal op)

Bij de knoppen onder de beertjes zou ik de 2 halve knoppen aan de zijkant weglaten, leiden alleen af... overigens lijkt het plaatje met de knoppen ook niet lang genoeg. Aan de zijkanten zie je lelike witte randen... dat nogal opvalt bij het rood ernaast en erboven.

De opties had je beter allemaal bovenaan kunnen plaatsen... nu is het net alsof je op een startpagina.nl pagina aan het zoeken bent naar een bepaalde optie... terwijl je bij zo'n trouwsite juist naar niets bijzonders op zoek bent.

Bij een site met zoveel opties, kan je er verstandig aan doen, een sitemap in te bouwen, zodat de bezoekers wat beter de weg kunnen vinden en overzicht hebben van wat er allemaal te vinden is binnen de site.

Als je binnen de site komt, probeert de site meteen een MP3'tje te kopieëren naar je computer... erg frustrerend en zeker niet handig... misschien dat er op de site een optie moet komen, waar je de muziek kunt aanzetten (en dus het geluid kunt downloaden) of uitzetten (standaard instellen, zodat de computer niet meteen dat mp3'tje download)

Een forum voor de trouwsite??? En aanmelden om er gebruik van te kunnen maken??? Van een trouwsite??? Aanmelden voor een trouwsite??? Lijkt me wel wat vreemd

Ook de pagina's in de middelste kolom zijn niet allemaal evengoed bijgewerkt

Zijn er mensen die op de hoogte willen blijven voor de updates van de site???

Ik zie dat niet alle opties verkrijgbaar zijn bij elk deel van de site... dit zou eigenlijk wel het geval moeten zijn

Waarom ziet het foto deel er opeens zo anders uit... misschien beter deze ook in de stijl van de site te houden EN binnen hetzelfde venster te openen.

De opteis aan de zijkanten lijken allemaal binnen jouw site te horen... terwijl ze niet allemaal bij jouw site horen. Je hebt een kopje "huwelijk links"... wat inderdaad doet vermoeden, dat deze links buiten de site om gaan... dit is goed... maar waarom staat dit bij de andere links niet, dat het daadwerkelijk alleen links zijn en geen onderdeel uitmaken van de site zelf?

De tekst die onder de hele tijd "Welkom op de trouwsite van Bart & Thaïs" vormt, is irritant, als het de hele tijd zo beweegt. Beweging moet zo min mogelijk voorkomen binnen een site... en dit kan vermeden worden.

Doet je forum het wel??? Bedoel, heb erop geklikt, this nu al een aardig tijdje later en denk dat hij niet werkt. Heb wel een scherm gekregen die zei dat het scherm niet getoond kon worden of iets dergelijks

Laat dat "new" tekentje maar weg aan de zijkant... want als het goed is, zal jij nog het een en ander vernieuwen aan de site en zal de site, in vergelijking met veel andere site, "nieuw" blijven... alle informatie erop... enne... beweegt=niet goed, zie ergens boven.

Ach ja... voor zover tenmisnte de site... hij oogt overigens ook vrij druk, maar de kleuren zijn wel goed.

Met vriendelijke groet

Pletterprater
Oud 14-04-2003, 19:19
load_harmony
load_harmony is offline
echt heel lief die site!!

ook dat jullie gaan trouwen!!!

geniet er van!
en een site is niet overdreven! je trouwt toch maar een keer?? (hope sow)
Oud 14-04-2003, 19:29
Ilona1
Ilona1 is offline
Citaat:
OriginalMisfit schreef op 13-04-2003 @ 16:25:
Gaan jullie ook zon "mooie" site maken als jullie gaan scheiden?
Veel plezier
Hahahaha

Heey Gefeliciteerd!
Oud 14-04-2003, 19:31
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
load_harmony schreef op 14-04-2003 @ 20:19:
echt heel lief die site!!

ook dat jullie gaan trouwen!!!

geniet er van!
en een site is niet overdreven! je trouwt toch maar een keer?? (hope sow)
"Een site" niet... "deze site" misschien wel... er staat teveel op en er wordt teveel onnodige functionaliteit aangeboden... maar goed, smaken verschillen zal ik dan denken.

Overigens doet het mij wel denken aan mijn valentijnssite die ik voor mijn vriendin had gemaakt
Reageren

Regels voor berichten