![]() |
|
![]() |
Ik en Thaïs gaan trouwen 16/8/2003 !!!
Ik heb ze dan ook zéééér origineel ten huwelijk gevraagd ![]() Namelijk met de hulp van het TV-programma "trouw met mij"! Je kan alles bekijken op onze trouwsite Véél plezier ![]() Wat vinden jullie van trouwen én van ons huwelijk en onze site? ![]()
|
![]() |
|
Over trouwen zelf..
Heb het altijd een hele mooie gedachte gevonden, 'voor eeuwig' samenzijn etc etc. Alleen trouwen mensen voor mijn gevoel nu best snel, te snel misschien. Geloof ook niet echt in het idee van altijd samen kunnen zijn, zal zelf ook niet snel trouwen denk ik. Lijkt me toch wel raar, als het zo officieel staat. ![]() Zou ook niet te jong willen trouwen.. Beetje overdreven om 't op tv te doen, maar goed, wel apart. Mja, site enzo is wel leuk, maar wel een beetje tè misschien.. Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Veel geluk enzo.. ![]()
|
![]() |
ik ben 23 en mijn verloofde 22
En dat jullie dat zo overdreven vinden is waarschijnlijk omdat jullie niet weten wat échte liefde is ... Héél de wereld mag weten hoe graag ik mijn Thaïske zie ... En btw, over die muziek... -> ER STAAT NIET VOOR NIETS EEN PAUZE - STOP - PLAY - FORWARD & REWIND - balk bij hé ![]()
|
Ik vind dat je nu niet moet gaan zeuren over wat echte liefde is.
Ik ben al 2,5 zeer gelukkig met mijn vriend en weet nu al dat ik oud met hem wil worden. Dat wij kritiek hebben op je site, moet je niet zo gaan verwoorden, vind ik...
|
![]() |
zwijmelen = goed of niet?
![]() Na vijf jaar samen te zijn met Thaïs weet ik ook wel wat échte liefde is ![]() En of jullie onze trouwsite nu goed vinden of niet, wij tellen elke seconde af naar ons huwelijk ... ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maarre.. elke seconde aftellen.. het duurt nog zo lang joh! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Maak die site ivdn wat minder zwaar...bedankt voor het laten crashen van explorer... ![]() Laatst gewijzigd op 11-04-2003 om 18:25. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het idee achter de site niks. Waarom zou je een site maken als je gaat trouwen? Waaróm in hemelsnaam? Ik bedoel, trouwen is leuk, geweldig en fantastisch, maar dacht je nu echt dat wij daar geïnteresseerd in zouden zijn?
Die tijd die je in die site stak had je ook aan je vriendin kunnen besteden, een cursus spaans doen, een goed boek lezen, je videocamera weer eens uit de kast halen, het huis schoonmaken, een driegangendiner koken.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn vriend en ik gaan ook trouwen, maar daar komt echt geen tv ed aan te pas, ik kies zelf de mensen wel uit die het weten ed. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Hartstikke leuk dat jullie gaan trouwen enzo, maar die site vind ik echt te overdreven gewoon.. Ik snap dat jullie blij zijn en dat jullie dat aan iedereen willen laten zien enzo, maar ik vind het erg overdreven om daar dat hele verhaal neer te zetten.. Het is toch ook op tv geweest?
Het is in ieder geval niet de manier waarop ik ten huwelijk gevraagd zou willen worden, laat ik het zo zeggen.. Maar jullie heel veel geluk natuurlijk
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Tja, jullie hype rondom het huwelijk is dus de reden waarom ik al sinds mijn zevende NIET wil trouwen.
Maar dat is iets wat heel persoonlijk is. Ik denk dan ook aan die een op de drie huwelijken die stranden, daar word ik uitermate cynisch van. Na bijna 10 jaar samen vind ik ons getrouwder dan veel anderen. Ook zonder poeha en witte jurk. Maar als jullie het nou zo leuk vinden, ga je gang.
||
Verwijderd
|
Citaat:
en geef nou toe, overdreven is het wel. Lief, maar overdreven. |
![]() |
|
![]() |
Gefeliciteerd.
Verder ben ik het zo'n beetje met de meeste eesn in dit topic over jullie site, maargoed als jullie het leuk vinden, moeten jullie het doen. Zelf wil ik later ookw el trouwen, maar niet groots ofzo, gewoon in kleine kring met alleen naaste familie en goede vrienden. Niet iedereen hoeft van mij erbij te zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() PS: De site kon ik niet bekijken. Ben te lui Flash te installeren ![]() Laatst gewijzigd op 12-04-2003 om 16:10. |
![]() |
|
nou, ik vind de site wat minder. niet lullig bedoeld, maar het fotoalbum doet het bij mij niet en ja... toch wel leuk om dat soort dingen voor jezlef en je familie te houden.
trouwen vind ik echt cool. julllie trouwen tenminste ook niet zo overhaast. oke, jullie zijn nog wel jong, maar al wel een aantal jaren samen. ow, en je manier van aanzoek is natuurlijk prachtig voor haar. je hebt er echt moeite voor gedaan, echt cute. *zwijmel* ik wil ook wel over een paar jaar trouwen, maar ik ben wel van plan hem ten huwelijk te vragen. jaja... Nou, maak er een super dag van en laat het ons nog ff horen. (al aan kinderen gedacht enzo?)
|
![]() |
Ik hoop op die leeftijd nog ieder weekend flink op stap te gaan, in plaats van te trouwen. Maar dat is mijn mening.
site: heel die muziek er vanaf, dat neemt een hele hoop van het overdrevene weg.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? Verwijderd | 93 | 10-03-2011 11:31 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #109 x-spekkie-x | 500 | 18-05-2010 10:44 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied # 92 Thee Muts | 500 | 29-10-2008 14:01 | |
De Kantine |
Shop je rijk in de saaiwijk! #161 Verwijderd | 500 | 29-03-2008 02:27 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Engels boekje nederlandse vertaling gezocht!!! Ikkuuuuuh | 4 | 13-12-2006 12:53 | |
Liefde & Relatie |
Stelling : Als je verloofd bent, moet je zsm trouwen starfishie | 36 | 01-05-2006 15:34 |