Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2003, 15:24
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Neophyte schreef:
En over de ephedrine:
Zover ik weet is ephedra plantaardig en ephedrine chemisch.
Maar dit zal ik voor de zekerheid nog eens nakijken.
hehe, ephedrine (ma huang) is het hoofdbestandsdeel van ephedra, dus gewoon natuurlijk. (staat op bijna elke gezondheids/fitness preparaten site. (ff gegoogled))

--
ben zelf overigens pas begonnen met Stacker4 (NVE)

Laatst gewijzigd op 23-04-2003 om 15:39.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 17:05
twim
twim is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 23-04-2003 @ 16:24:
hehe, ephedrine (ma huang) is het hoofdbestandsdeel van ephedra, dus gewoon natuurlijk. (staat op bijna elke gezondheids/fitness preparaten site. (ff gegoogled))

--
ben zelf overigens pas begonnen met Stacker4 (NVE)
Hmz... op mijn potje Stack II van M Double You staat niks over ephedrine. Alleen Ephedra Sinica/Ma Huang.
Dacht echt dat ephedrine de chemische variant was.
Heb je de link naar die site nog???
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 18:13
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
http://www.ephedra.net/
MA HUANG (Ephedra sinensis):
This plant contains ephedrine and pseudoephedrine which are used in over the counter medications for asthma (ephedrines) and as a nasal decongestant (pseudoephedrine). Ma huang is also sold as a stimulant and weight loss product. Like caffeinated beverages, ephedrine-containing products apparently can be consumed safely in moderate amounts by healthy people.

Ma huang is included in some diet formula where it functions as an appetite suppressant. Its mechanism of activity in this use is the same as the only FDA approved over the counter appetite suppressant, phenylpropanolamine (ppa). PPA lacks
the central nervous stimulation exhibited by the Ephedra alkaloids but has the same contraindications and is subject to the same cautions. Ephedra contains both pseudoephedrine and ephedrine, collectively referred to as Ephedra alkaloids.
Oud 23-04-2003, 22:15
notbonefish
notbonefish is offline
Ma Huang en Ephedra zijn dus de plant, Ephedrine de actieve stof. vergelijk: koffie-boon; Caffeine.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 14:59
twim
twim is offline
Vanaf nu haal ik mijn kennis dus niet meer uit de Aktueel
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 18:43
Sebadoh
Sebadoh is offline
als je in 1 dag 1 kilo afvalt lijkt me dat niet echt gezond.
En volgens mij moet je de hele tijd met die shit doorgaan anders word je toch zo weer dikker? of zie ik dat verkeerd
Oud 26-04-2003, 13:25
rooddraakje
rooddraakje is offline
Je kan zowieso beter niet aan afslankmiddelen beginnen. Gewoon gezond eten en veel bewegen is het beste voor je.
Afslankmiddelen zijn niet gezond en kunnen ook bijwerkingen hebben. Mijn advies: begin er niet aan!
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 13:56
twim
twim is offline
Citaat:
rooddraakje schreef op 26-04-2003 @ 14:25:
Je kan zowieso beter niet aan afslankmiddelen beginnen. Gewoon gezond eten en veel bewegen is het beste voor je.
Afslankmiddelen zijn niet gezond en kunnen ook bijwerkingen hebben. Mijn advies: begin er niet aan!
tis niet echt een afslankmiddel. Kun je wel gebruiken als afslankmiddel. Het versnelt je metabolisme net zoals nicotine. Maar ik prefereer dan toch Stack boven sigaretten.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 11:06
Lidewij
Lidewij is offline
Ik heb het ook besteld...vandaag eerste pil genomen...misschien is het een placebo-effect, maar ik voel me licht in m'n hoofd en vrij hyper...heb ietsje minder hongen, maar vooral veel meer energie ed...
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 11:22
Marshall
Marshall is offline
xsta heel open voor allerhande medische wondertjes maar t onderdrukken en beinvloeden van je bloeddruk lijkt mij best onverstandig maar ja.. heb nog nooit negatieve informatie over stacks gelezen dus ga t maar niet veroordelen..
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 15:13
Verwijderd
Je moet 'n blow roken na die stackers he cHa0s
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 11:46
Lidewij
Lidewij is offline
@Missy_X en/of anderen die Stackers slikk(t)en: werden jullie snel en veel emotioneel ed toen jullie ze slikten?
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 14:00
cha0s
cha0s is offline
niet echt, maar je kan er idd emotioneel van worden.
Oud 03-05-2003, 16:11
Lidewij
Lidewij is offline
En waardoor komt dat dan? En is het tegen te gaan?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 00:47
cha0s
cha0s is offline
't is een bijwerking van de stacker zelf, kan je weinig tegen doen denk ik. (tenminste, dat heb ik me laten vertellen toen ik 't met iemand erover had dat ik die meuk ging doen.)

Regels voor berichten