Advertentie | |
|
![]() |
|
Ach, ik was in vage (of spirituele, je zegt het maar) bui en toen kwam die naam ineens in me op.
Toevallig meldde ik me net die dag ook aan op scholieren.com en nu zit ik er eeuwig aan vast ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Eerst heette ik hier Muiz, omdat Muis al bezet was en mijn vriend me altijd zo noemde. Maar toen zag ik dus Muis en Muizzz en wilde ik een andere, leukere naam. Ik wilde iig iets met mijn eigenlijk naam erin; ik heet Andrea, dus bedacht ik dat ik de An er in wilde houden. Ik keek een beetje om me heen en zag op tv een soort schoonspringen, mensen waren aan het duiken. Ik dacht meteen aan 'dive' en dus 'Andive' en toen ik dat zei, vloog meteen 'Andijvie' door mijn hoofd. 't Gaat dus eigenlijk niet om de groente, maar gewoon omdat ik op het moment van het bedenken van m'n naam mensen zag duiken ![]() Op een ander forum heet ik Meisjes Muis, omdat m'n vriend me zo vaak noemde.. Mja, dat ben ik nu wel een beetje zat... Verder heb ik ook ooit ergens 'Kuikeduif' als nick gehad, omdat m'n vriend dat dus ook een keertje zei... Mja, Andijvie is iig een blijvertje ![]() M'n avatar is niet super duidelijk, hoor vaak dat mensen denken dat het twee zoenende mensen zijn. Maar het is een tweeling, nog in de buik. De ene sabbelt lekker aan de ander z'n neus... In het echt was hij nog wat groter, maar ik wilde hem zo duidelijk mogelijk maken. Het heeft verder niets met m'n naam te maken, 'k vond het gewoon een lief plaatje ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
GEZOCHT :nickname NobodyEpix | 23 | 30-09-2013 18:47 | |
Beleidszaken |
[Algemeen] Regels over aanvragen nieuwe nickname BarbapapaX | 67 | 27-08-2004 12:57 | |
De Kantine |
welke forummer schuilt er achter de volgende nickname? Secreet | 29 | 06-08-2002 15:06 |