Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2003, 22:39
MissMorena
MissMorena is offline
ik zou er ook onzeker van worden..tuurlijk voel je je goed dat je dan naast hem mag lopen aan zijn arm ofzow maar dan ja iedereen kijkt dan naar hem vindt ik niet zo prettig...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-04-2003, 13:49
Orion16
Orion16 is offline
Nee, niks voor mij.. Ik ben behoorlijk snel jaloers, om eerlijk te zijn En ik zou er al helemaal niet tegenkunnen als ze met andere jongens ofzo kleft
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 14:08
Otis
Otis is offline
Dit was bij mn ex wel t geval maar heb er nooit last van gehad..alleen maar een paar jaloerse blikken af en toe en wat dronken geile wijfen die aan hem gingen hangen..
Gewoon blijven denken: Ik mag dr zelf anders ook wel wezen
Dan komt alles goed..Ofniet..(het is idd inmiddels EXvriendje)
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 17:39
Stefan4you
Stefan4you is offline
Heeey,

Ik heb dat wel een aantal keer gehad.. neem nou me laatste vriendinnetje Fleur. Zij is zo ontzettend populair en al die jongens lopen achter der aan en in t begin vond ik dat wel leuk, voelde ik me wel goed omdat ik zo'n vriendin had. Maar na een tijdje kreeg ze door dat ze ontzettend populair en gewild was en toen werd ze ontzettend arro.. naja toen heb k t uitgemaakt. Maakte ik de hele school ook weer blij...
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 17:53
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik vind het niet echt vervelend of storend ofzo.. mn huidige vriend is ook heel erg knap enzo (ik ben ook lang niet de enige die dat vind :/), maar ik sta toch niet zo graag op de voorgrond.
dat er een redelijk aantal meisjes interesse in hem heeft kan me ook niet zoveel schelen, ik ken hem redelijk goed en hij gaat toch niet vreemd..
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 17:10
Verwijderd
ik heb op zich wel een knappe vriendin (pics komen ooit nog wel ) en ik zie vrij vaak dat veel jongens overdreven veel aandacht aan haar besteden.

Gelukkig komt ze na afloop van een gesprek met zo'n jongen in de disco naar mij toe, en laat ze merken dat ik toch echt de enige ben
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 18:23
)Vampje(
)Vampje( is offline
Nee, iemand die echt megapopulair is zou ik waarschijnlijk niet als vriend willen hebben. Ik ben liever met iemand samen die ik gewoon erg aantrekkelijk vind.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef op 26-04-2003 @ 19:23:
Nee, iemand die echt megapopulair is zou ik waarschijnlijk niet als vriend willen hebben. Ik ben liever met iemand samen die ik gewoon erg aantrekkelijk vind.
waarom kan jij wel onder woorden brengen wat ik bedoelde maar fout zei
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten