Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2003, 00:27
Verwijderd
GATVERDAMME

ABSOLUUT NIET, ten eerste ik moet echt niet aan sex met een gozer denken, ten tweede ik wil al helemaal niet gepijpt worden door eentje, laat staan anale sex. En 3, (kom maar op met je flames) dan word mn 'eer' aangetast, sorry maar ik zou mezelf nooit kunnen vergeven als ik iets met een man zou doen, dat kan gewoon niet weetje, niet dat ik het ooit zou doen.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 00:32
Verwijderd
Hmm.. kweenie.

Anale sex iig niet
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 07:17
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Nou echt neuken lijkt me niet zo'n goed plan... De rest, ach wie weet... Als het verder een leuke/lekkere knul is, tjah ach... Geen ervaring mee eigenlijk (nou een beetje dan ).
Oud 16-04-2003, 09:46
SounD
SounD is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 15-04-2003 @ 23:03:
Fiel was de oude aanduiding, die is later omgedoopt tot sexueel, omdat die vlag de lading beter dekte en fiel daarbij een scheldwoord was geworden. Sexueel was politiek correcter.

Homofielen en pedofielen had je toen ook al, maar een bi, da's een relatief nieuw fenomeen. Die kreeg dus meteen de uitgang sexueel.

Dus als je bisexueel bent, wordt je opgewonden van iemand van welk geslacht dan ook. Er verliefd op worden hangt daar niet noodzakelijkerwijs mee samen.
Ik weet dat je verhaal logisch klinkt en dat het eigenlijk zou moeten zijn wat je zegt. Maar het klopt niet.

De termen homofiel en homosexueel worden nogsteeds door elkaar gebruikt omdat hetin de praktijk meestal hetzelfde betekend.
Pedosexueel en bifiel hoor je gewoon niet eigenlijk.
Het blijft pedofiel.. ook mensen die actief sex bedrijven met kinderen.
Bisexueel geld ook voor mensen die wel verliefd worden op leden van eigen geslacht, wel zoenen ensow, maar nog nooit tot sex over zijn gegaan. Het is een beetje een zwak begrip want je kan het zelf invullen hoe je wilt.

In de strikte vorm die misschien eigenlijk correct zou moeten zijn.. van je bent bisexueel vanwege sexuele opwinding of daden, dan zou als je het eens een keertje probeerd (sex met iemand van je eigen geslacht) je gelijk bisexueel zijn.
Denk toch dat het niet zo simpel ligt.

@topicvraag : Ontopic kan ik niet echt reageren. Speculeren kan wel. Als ik een volledig heterosexuele jongen zou zijn. Los vandat ik nooit dronken wordt ensow.. Zou ik mezelf in voorgelegd scenario NIET kunnen vinden.

Ik laat me niet door een praktisch wildvreemde overhalen tot een onenightstand. Zeker als dit dus niet met liefde te maken zou hebben.. waarom zou je dan als je dus niet voor sex gaat met jongens met een wildvreemde jongen sex hebben?

Wat ik me wel voor kan stellen is dat je met een hele goede vriend uit nieuwsgierigheid iets uitprobeerd.

Meerkan ik me niet inleven.. voor mij zijn sex en liefde zo sterk aan elkaar verbonden en ik ben zo niet instaat om een lief persoon op grond van geslacht uit te sluiten van mijn liefde dat ik 100% hetero of homosexueel niet volledig kan begrijpen.
Oud 16-04-2003, 13:48
DeadNation
DeadNation is offline
Echt grappig die reacties hier van sommige gasten. Het lijkt haast wel of ze krampachtig hun hetero zijn proberen te verdedigen. Alsof hun mannelijkheid op t spel staat als ze niet afkeurend genoeg reageren

Anyways ik weet t niet. Onder de juiste omstandigheden zou ik wel bereid zijn enigzins te experimenteren, maar anderzijds heb ik nog nooit gevoelens bij een man gehad. Zou dat wel gebeuren dan sluit ik niet uit dat ik daarmee zou experimenteren etc.
Oud 16-04-2003, 15:11
Vice
Vice is offline
ik vind het eigenlijk best geil als 2 mannen sex met elkaar hebben.
Oud 16-04-2003, 15:19
Verwijderd
Citaat:
DeadNation schreef op 16-04-2003 @ 14:48:
Echt grappig die reacties hier van sommige gasten. Het lijkt haast wel of ze krampachtig hun hetero zijn proberen te verdedigen. Alsof hun mannelijkheid op t spel staat als ze niet afkeurend genoeg reageren
Ja idd
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 21:00
Verwijderd
Da's ook niet goed voor hun "Mojo" iv joe noo wot aai mien
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 01:45
GRRR
GRRR is offline
nee dankje. ik zou me er toch behoorlijk ongemakkelijk bij voelen zelfs als ik me ogen sluit en inbeeld dat alyssa milano me met liefde afzuigt en dat is ook niet eerlijk tegenover die gast

ik heb toch liever een meisje, lekker zacht en een stuk minder harig :]
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 00:44
MrOizo
MrOizo is offline
Citaat:
liesemies schreef op 15-04-2003 @ 13:38:
ok hier gaan we weer
het is niet dat je je aangetrokken voelt tot sex met hetzelfde geslacht dat je bi bent
je bent pas bi dat je heel veel van die persoon houdt of er op verlieft ben t zoals je op het andere geslacht verliefd kan zijn
dus je bent niet bi als je sex hebt met hetzelfde geslacht alleen als je daar gevoelens voor hebt
Hmm ik weet niet of ik het daarmee eens kan zijn, volgens mij bestaan er 2 woorden die na mijn mening dan ook 2 verschillende betekenissen hebben:

Bi
Bi-Sexueel
Oud 19-04-2003, 13:11
Vice
Vice is offline
Volgens mij is bi gewoon een afkorting van bisexueel.
Oud 19-04-2003, 14:38
gaitman
gaitman is offline
Citaat:
bertbart schreef op 14-04-2003 @ 19:06:
stel je voor... je gaat wat drinken in een bar of een café om een chick te scoren... Maar het lukt niet en je raakt vreselijk gefrustreerd en je hebt inmiddels ook al wat op... En dan raak je aan de praat met een gayjongen. Het is best een aardige jongen en het is gezellig. Maar dan op eens stelt die jongen voor om met je mee naar huis te gaan om je te pijpen en zich door jou te laten neuken... Wat doe je? Ik denk niet dat jullie het vreselijk vinden om gepijpt te worden... en er zijn ook veel jongens die graag hun vriendin anaal willen neuken, maar die dat niet toestaan... nu heb je de kans om dat wel een keer te doen, maar dan helaas bij een jongen... wat zou je doen? Zou je die jongen mee naar huis nemen? Waarom wel of waarom niet?
ik dagut dus ff niet hč,
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 14:39
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 16-04-2003 @ 01:32:
Hmm.. kweenie.

Anale sex iig niet
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 14:52
Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Citaat:
bertbart schreef op 14-04-2003 @ 19:06:
stel je voor... je gaat wat drinken in een bar of een café om een chick te scoren... Maar het lukt niet en je raakt vreselijk gefrustreerd en je hebt inmiddels ook al wat op... En dan raak je aan de praat met een gayjongen. Het is best een aardige jongen en het is gezellig. Maar dan op eens stelt die jongen voor om met je mee naar huis te gaan om je te pijpen en zich door jou te laten neuken... Wat doe je? Ik denk niet dat jullie het vreselijk vinden om gepijpt te worden... en er zijn ook veel jongens die graag hun vriendin anaal willen neuken, maar die dat niet toestaan... nu heb je de kans om dat wel een keer te doen, maar dan helaas bij een jongen... wat zou je doen? Zou je die jongen mee naar huis nemen? Waarom wel of waarom niet?
Nee, want ik heb een vriendin...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Gerard SnEl schreef op 22-04-2003 @ 15:52:
Nee, want ik heb een vriendin...
en als je geen vriendin hebt zou je het dan wel doen?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 16:07
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
als ik naar een bar ga met de intentie een kippie te scoren, dan doe ik dat ook..

dus je hele verhaaltje is niet van toepassing op mij..
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 16:44
js0-
js0- is offline
ik ben hetero en dus zou ik het niet doen
logisch toch?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 22:21
Vice
Vice is offline
Sommige mensen reageren eigenlijk best wel overdreven. Net alsof ze eraan doodgaan.
Oud 22-04-2003, 22:25
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Vice schreef op 22-04-2003 @ 23:21:
Sommige mensen reageren eigenlijk best wel overdreven. Net alsof ze eraan doodgaan.
homofoob heet dat. Hypercorrectie van hun eigen latente geaardheid.
Oud 22-04-2003, 22:33
Infaustus
Infaustus is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 16-04-2003 @ 14:48:

ja, of ze vinden het gewoon een smerig idee.
Oud 23-04-2003, 01:09
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Infaustus schreef op 22-04-2003 @ 23:33:
ja, of ze vinden het gewoon een smerig idee.
Kom nou, zulke overdreven reacties zijn gewoon wat men in het Amerikaans "knee-jerking" noemt, het totaal overslaan naar één kant van de zaak uit angst voor confrontatie met de andere kant van de zaak. Cultureel dwangmatig.
Oud 23-04-2003, 09:20
DeadNation
DeadNation is offline
Inderdaad. Het is nergens voor nodig om zo overdreven te reageren. Sterker nog. Zo reageren doet alleen maar vermoeden Ik bedoel als je spruitjes vies vind ga je dat toch ook niet in de rondte schreeuwen en whatnot? Dom voorbeeld, maar zo is t wel.
Oud 23-04-2003, 16:20
NewBreedhXc
NewBreedhXc is offline
haha wat denk je dat hetero jongens hier op antwoorden..

LAAT JE PIJPEN DAN!!! ogen dicht! wat?! jlo? AAAAAAAAH
Oud 23-04-2003, 16:26
SounD
SounD is offline
Citaat:
NewBreedhXc schreef op 23-04-2003 @ 17:20:
haha wat denk je dat hetero jongens hier op antwoorden..

LAAT JE PIJPEN DAN!!! ogen dicht! wat?! jlo? AAAAAAAAH
Homo jongens schijnen daar het beste in te zijn dus misschien zou het niet eens zo gek zijn..

maar misschien geloof ik dat niet meer na laatst een beschrijving van Poesiefox te hebben gelezen..
Oud 23-04-2003, 16:38
tjeu
tjeu is offline
Wat een overdreven gezeik van de meeste jongens hier! Allereerst: ik ben ook hetero, maar heb óók ervaring met jongens. Niet anaal ofzo, maar een beetje experimenteren. Kan me haast niet voorstellen dat ik de enige zou zijn.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 19:05
Verwijderd
Citaat:
K-Master-K schreef op 23-04-2003 @ 20:00:
gatverdamma nee smeerlap ik wil toch geen stront aan me knikker!
Okeej...meest nutteloze mededeling tot nu toe *klapt*
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 19:13
Verwijderd
Citaat:
K-Master-K schreef op 23-04-2003 @ 20:08:
neej dat klappuh van jouw is usefull zulle we zeggen!
Nee eigenlijk niet...maar het ging om het idee.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 19:23
Bendzj
Bendzj is offline
Citaat:
K-Master-K schreef op 23-04-2003 @ 20:15:
voor een idee moet je eerst kunne denken en dat kun jij duidelijk niet! jammer ovor jou!
Jammer toch dat je in andere topics dan ook zo gigantisch door de mand valt 'K-Master-K'.

Maar goed, ontopic: Ik moet er zelf niet aan denken. Zal ik wel weer uitgemaakt worden voor homofoob, maar dat vind ik niet zo interessant. Het lijkt me gewoon een smerig idee om iets met een jongen te doen. De vergelijking met schreeuwen over spruitjes is natuurlijk een hele slechte. Moet ik dat echt gaan uitleggen? Ik hoop het niet.

Als iemand een oprechte afkeer van iets heeft moet hij/zij dat toch kunnen zeggen. Ik vind het nogal politiek correct om dan meteen te smijten met begrippen als 'overcorrectie' en 'homofoob'.

Maar goed, dat is dan weer mijn mening
Oud 23-04-2003, 19:26
DarkRaven
DarkRaven is offline
Nee dank je, geef mij maar een lekkere J-Lo look-a-like
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 19:30
Bendzj
Bendzj is offline
Citaat:
K-Master-K schreef op 23-04-2003 @ 20:27:
VUILE HOMOFOOB!!!!!!!!!!
Jij hebt echt he-le-maal niks zinnigs te melden of wel?
Oud 25-04-2003, 17:45
Grimmetje
Grimmetje is offline
lijkt me niks om met iemand in bed te liggen die meer haar op z'n lichaam heeft dan ik......maar das heel persoonlijk dan he
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 17:48
Kubstudent
Kubstudent is offline
Lijkt me niet dat ik daar dan op in ga...

Gadverdamme, alleen al bij de gedachte eraan... bah...
Oud 25-04-2003, 21:56
Vice
Vice is offline
Om eerlijk te zijn zou ik ook nooit sex willen met een jongen. Gatver, zo'n behaard lichaam.
Oud 26-04-2003, 07:55
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
Citaat:
dmtdmt schreef op 16-04-2003 @ 01:27:
GATVERDAMME

ABSOLUUT NIET, ten eerste ik moet echt niet aan sex met een gozer denken, ten tweede ik wil al helemaal niet gepijpt worden door eentje, laat staan anale sex. En 3, (kom maar op met je flames) dan word mn 'eer' aangetast, sorry maar ik zou mezelf nooit kunnen vergeven als ik iets met een man zou doen, dat kan gewoon niet weetje, niet dat ik het ooit zou doen.

helemaal mee eens
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 09:35
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Blijft leuk ja. Vanaf een jaar of 17 kunnen jongens het daarover hebben zonder gruwelijk te gaan schelden op homo's.
Oud 26-04-2003, 10:01
Saartje*
Saartje* is offline
Ach, hier zijn veel van die jongens die hier negatief op reageren, maar ik ben er zeker van dat er zijn die het wel zien zitten. Zelf ken ik ook jongens die het al gedaan hebben en ook wel een paar die het zien zitten, zonder dat ze homo zijn
Oud 26-04-2003, 12:13
mill's mess
mill's mess is offline
ik denk dat de meeste hetero-jongens die er over twijfelen niet reageren op dit topic.
Ook lijkt het me dat het voor vele jongens van het moment afhangt. Als jij al wat gedronken hebt ga je toch sneller over je grens heen en word je op dat moment misschien wel nieuwsgierig.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten