![]() |
|
Echt grappig die reacties hier van sommige gasten. Het lijkt haast wel of ze krampachtig hun hetero zijn proberen te verdedigen. Alsof hun mannelijkheid op t spel staat als ze niet afkeurend genoeg reageren
![]() Anyways ik weet t niet. Onder de juiste omstandigheden zou ik wel bereid zijn enigzins te experimenteren, maar anderzijds heb ik nog nooit gevoelens bij een man gehad. Zou dat wel gebeuren dan sluit ik niet uit dat ik daarmee zou experimenteren etc.
||
Citaat:
Bi Bi-Sexueel
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ja, of ze vinden het gewoon een smerig idee.
||
Citaat:
|
Inderdaad. Het is nergens voor nodig om zo overdreven te reageren. Sterker nog. Zo reageren doet alleen maar vermoeden
![]()
||
Citaat:
maar misschien geloof ik dat niet meer na laatst een beschrijving van Poesiefox te hebben gelezen.. ![]()
||
Citaat:
Maar goed, ontopic: Ik moet er zelf niet aan denken. Zal ik wel weer uitgemaakt worden voor homofoob, maar dat vind ik niet zo interessant. Het lijkt me gewoon een smerig idee om iets met een jongen te doen. De vergelijking met schreeuwen over spruitjes is natuurlijk een hele slechte. Moet ik dat echt gaan uitleggen? Ik hoop het niet. Als iemand een oprechte afkeer van iets heeft moet hij/zij dat toch kunnen zeggen. Ik vind het nogal politiek correct om dan meteen te smijten met begrippen als 'overcorrectie' en 'homofoob'. Maar goed, dat is dan weer mijn mening ![]()
||
![]() |
Citaat:
helemaal mee eens |
![]() |
|
Ach, hier zijn veel van die jongens die hier negatief op reageren, maar ik ben er zeker van dat er zijn die het wel zien zitten. Zelf ken ik ook jongens die het al gedaan hebben en ook wel een paar die het zien zitten, zonder dat ze homo zijn
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Hetero jongens?? diodeals | 51 | 28-05-2019 23:02 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Een indrukwekkende correspondentie tussen Ayaan Hirsi Ali en Job Cohen Gatara | 174 | 27-03-2004 21:52 |