Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Urm. Nee ik geloof niet ik heb nog nooit over mannelijke liefde gedroomd. Eigenlijk over liefde uberhaubt niet. Alleen maar over van die wazige dingen... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en negerhel is de overtreffende trap van hel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Turks voor mij. Ik denk dat je aan dat laatste referreert. |
![]() |
|
Jullie domme metalhoofdjes weten niet dat ik meer dan 7 jaar metal heb geluisterd en echt wel een beetje vershil hoor in soorten stijlen. Maar kom dan niet met allelei stoere namen aanzetten omdat een gitaargeluidje net anders klinkt. Pffffff saaie troep.
||
Verwijderd
|
Citaat:
het heeft verder geen nut om over deze post te discussieren want de bewijzen staan in het gedeelte dat in gequote heb Laatst gewijzigd op 16-04-2003 om 20:46. |
![]() |
||
Citaat:
[aandovemansorengerichtmodus] de benaming zijn niet alleen omdat het gitaargeluid anders is, andere stijl van spelen in zowel de gitaar als drum en bas partijen, teksten, zang spelen daar ook in mee.[/aandovemansoregerichtmodus] Offtopic: Hardcore, je bent dom. Blijf voortaan van de xtc af.
||
Citaat:
ik dacht al dat je uit je nek aan 't lullen was |
![]() |
|
hmmm
ik zou nou niet echt kunnen zeggen dat je bijvoorbeeld kutschurft en dream theater onder hetzelfde genre kunt plaatsen ofzo das ook namelijk neit echt een kwestie van een iets ander gitaargeluidje redelijk terecht dan toch dat er ook verschillende namen voor zijn
|
Ik heb de topic niet helemaal gelezen.. maar ->
Metal is een kunstgenre, het is de manier voor mensen om hun expressie te tonen in de muziek en soms ook in kleding. Het verschil word gemaakt door tempo, gitaar riffjes en zang. Powermetal -> Stachatto gespeelde riffjes met vaak zangers met hoge heldere stemmen. Trash metal -> Ook veel stachatto, maar een ruigere stem en een duisterder geluid. teksten hebben meestal ook een andere betekenis. Nu-metal -> lekker rammen op bijvoorbeelde d-stemming. Zo kan je wel doorgaan, genoeg verschil! |
![]() |
||
Citaat:
het heet staccato, niet stachatto
||
Citaat:
ey bedankt man, dit wist ik nog niet....
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() waar gaat het heen met deze wereld??? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waar moest jij vandaag om lachen? #9 fizzle-fluffy | 500 | 26-03-2014 19:14 | |
Muziek |
Goeie metal? Ymir | 271 | 01-07-2004 10:51 | |
Muziek |
[DD]Gezocht...... Dark^666 | 120 | 24-04-2004 16:49 | |
Muziek |
Nu metal != Metal Verwijderd | 163 | 14-08-2003 22:51 | |
Muziek |
Ik wil nieuwe muziekstijlen leren kennen (DnB, Lounge, Trance, Metal...) Methuselah | 93 | 09-08-2003 12:00 | |
Lifestyle |
stelling: Mensen afzeiken hoort bij Trance Levensstijl... Verwijderd | 95 | 08-07-2003 19:38 |