Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
je gaat nu een ze-weet-niet-wat-ze-mist-spelletje spelen. daar prikken vrouwen zo doorheen en dan is het helemaal poep.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Jammer joh....
Maar ok, allereerst moet je er niet vanuit gaan dat je haar alsnog wél kan krijgen. Ze wil niet meer dan gewoon zoals het nu is, ga dan ook zelf niet tóch meer willen. Als je denkt dat het te moeilijk wordt op nog gewoon simpel zo door te gaan, neem dan (even) afstand. |
![]() |
|
Moet ik zomaar de hoop opgeven??
Er zijn vast wel meisjes die een jongen eerst niet leuk vinden, maar na een tijdje opeens wel. Omdat ze hem beter zijn leren kennen ofzo. Dit betekent niet dat ik mezelf ga presenteren aan haar ofzo, ik blijf gewoon met haar chatten zoals ik vorige week met haar deed: gezellig kletsen over van alles en nog wat. Ze zegt zelf ook dat ze nog graag met me wil blijven chatten. Dat meeltje van mij aan haar is gewoon een stomme aktie geweest.
||
Citaat:
En als je doorgaat doet het alleen maar nog meer pijn! |
![]() |
|
ok, ik heb dit ook gehad, heel pijnlijk allemaal, was een jongen waar ik ook heel veel mee msnde en uiteindelijk heb ik em perongeluk vertelt dat ik em leuk vond....... We zijn "gewoon" met elkaar om blijfen gaan en nog meer naar elkaar toegegroeid.....
Op het laast kreeg ik zelfs het idee dat hij mij leuk vond (En dat was ook zo!!) Maarja vakantie..... IK = dacht de hele tijd aan hem HIJ = miste mij dacht aan mij maar kreeg een vakantievriendin... ![]() ![]() Na de vakantie (thuiskomen was niet leuk... lag kaartje ion de bus dat ie me miste, het weer mooi was, een vriendinnetje had ![]() Het ging uit tussen hem en zn vriendin We groeiden nog meer naar elkaar Twee maanden later stond hij met een roos voor mn deur ![]() ![]() Het is nu 5 maanden na de roos, ik ben heeeeeeeeel gelukkig ER IS DUS NOG HOOP!!!!! xxx'jes en succes!
||
Citaat:
das erg! |
![]() |
||
Citaat:
|
je moet gewoon met haar blijfen praten (kan geen kwaad...) En normaal doorgaan... probeer te lachen om je actie en zet het niet op de lijst "verboden onderwerpen".... Ik bedoel; je kan et er bes nog een keertje met haar over hebben (niet zoals: "wil je nu wel?!" maar meer zoals "haha naja tiz gebeurt, heb jij even bevestiging dat je een leuke meid bent, had je niet verwacht he?").
Ze ving het goed op, ik bedoel, ze stuurde een meeltje terug enzo, je staat niet op de negeerlijst en dat is erg positief!... Zal voor haar wel even wennen zijn, niks forceren! Na een week of 2 isset weer normaal ![]() Enneh nee je moet er maar niet vanuitgaan dat het ooit nog wat wordt (word je wanhopig van ![]()
||
Citaat:
denk ik? Zo zou ik et doen? Maar als vrienden niet steeds 'zullen we nu dan uit?' dus.....
||
Citaat:
Teminsten ik weet niet eens meer of ze me wel mag! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik ben dan een beetje bang dat ze me uitlach. Het is een beetje een rare gedachte van me. Maar als een meisje oogcontact zoekt(gebeurde vroeger wel eens)((En vandaag ff)) denk ik dat ze me daarna gaat uitlachen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Is dit een goed idee? HelloGoodBye91 | 27 | 09-11-2011 10:38 | |
Drugs & Alcohol |
Is dit een bad trip? Prepagata | 14 | 17-02-2010 13:59 | |
ARTistiek |
Digital art wallpaper contest, goed idee? iFlavour | 3 | 08-05-2009 19:34 | |
Liefde & Relatie |
gesprek nadat het uit is, wel of niet? miss sunshine1986 | 16 | 16-01-2003 22:03 | |
Verhalen & Gedichten |
(Is dit een leuk idee als ik het beter uitwerk?) [Verhaal] 'Zomaar.' Rhinus | 5 | 01-08-2002 11:43 | |
De Kantine |
Lees dit, ik vind het een goed idee. Hank McCrank | 4 | 24-06-2002 21:15 |