Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
vraag het me gewoon af.
||
Verwijderd
|
Citaat:
If you cant take the kitchen stay out of the heat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
*geft eXo een kusje* Wanneer spreek ik je weer op MSN? Door al dat uitgaan van me dit weekend mis ik je denk ik..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() de mannetjes&vrouwtjes in 1 supervoordelige familieverpakking: Knapste/mooiste Forummer: *MiNDLeZz*, Muizz, Orig. Misfit, Hukkie Liefste Forummer: *MiNDLeZz* (irl, weet niet of die dan telt ![]() Meest relaxte forummer: Steve, 86dagreed, eXo grappigste forummer: GRRR, Wim Wok. Slimste forummer: is relatief ![]() Best postende forummer: bertbart Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: steve, eXo Best geklede forummer: geen van allen. forummer die je graag nog eens irl wilt zien: eh.. ieder1 wel, uitzonderingen daargelaten. Meest interessante forummer: mwuh... weinig eigenlijk :\ Forummer met meeste mensenkennis: Cem. Slut meest open-minded forummer: eXo toch wel. (zeker op msn bijv.) Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: in acht nemende wat ik dan zou doen als die persoon zijnde, hou ik deze open ![]() ben niet goed in lijstjes.
||
Citaat:
dit is het enige forum waar mensen elkaar keihard aanpakken op wie ze zijn.. heerlijk toch zo'n open plek ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Knapste/mooiste Forummer: Avelon, Skye, Ieme, Sjehezerade (goed gespelt?), Exo
![]() Liefste Forummer: Avelon, Skye, Exo, Ieme, Quantum Kitten, Firefly, Effeks Meest relaxte forummer: A new nose grappigste forummer: Embraced Pale Death, naja kasper dus Slimste forummer: Bestaan er dan slimme forummers??? Meest irriterende forummer: t begint met een K (van de nickname) de rest hou ik voor me. Best postende forummer: Servatia (ikzelf) mwuahahahaha Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: Ieme, Avelon (hahaha gefopt!), Exo, Skye, Firefly Best geklede forummer: AVELON!!!!! forummer die je graag nog eens irl wilt zien: Ieme, Avelon, Skye, Exo, Firefly, Embraced Pale Death, Dianas Acolyte Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: Servatia!!!!!!!! Meest interessante forummer: Hmmm moeilijk, zie het lijstje bij "Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden". Forummer met meeste mensenkennis: - meest open-minded forummer: Exo, hij draagt newrocks! Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: Avelon, kwil wel eens weten hoe het voelt om Britt te zijn ![]() Sorry mensjes die ik vergeten ben.
|
Verwijderd
|
mannen
Knapste/mooiste Forummer: charmedboy, glow, italianboy Liefste Forummer: j-roen Meest relaxte forummer: wim wok, ninh grappigste forummer: wim wok, ninh, adhd Slimste forummer: nare man Meest irriterende forummer: pharmacon Best postende forummer: nare man Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: adhd Best geklede forummer: s, ninh forummer die je graag nog eens irl wilt zien: de meeste mensen uit dit lijstje Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: pharmacon Meest interessante forummer: evito Forummer met meeste mensenkennis: ![]() meest open-minded forummer: ![]() Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: italianboy ![]() vrouwen Knapste/mooiste Forummer: noé, avelon, scala, dreadlocks ![]() Liefste Forummer: laďs, moondance, roos, scala Meest relaxte forummer: rodina, roos, hermione, coekie grappigste forummer: noé ![]() Slimste forummer: ninnoc Meest irriterende forummer: sooz, firefly Best postende forummer: ~Sjeherazade~ Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: roos, noé, rodina, hermione Best geklede forummer: roos, cem. slut forummer die je graag nog eens irl wilt zien: de meeste mensen uit dit lijstje Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: sooz en firefly ![]() Meest interessante forummer: ruby soho ![]() Forummer met meeste mensenkennis: rodina meest open-minded forummer: ~Sjeherazade~ Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: maar, dan zou ik lekker in amerika zitten ![]() |
![]() |
|
Knapste/mooiste Forummer: Jewel, Moondance, Muizzz, *MiNDLeZz*, Mortischa, MuckyMouse Orig. Misfit, eXo, Glow
Liefste Forummer: Jewel, Moondance, Lais (met puntjes) Meest relaxte forummer: Mortischa grappigste forummer: Embraced Pale Death Slimste forummer: CemetarySlut Meest irriterende forummer: Rodina Best postende forummer: weetniet Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: Jewel, Moondance forummer die je graag nog eens irl wilt zien: Avelon, Firefly, strawberryswirl, hukkie Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: niemand Meest interessante forummer: Avelon, Scala, dianas dinges ![]() Forummer met meeste mensenkennis: - meest open-minded forummer: jewel ![]() Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: Avelon, moondance, jewel, yuckfou |
![]() |
||
Lui als ik ben quote ik mezelf uit het vorige topic.
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() de vraag of dit mijn ego te goed doet is nog groot, en of hij t echt meent is er ook een. maar. kben genoemd ![]() ![]() ![]() ![]()
|
*doet*
Knapste/mooiste Forummer:Steve (dude, heeft een moeilijke naam), Firefly, paco, substantial, YuckFou, otherside, mad athlete Liefste Forummer: substantial, sooz, otherside, mad athlete Meest relaxte forummer: Steve & eXo grappigste forummer: a new nose Slimste forummer: geen idee...iedereen is de slimste op ander gebied Meest irriterende forummer: ik? ![]() Best postende forummer: eXo Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: YuckFou, substantial & paco forummer die je graag nog eens irl wilt zien: Steve, YuckFou, substantial (volgend jaar jongen..wacht maar ![]() Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: niemand Meest interessante forummer: - Forummer met meeste mensenkennis: - meest open-minded forummer: - Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: Steve
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Nee ff serieus, ik snap dat je me een sletje vind, nou oke, fijn, ik weet het nu zo langzamerhand wel. Grijp niet elke kans aan om het nog even te vermelden dan.
|
Verwijderd
|
[B]Knapste/mooiste Forummer:
Bertbart, Dreadlocks, Mortischa, substantial, Avelon, Jewel, Splodge Liefste Forummer: Bertbart, Servatia Meest relaxte forummer: Rodina, substantial, Terror koe grappigste forummer: Terror Koe, nare man Meest irriterende forummer: Firefly, SimShalom, alle relschoppers ![]() Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: Kan ik niet inschatten adhv een forum. ![]() Best geklede forummer: Ik zie veel goedgeklede forummers, in verschillende leuke stijlen. forummer die je graag nog eens irl wilt zien: Een heleboel Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: Avelon |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Gekozen burgemeester MH | 271 | 31-03-2005 13:48 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Verkiezingen opschorten? Verwijderd | 60 | 07-05-2002 16:17 |