Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Speciaal voor eXo -> Elf in legging en blouse Ongeveer dus... maar dan.. mooier ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Btw dat blaatje dat Lord Alvidinges plaatste is wel doop |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() *nymph is het trouwens, niet nipf* [edit] of nymf, in het nederlands... aaargh nu weet ik het ook niet meer[/edit] [edit 2] nee het is nimf[/edit] [edit 3] wat is een nymfomaan dan ook alweer, dat was toch ook iets van een aandoening ![]() *is nog niet wakker ![]()
Laatst gewijzigd op 21-04-2003 om 13:54. |
![]() |
|
Nou, die Elf Fantasy Fair lijkt me eigenlijk best wel geweldig, maar heeft er iemand enig idee wat de kosten zijn voor de entree? Aan het einde van de maand heb ik namelijk niet veel geld meer te besteden (nouja, aan het begin van de maand ook niet, maar dat doet er nu niet ff toe
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ten eerste..
Elfjes zijn geil ![]() Ik ga naar Elf Fantasy Fair... whoohoo!!! Zal licht verkleed gaan.. minstens met mijn haar ingevlochten om meer op een elf te lijken. Mischien mijn zwaard mee en/of cape.. Moet ik nog ff zien.. wat ik kan regelen ensow. Ok de kennis van rassen en wezens is weer vrij slecht zo te zien. Komt misschien ook omdat er weinig nederlandse namen zijn en al gauw alles elf genoemd wordt. Zover ik weet zijn er verschillende wezens die in het nederlands de naam elf mee krijgen. Nymph.. mooie vaak magische jonge vrouw. Vaak onsterfelijk en soms niet helemaal of niet de hele tijd tastbaar. Staat erg dicht bij de natuur.. bosnymph, waternymph.. Fairy... sierlijk vrij vrouwelijk (maar soms toch sexloos) wezentje. Vrij klein en soms met lang haar. Dit wezen heeft wel vleugels die meestal denken aan mooi gekleurde vlinder vleugels. Pixie ... Vertoont veel overeenkomsten met een Faery, maar heeft meer libelle vleugels.. lange, dunne transparante vleugels dus. Ik geloof dat een pixie vaker bij water te vinden is dan bij bossen zoals de Fairy en soms met licht geassocieerd wordt. Soms met toverstof, denk aan tinkerbell van peter pan. Sprite ... Kleine minder vrouwelijke wezentjes.. Vaak hebben ze een ondeugend karakter.. meer kleine plaaggeestjes. Soms zijn ze gelinkt aan vuur en dansen rondom een kampvuur.. reizigers in donkere bossen van de weg aflokken ensow.. Dryad ... bosvrouw met meestal nare bijbedoelingen.. kan klein zijn of afmetingen van een vrouw.. Meer aards is dit wezen dat wel vaak in of in de buurt van bossen leeft. Undine ... is een water Fairy met wat slappere vleugels die langs het lichaam hangen en fijn zijn als spinrag. Sylph ... een lucht Fairy die vaak wat insectachtige kenmerken heeft zoals voelsprietjes op de kop en insecten vleugels. Elf ... meer mensenlijk wezen zonder vleugels. Erg mooi, slank, lenig en elegant. Zowel mannen als vrouwen. Vaak in principe bisexueel en mannen zien er ook vrij vrouwelijk uit, je zou het verwijfd kunnen noemen. Ze hebben geen of weinig lichaamsbeharing en gezichtsbeharinging komt ook zelden voor. Deze wezens hebben meer cultuur en gebruiken meer voorwerpen dan de geheel in de natuurlevende wezens die hierboven genoeg zijn. Fairy Godmother ... (In nederlands [tover]fee) Meestal oudere vrouw in een soort van nachtpon gewaad die wensen komt vervullen. Soms voor de show kleine vleugeltjes op de rug. Na het vervullen van de wensen verdwijnt ze weer. Als ik nog iets vergeten ben dan zie ik graag aanvullingen of vragen. SounD... loves fantasy creatures....
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
hmm jammer dat de entree 16.50 was want ik was bijna van plan om te gaan kijken daar ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nee ze zou niet meer gaan ofzo geen zin meer weet ik 't.. |
![]() |
||
Citaat:
een nymfomaan is iemand die verslaafd is aan sex ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Hoe is de veldslag trouwens dit jaar? Vorig jaar was ie wel heel grappig (omdat er een ridder niet meer op zijn paard kon klimmen), maar niet echt spectaculair.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[NED] spreekbeurt kitkat | 4 | 27-03-2005 17:53 | |
Lifestyle |
FOTOTOPIC once again the exploding boy | 491 | 23-04-2003 20:20 | |
Lifestyle |
Wat is jouw laatste aanwinst? V Verwijderd | 484 | 13-03-2003 19:08 | |
Lifestyle |
Elf Fantasy Fair Dark Angel | 120 | 01-05-2002 14:48 | |
Lifestyle |
Wie heeft er fotos gemaakt van de elf fantasy fair? acid-star | 7 | 22-04-2002 18:12 |