![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar je haren fohnen na het douchen en opeens iemand die voor je zit en je benen spreidt en dan een tong op je clit voelen en een vinger tussen je benen die langzaam naar binnen woelt...ik heb nog nooit zulk droog haar gehad!
||
![]() |
Citaat:
Hmm, gisteren nog.. Heel hard achterlangs, haren trekken, kont slaan... Heaven. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zelf vond de tweede alinea in mijn post heaven...Het was plateaufase vanaf de eerste lik, en dat dan een half uur volhouden...*zakt spontaan door knieen bij herinnering*
||
Citaat:
![]() Ben het helemaal met je eens ![]()
|
Ik bovenop, hij op zijn rug. En dan wil hij liefst dat ik omgekeerd zit, maar dat vind ik zo saai worden (geen spiegels enzo). Achterlangs is ook lekker, maar ik heb laatst iets gescheurd toen we iets te wild waren
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
we hebben laatst ook 69 gedaan.. ook helemaal ![]() |
![]() |
|
aha
![]() njah.. 69 gaat een beetje lastig bij ons.. hij is een stuk langer dan ik, dus dat is altijd een beetje gedoe.. staand ook lastig.. of over tafel/bureau/aanrecht/wasmachine ![]() wasmachines zijn wel geinig trouwens.. als ze aanstaan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() wel jammer dat het staand niet gaat.. misschien naaldhakken? of een plateautje? ![]()
|
|