Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb ook wel eens in het plafond geschoten hoor. Beetje weinig trekkerdruk....Colt King Cobra, ging af voor ik het doorhad. Tegenwoordig mik ik met mijn vinger naast de trekker. Blijven gevaarlijke speelgoedjes.
|
![]() |
afwassen (als ik afwas moeten er 5 mensen staan afdrogen anders houden ze het niet bij
![]() hard fietsen zonder moe te worden 3 uur per dag in trein zitten zonder mij te vervelen met mijn fiets stijgeren en mijn stuur een rondje draaien, achterstevoren op mijn stuur zitten en dan achteruit fietsen altijd overal op comando in slaap kunnen vallen blij zijn
||
![]() |
Citaat:
rggrgrgrg phieeeeeee rgrgrgg*slaapt snurkent*
|
- Op 1 of andere manier moet iedereen altijd lachen als ik een vreemd gezicht trek (ik heb blijkbaar een vreemd gezicht
![]() - Ik kan mijn stem heel vaak achter elkaar over laten slaan - Ik ben goed in geen keuzes kunnen maken ![]()
Laatst gewijzigd op 23-04-2003 om 16:38. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Tsja, als we zo gaan beginnen... Ik kan mijn duim uit de kom doen mijn middelvinger achterom tegen m'n pols aandrukken mijn duim ver achter m'n knokkel buigen enz... Leuk hè.
|
poeh ik mijn spieren zijn te lang of zoiets... ik kan dus mijn vingers enzo alle kanten op bewegen. mijn botten knakken ook te ver door klinkt ranzig mischien haha als je je arm recht doet.. bij mijzit er een knik in.. naar buiten.
en als ik mijn basleraar kan geloven schijn ik erg goed te zijn in basgitaar spelen en ik heb echt verschrikkelijke vage humor .. altans ik vind het wel grappig maar de rest snapt mij gewoon niet whaha en maak de ene blunder na de andere.. of dat nou een talent is ???
|
Verwijderd
|
ik ben ook een sneaky bastard.
ik kan bijna alles besluipen onder dat hij/ze/het iets doorheeft. honden zijn nog een uitdaging; maar als je ze uit de wind benadert en "van achteren" kan je redelijk dichtbij komen. mits ze stil zitten en niet gaan draaien. mensen zijn easy. ik ben alleenheerser van het marsbos ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb geen speciale talenten of zo geloof ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Misschien moet ik dan zo es kijken als ik ergens binnen wil komen waar ze weer niet geloven dat ik ECHT 18 ben ![]() En Nina.. jij hebt zoveel talenten! EERSTE GEWORDEN VAN ALLE MENSEN DIE DE TOELATINGSTEST VOOR JOURNALISTIEK HEBBEN GEDAAN, dat is al een heel talent opzich! Jij wordt beroemd ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Uitleg over beleggen gevraagd Wesseldndap | 10 | 22-10-2014 09:20 | |
Muziek |
Klassieke Muziek Verwijderd | 85 | 04-08-2009 15:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Thuis Miss_Bella | 21 | 25-06-2005 12:42 | |
Verhalen & Gedichten |
[ Begin van Verhaal ] Behold, and enjoy... niam | 14 | 04-01-2005 22:43 | |
De Kantine |
[Stelling] De kantine is 1 grote Vraag maar raak show ( met een stel zeikers ) Verwijderd | 22 | 19-04-2003 19:40 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het einde van de evolutie! Kozak | 48 | 03-10-2002 20:28 |