Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Deze topic is toch nutteloos, of niet soms? Je geeft niet eens iets aan om een discussie mee te beginnen, geen enkele lijn geef je aan, niets! Alleen maar dat jij in God gelooft. Nou, we vinden het allemaal heel fijn voor je... Wil je nu alsjeblieft de topic verwijderen?? (of bij Onzin plaatsen)
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Lucifer was god niet trouw waarom zou die trouw aan jouw zijn en jou willen helpen. De duivel heeft goede zielen nodig die probeert hij te verlijden jij staat al in zijn macht ik denk niet dat ie aan jou tijd vrijmaakt. Verder soms is de leven erger dan hel Ik ben niet zo gelovig vroeger was ik dat wel Islam christendom elke godsdienst is tegen oorlog tegen hongersnood en noem maar op Ze hebben geen kwaad in de zin
||
Citaat:
-------------------------------------------------------------------------------- En dat vind ik nou een belachelijke reden dat ie zegt dat het christendom belachelijk is omdat de Islam nog steeds dreigt met een heilige oorlog
||
Citaat:
een nicht van m'n moeder is genezen van bekkeninstabiliteit van om half 1 's nachts door gebed
||
![]() |
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 22-04-2003 om 15:48. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() en waarom moet ik bidden als ik ten eerste niet geloof en als toch niet iedereen genezen word? ![]()
||
Citaat:
-dan doe je het niet...
||
Citaat:
2. Wanneer is dat gebeurd? (Datum?) 3. Waar is dat gebeurd? 4. Hoeveel getuigen zijn er? 5. Wat zegt de arts of dokter ervan? 6. Oh ja, wat is bekkeninstabiliteit?
||
![]() |
Citaat:
leer is nadenken joh refo! jij bent echt gewoon naief! leer eerst is de wereld een beetje kennen.. dan kan je altijd nog een mening vormen
||
Citaat:
2. Half jaar geleden 3. In huis toen ze sliep 4. Haar man/kinderen 5. Staat voor een raadsel (logisch) 6. zoek dat maar op in het medisch woordenboek (hoe durf je trouwens te reageren als je niet eens weet waar het over gaat ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Wat heb jij eraan?
In Er klopt niks van! zul je ontdekken... 1 ...welke feiten aantonen dat evolutie onmogelijk is... 2 ...waarom steeds meer wetenschappers de evolutietheorie beschouwen als de grootste blunder die de wetenschap ooit begaan heeft... 3 ...waarom evolutie logisch, natuurkundig, technisch en artistiek gezien absurd is... 4 ...hoe de complexiteit en volmaaktheid van de natuur erop wijzen, dat er een immens intellect en onmetelijke kracht moet zijn, die alles geschapen heeft... 5 ...dat deze intelligentie en kracht een liefhebbende Persoon is, die van jou houdt en die jou een zinvol leven wil schenken... 6 ...hoe je deze bijzondere Persoon persoonlijk kunt leren kennen. Ontdek zijn hart van liefde voor jou en zijn hart van verdriet voor de mensheid die hem zo hardnekkig probeert te ontkennen... 7 ...hoe het komt dat op zoveel plaatsen de evolutietheorie nog steeds onderwezen wordt als een feit - terwijl de controverse eromheen steeds meer toeneemt... Wat zijn jouw voordelen als je dit boek leest? 1 -Je zult beseffen dat je leven niet toevallig is, maar een bedoeling heeft. Dat besef geeft zin aan je leven! Meer dan je misschien wel denkt. 2 -Je zult een groter besef van eigenwaarde krijgen. Je wordt verlost van de gedachte dat je onbelangrijk en ongeliefd bent. Je bent immers veel meer dan een toevalsproduct. Je bent een unieke, meesterlijke schepping. 3 -Je zult ook opnieuw oog krijgen voor de wonderlijke schoonheid van de natuur. Ik laat je zien wat erop wijst dat God heel bewust de schoonheid van de natuur geschapen heeft. Het is geen toeval, maar hij heeft het gemaakt voor jou, om ervan te genieten!
|
Argumenten tegen de evolutietheorie
Lees waarom evolutie tegen de werkelijkheid van het leven ingaat. Dit is een samenvatting. In Er klopt niks van! vind je meer argumenten, meer uitleg, meer illustraties.... 1 De evolutietheorie is allesbehalve bewezen Darwin schreef aan een collega dat zijn boek Oorsprong der Soorten ‘verschrikkelijk hypothetisch’ is. Dat staat haaks op de bewering van velen dat Darwin 'bergen bewijzen' had voor zijn theorie. Vandaag geven steeds meer evolutionisten toe dat de evolutietheorie wordt gekenmerkt door onoplosbare problemen. 2 Darwin geloofde al in evolutie, voordat hij op onderzoek uitging Er word gezegd dat Darwin niet anders kon dan in evolutie geloven, vanwege de vele bewijzen die hij ontdekte. Niets is minder waar. Hij geloofde al sterk in het idee van evolutie toen hij nog niet eens aan zijn onderzoek begonnen was. Eerst vormde Darwin in zijn hoofd een beeld van de evolutietheorie en daarna pas trok hij met het schip ‘The Beagle’ op wereldreis, op zoek naar mogelijke bewijzen. 3 Natuurlijke selectie is geen evolutie-mechanisme Volgens de evolutietheorie zijn alle soorten planten en dieren voortgebracht door natuurlijke selectie. In werkelijkheid blijkt dat absoluut niet zo te zijn. (In het boek leg ik dat uitgebreid uit.) 4 De meeste fossielen spreken de evolutietheorie tegen De meeste fossielen spreken tegen wat de evolutietheorie beweert. Slechts een klein aantal kan zodanig uitgelegd worden, dat ze op een of andere manier in het evolutieverhaal passen. Maar dan nog zijn het slechts speculatieve interpretaties, die door veel experts worden afgewezen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
Iig heb ik wel wat leesvoer voor je: The Talk.Origins Archive: Must-Read FAQs 29 Evidences for Macroevolution: The Scientific Case for Common Descent Verder is dit wel een aardige discussie site over creationisme vs evolutie. Citaat:
Citaat:
P.S.: Voor de duidelijkheid, ik geloof niet in evolutie, en ook niet in creationisme...
|
Laat mij er eens 1 zien?
P.S.: Voor de duidelijkheid, ik geloof niet in evolutie, en ook niet in creationisme... [/B][/QUOTE] nou ik geloof in het scheppigsverhaal duss...okay ik respecteer jouw mening
||
Citaat:
Ik accepteer jouw mening. Als je me kunt uitleggen waarom jij die mening hebt, respecteer ik 'm misschien ook nog. Waarom geloof je dan in het scheppingsverhaal?
||
![]() |
Citaat:
2) Het is ook totaal irrelevant of darwin eerst in de evolutie geloofde of eerst dingen ontdekte; we kunnen ons eigen oordeel over het concept vellen; in de wetenschap is men niet gewend om een 'iemand' te geloven; het gaat om zaken die iedereen in principe zelf kan nagaan. 3) - geen uitleg, dus geen reactie - 4) Dat is niet waar. 5) Dat valt wel mee. 6) Nog veel dommer; er zijn heel wat overgangsvormen gevonden. 7) Mutaties vinden overal plaats; bestaat kanker soms niet ofzo? Worden er geen miskramen geboren? Nog nooit iemand met Down-syndroom gezien? Komt het niet regelmatig voor dat soorten immuun worden voor bestrijdingsmiddelen? En wordt er nooit informatie toegevoegd?? Heeft iemand met Downsyndroom niet een chromosoompje teveel dan? Volgens mij wel. 8) Grote onzin, hij heeft de klok horen luiden. Ik verwijs terug naar wat ik eerder over het mechanisme schreef. 9) Nergens op gebaseerd! Waarom zou dat niet kunnen? De kans is zeker groter dan nul. Aangezien iets als een bacterie kan bestaan en aangezien al het materiaal voor handen is is het zelfs niet uitgesloten dat een bacterie helemaal in een keer ontstaat; dat is niet het meest waarschijnlijke (zelfs bijna onmetelijk onwaarschijnlijk) maar het geeft aan dat het in theorie wel kan, en dat deze weerlegging dus onjuist is. 10) Dat is niet waar; ik vind het zo dom als mensen zich dat niet kunnen voorstellen. ![]() 11) Nog meer onzin ![]() 12) Dit is geen tegenargument. Ons gevoel voor schoonheid heeft bovendien alles te maken met de natuur zelf en wat voor rol onze voorouders en andere elementen daarin hebben gespeeld. 13) De evolutietheorie ontkent creativiteit in het geheel niet, liefde ook niet en verlangens al helemaal niet. ![]() Dit heb ik eerder aan een christen geschreven die met dit boekje aankwam (het gaat in op alle 13 punten die daar het beste genoemd worden; nou als ze niks beters hebben kunnen ze beter genesis gewoon uit de bijbel scheuren, want in verhouding met de evolutietheorie maakt de scheppingsleer dan echt totaal geen kans). Het is echt slecht onderbouwd gewoon; slechts stemmingmakerij. Je moet echt je ogen wíllen sluiten voor de werkelijkheid om erin te trappen, maar dat willen veel mensen schijnbaar graag. ![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Stelling: Fossielen ondersteunen evolutie niet Eliyahu | 58 | 20-09-2010 18:43 | |
Why science fails to explain God gallil | 11 | 02-01-2006 12:21 | |
De Kantine |
Alice. de communiceerbeer | 298 | 16-09-2005 22:46 | |
Socrates ontmoet Jezus Folkmann | 18 | 10-07-2005 19:39 | |
Beleidszaken |
Christenen QueenOfSpades | 201 | 10-09-2003 21:23 |