Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als er eentje roept "Ik vind die band veel te poppy" of "Wat een teringherrie!" of "Ik geloof dat ik die een keer op TMF heb gezien" en de leukste natuurlijk "Wat een commerciele kutzooi" op een gedeelde eerste plaats met "Die zijn niet underground genoeg" dan durft de rest van de lulletjes niet meer te zeggen dat ze het goede muziek vinden. Ze denken allemaal dat ze ZO stoer zijn met hun death-metal teringherrie, hoe harder en onbekender hoe beter, maar eigenlijk zijn ze ook een stelletje bekrompen gozertjes die enkel weten wat scheren betekent omdat hun pappie het doet... Maar gelukkig wordt hun muzieksmaak niet door anderen bepaald hoor, en gelukkig zijn zij wel cool ![]() sorry, moest het even kwijt ![]()
|
![]() |
Ik heb er niet veel van gezien, maar moet wel zeggen dat er idd wel een paar leuke nr's bij zaten, alleen je kan zeggen wat je wil maar het is gewoon veel te commercieel. Ik kreeg echt een beetje de indruk dat er een paar platenbazen zijn geweest die hebben gedacht van: wie zullen we es f naar de "wannado top 40" helpen met onze awards,
Verder heb ik gezien dat Anouk een tmf award kreeg, die vond ik echt zo stom van ze, want iedereen die een beetje van muziek houd en haar laatste album geluisterd heeft moet toch toegeven dat daar maar 2 leuke nr's op stonden, en dat de rest gewoon zwaar tegen viel. Dat vond ik teminste. Groeten, zomer |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
GAAF GEZEGD!!! Haha, ben het helemaal met je eens! Dit MOEST ook een keer op dit forum worden gezegd!! ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Enquete: TMF Awards + Social Media invullen! Alejandro | 2 | 05-05-2011 17:17 | |
Muziek |
TMF awards Poll levi's | 35 | 18-04-2004 12:49 | |
Lifestyle |
leukst gekleed bij tmf awards? *** Sido *** | 78 | 17-04-2004 01:15 | |
Muziek |
TMF Awards 2004 dennisjuh15 | 54 | 29-02-2004 10:38 | |
De Kantine |
Ik ga naar de TMF awards! Pucca | 55 | 24-01-2004 13:59 | |
Muziek |
<<< TMF awards 2003 >>> Sjoukie | 23 | 27-04-2003 18:32 |