Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ze zal wel mooi zijn geweest toen ze nog een jongen was, vind haar ook niet echt mooi, maar ja....
|
Verwijderd
|
Okay. Luister en ween met mij mede!
Ik! (de perfectheidzelve al zeg ik het zelf ![]() ![]() Maar goed. Ze hebben dus foute outfits (ik heb 2 jaar op de mooodeacademie gezeten *blingbling* ik houd van tijijijgerprintjes *braaaak* ik draag een bh onder mijn jas. en verder eigenlijk niks *uuuuugh*), ze maken ka-lo-te muziek, ze zijn een bij elkaar geraapte band a la k-otic maar dan zonder televisie programma, ze zijn irritant. Do I hear a destroymentplan? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik snap niet dat Barry Haye (of hoe je dat ook schrijft) zulke meisjes heeft uitgekozen. Ik heb de oproep voor een "rockband" in de krant gelezen. Er werd gezocht naar wijfen met ballen, zoals Anouk. Die meisjes die nu Bad Candy vertegenwoordigen halen het het dus echt niet bij Anouk. Die groep moet snel uit elkaar, want dit kan echt niet. |
![]() |
|
Sjezus Gristus. Blijven we bezig hier over dit bandje zonder talent, schoonheid, goede muziek, of ook maar iets van nut.
Bad Candy is schijt, ik bedoel ik zou er niet wakker van liggen als er een vrachtwagen met plutoniumsandalen over hun heenreed. Wat een achterlijk gedoe, dit hoort helemaal niet op muziek thuis.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
waarom bestaan er zo weinig meisjesbands? fiveyearslater | 107 | 22-08-2003 18:36 | |
Muziek |
Bad Candy Carn | 75 | 04-05-2003 16:02 | |
Muziek |
Lol --> Bad Candy (vrouwlijke Direct? of nieuwe Avril?) Verwijderd | 129 | 28-04-2003 18:56 | |
Muziek |
Dauwpop Carn | 5 | 29-03-2003 14:25 | |
Muziek |
meest evil band van nederland Verwijderd | 53 | 14-03-2003 20:03 | |
Muziek |
Borstrock 2003 Horror Kitty | 8 | 12-02-2003 17:58 |