Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik en me zusje gingen echt daadwerkelijk alles tellen haha was nog best een werk. Broeken: 17 Schoenen: winterschoenen: 4 paar zomerschoenen: 7 paar Truien: Truitjes, vestjes, shirtjes etc. ontelbaar veel! Opzich is dit wel leuk, want mijn zusje en ik hebben precies dezelfde maten en we delen dan ook al onze kleding met mekaar. Bovengenoemde is alleen mìjn aandeel he.. |
![]() |
||
Citaat:
9 broeken + aantal korte broeken / shorts 5 paar schoenen (ex sportschoenen) 5 truien (ex fleecetruien ed) 5 longsleeves + aantal overhemden / blouses + aantal vesten een grote stapel t-shirts |
![]() |
|
![]() |
-broeken stuk of 10, plus nog 5 korte
-paar schoenen 7 paar, waarvan ik er 3 geregeld draag, 1 alleen bij uitgaan, 1 alleen onder pak of bij gala en nog twee die ik zelden draag -truien aantal dingen met lange mouwen: een stuk of 15-20
|
damn sommige mensen hebben echt veel kleren
![]() Broeken: 4 die ik draag waarvan 1 heeel af en toe. (maar ook nog 3 rokken schoenen : 1 paar (en een paar gymschoenen, en een paar slippers en een paar sandalen en een paar sloffen) Truien:uuh ik draag bijna nooit truien... 3 of zo en nog een stuk of 10 tot 15 t-shirts en hempjes |
![]() |
|
Broeken: o (of telt mijn gymbroek mee?)
truien : 1 (die meer gat dan trui is en dus alleen thuis draag ) schoenen: 1 paar (die in dezelfde staat zijn als mijn trui, -gymschoenen niet meegeteld-) jaja, dat duurde even hoor, om het allemaal te tellen..
|
Oh shit. Ik heb net m'n shirts geteld en het blijkt dat ik er in 1 kast al 54 heb liggen, en in een andere kast liggen even grote stapels met t-shirts die ik echt niet draag. Ik heb dus gewoon 100 T-shirts. Dat is best ziekelijk.
||
Citaat:
![]()
|
oeeh spannend...
-broeken: 5 die ik vaak aanheb, 2 soms en 1 praktisch nooit (verfbroek) -truien: 8 geloof ik -schoenen: 2 sneakers, 2x laarzen, 2x teenslippers, 1 sandalen, 1x gymschoene, 1 xballetschoenen, 1x stijldansschoenen totaal: 10 paar -dan nog 6 truitjes, 2 blousjes en een vestje en ik schat 20 tshirtjes. -3 jurkjes, 1 lange rok, 1 galajurk, 3 zomerrokjes, 4 shorts ik wist niet dat ik zoveel had ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
is mn meisje er klaar voor CookiesBoy | 7 | 26-12-2013 22:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Belle - Roos Nijn* | 10 | 23-04-2005 12:58 | |
Verhalen & Gedichten |