Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
dat is een vg en er staat een v ![]() nog meer idiote opmerkingen tjonge jonge wat een niveau zeg volgens mij horen jullie hier helemaal niet thuis
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 22-04-2003 om 15:54. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Mijn Leider, Trooster hij is voor mij gestorven aan het kruis op Golgoltha en is weer opgestaan en daar ben ik dankbaar voor
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ach ja...ze willen gewoon niet naar je luisteren als je de waarheid zegt... IF YOU SEE A CHANGE IN ME DON'T WONDER THERE'S SOMEONE IN MY LIFE AND PEACE I CAN'T DESCRIBE/ FOR I'VE BIN REBORN
||
Citaat:
En wil je nou nog met me naar bed?
||
Verwijderd
|
Citaat:
.zo. dat zal ie leuk vinden. |
![]() |
||
Citaat:
nou men neme een oerknal en miljarden jaren evolutie.... Mensen die de evolutietheorie tegenspreken zijn gewoon extreem dom, en gaan voorbij aan het feit dat alles wetenschappelijk verklaarbaar/verklaard is.... Laat mij jouw eens een vraag stellen: Hoe kan jij geloven in iets dat al eeuwenlang bloedige oorlogen veroorzaakt?, hoe kan jij geloven in een god die de halve wereld populatie laat uithongeren en de andere vol propt met overbodige luxe?, Waarom laat jij je hele leven in het teken van een boek staan en denk je niet gewoon zelf na?
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik vind het gewoon diep triest om dat meisje zo aan te vallen omdat ze een andere mening heeft dan wat hier voor 'normaal' doorgaat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Christelijke muziek spreken mij over het algemeen niet aanomdat omdat de teksten mij niks doen. Ik hecht er geen waarde aan. Muzikaal gezien kunnen er wel nummers tussen zitten die ik mooi vind, maar vaak is het tegendeel waar. Laatst gewijzigd op 22-04-2003 om 16:09. |
![]() |
||
Citaat:
|
De filosofoof kierkegaard zei ooit
'het is te moeilijk om het verhaal van christus te verzinnen. Dat gaat te ver voor het menselijk brein. Dat is zo abstract, dat het onmogelijk verzonnen kan zijn, dat iemand op een kruis genageld wordt en er weer doodleuk vanaf komt'. Nu is de hele griekse mythologie ook verzonnen, maar goed, ht is een grappig iets, hoe iemand zo blind kan varen op zoiets abstracts.
|
ik luister er niet naar, en houd er ook niet van. simpelweg omdat er iets centraal staat waar ik t niet mee eens ben. geloof that is. en als t woord god of jezoes er al in voorkomen mag t van mij al direct op de brandstapel. maar dat is ook iets gristens, right? ah fuck it
HEIDENEN!!!!!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
bekeerd naar de islam merels | 199 | 04-10-2005 21:10 | |
Heb je echt contact met God/Jezus? Yab-Yum | 275 | 14-12-2004 19:00 | |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
ARTistiek |
Hannibal schrijft ook nog weleens; Spiritueel filosofische essayistsche toneelscène Hannibal | 14 | 06-07-2002 17:19 | |
Verhalen & Gedichten |
ForumWEDSTRIJD verhalen !!!! italianboy | 16 | 18-12-2001 17:30 |