Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ZATERDAG 31 MEI 14:00
Amsterdam CS, meeting point in centrale hal 's middags beetje inkopen doen en natuurlijk blowen (of niet), en beetje in het vondelpark zitten ofzo! (ligt ook aan het weer) 's avonds is de gelegenheid om door te struinen naar cafétjes en dergelike!!! zo, misschien wil Wasp als hij er is een MM ding aanmaken, en anders: meld je hier aan! Laten we het minimum dat moet komen 8 mensen maken, anders is het niet leuk voor mensen die echt ver moeten reizen Wie komen er? Zeker: Minni Ook Harrie (leuk ![]() Misschien: Zeker niet: Laatst gewijzigd op 09-05-2003 om 18:42. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Omdat ik gisteren te horen kreeg dat een goeie vriend van me op 31 mei een feest geeft Maar ik zal alles proberen om toch te kunnen komen |
![]() |
|
Zeker
Minni Ook Harrie (leuk ) omajunk Misschien: beltaine harrie the 5th Lompo de Clown Aepie Zeker niet: Muizzzz Eightball GOD -> zit in Lissabon 31 mei, was ander zeker wel gekomen...
|
|