Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2003, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Dobermann schreef op 24-04-2003 @ 01:15:
Mwach, vroeger was ik van mening dat je niet èn trance èn metalliefhebber kon zijn, maar heden ten dage ben ik daar behoorlijk anders over gaan denken.

Vrijwel alle soorten muziek luister ik wel, van Fiona Apple tot Burzum.
Had mijn broer ook op zijn 19e of 20e ofzo(hij nu 26). Huij was eerst een death/trash metal(jaren ´80 soort of course) purist, maar ondertussene luistert ie ook naar klassiek, jazz, blues, pop, funk zo´n beetje alles eigelijk.

Komt dus idd met de jaren. Al hoop ik dat het bij mij nooit zal gebeuren dat ik alle pop leuk ga vinden(alleen veel jaren ´80 en jaren ´80 popartiesten kunnen mij goed bekoren)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-04-2003, 11:16
HK66666
HK66666 is offline
mwah, beetje rock-achtige muziek op zijn tijd.
Queen, dire straits, europe
En happy hardcore natuurlijk.
Oud 25-04-2003, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Morridin schreef op 25-04-2003 @ 12:15:
Had mijn broer ook op zijn 19e of 20e ofzo(hij nu 26). Huij was eerst een death/trash metal(jaren ´80 soort of course) purist, maar ondertussene luistert ie ook naar klassiek, jazz, blues, pop, funk zo´n beetje alles eigelijk.

Komt dus idd met de jaren. Al hoop ik dat het bij mij nooit zal gebeuren dat ik alle pop leuk ga vinden(alleen veel jaren ´80 en jaren ´80 popartiesten kunnen mij goed bekoren)
Bij mij gaat het al gevaarlijk die kant op.. Nouja, echte 'pop' bagger kan ik nog steeds niet luisteren, maar m'n smaak wordt echt met de dag breder..

Waarom 'hoop' je eigenlijk dat je nooit 'alles' gaat leuk vinden?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten