Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2003, 19:30
Martok
Martok is offline
Dus als jij oneens bent met de leraar moet jij ook 3 keeer het boek overschrijven.

(Zoja dan neem ik het terug )
Oud 23-04-2003, 20:15
Martian
Martian is offline
Als de VS een leraar was....

Nou ik erover nadenk, mijn leraar Duits was ongeveer net zo erg
Oud 23-04-2003, 20:19
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
wazzup007 schreef op 23-04-2003 @ 18:01:
yous can ride the punanni your mam,than all your sheeps,you batty boy. bit thick bitch,your a chikun
Funk on down!
Oud 23-04-2003, 20:22
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
BARON schreef op 23-04-2003 @ 11:23:
leuke avatar man
hopelijk voor jou heb je nog niet z'n 70-punten-plan gelezen
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 20:26
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
K-Master-K schreef op 23-04-2003 @ 20:25:
kutfransen! hadden ze maar niet de grote amerika tegen moeten werken
amerika aan da top! suopppp homiezzzzz
Funk on down to tha beat
Oud 23-04-2003, 20:27
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
Als straf is al geopperd om Frankrijk binnen de NAVO te marginaliseren. Ook zou de VS het land niet willen betrekken bij de wederopbouw van Irak.
Als Frankrijk wijs is, stapt het samen met Duitsland uit de navo. Hopen dat de boel dan op losse schroeven komt te staan en dat die hele navo eindelijk eens opgedoekt wordt...

Maar de VS wordt wel steeds brutaler tegenover de internationale gemeenschap.
Wat ik me alleen nu afvraag, is dit een groot toneelspelletje of wilde de VS echt zo graag onder VN vlag aanvallen, rekeninghoudend met het feit dat ze dan een minder grote vinger in de spreekwoordelijke pap kunnen hebben bij de wederopbouw van Irak??
Oud 23-04-2003, 20:48
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 23-04-2003 @ 11:17:
Wuhahaha, Frankrijk straffen? Waarvoor? Omdat ze de VS dwarsboomden? Wat kan het de VS nu schelen dat ze niet genoeg stemmen kregen in de Veiligheidsraad, ze hebben toch gewoon aangevallen. Verwijten ze Frankrijk nu dat ze het internationale recht hebben moeten schenden om deze stompzinnige oorlog door te drukken? Laat me niet lachen zeg. Wat een clowns.
juist ja clowns, en eigenlijk nog wel minder, stelletje idioten,
Oud 23-04-2003, 20:49
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
K-Master-K schreef op 23-04-2003 @ 20:25:

amerika aan da top! suopppp homiezzzzz
waarom dan?
Oud 23-04-2003, 20:51
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 23-04-2003 @ 11:47:
Schandalig, van die 200 miljoen euro kan ie duizenden Irakezen te eten geven.
moet hij eerst leren waar irak ligt

t verbaast me echt níks als hij zometeen op de kaart ook nog een ander land aanwijst heheheehe
Oud 23-04-2003, 20:53
Atje85
Atje85 is offline
lijkt t CDA wel
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 20:54
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
wazzup007 schreef op 23-04-2003 @ 18:01:
yous can ride the punanni your mam,than all your sheeps,you batty boy. bit thick bitch,your a chikun
leer eerst nederlands en begin daarna gelijk aan je engels..........
Oud 23-04-2003, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Atje85 schreef op 23-04-2003 @ 21:53:
lijkt t CDA wel
Die zouden daar te schijtig voor zijn
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 22:45
naam onbekend
naam onbekend is offline
Het is weer duidelijk: een andere mening dan die de VS er op nahoudt wordt door die Amerikano's niet getolereerd. Dit begint heel sterk naar een werelddictatuur te neigen. En ik dacht dat de VS zo hun best deden om (anti-Amerikaanse) dictatoriale regimes in de wereld te verdrijven?

Wanneer slaat Europa de handen nu eens ineen en vormt een eigen bondgenootschap? de EVO (Europese VerdragsOrganisatie) ofzo?

Wanneer begint heel Europa nu eens collectief aan een handelsboycot van de VS? Zul je zien hoe snel ze met hangende pootjes naar ons toe komen om te smeken of wij stoppen met het boycot! De Amerikaanse economie is zonder geld uit Europa namelijk niets.

LAAT IEMAND DIE AMERIKANEN TEGENHOUDEN!
Oud 23-04-2003, 23:19
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 23-04-2003 @ 21:53:
lijkt t CDA wel
haha hoezo dat?
Oud 24-04-2003, 09:22
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 23-04-2003 @ 23:45:

Wanneer begint heel Europa nu eens collectief aan een handelsboycot van de VS? Zul je zien hoe snel ze met hangende pootjes naar ons toe komen om te smeken of wij stoppen met het boycot! De Amerikaanse economie is zonder geld uit Europa namelijk niets.
Probleem is dat de Europese economie dan ook zal instorten, door sterk verminderde (kapitaal)import/export danwel nerveuze beleggers.
Oud 24-04-2003, 09:24
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Manus J. van Alles schreef op 24-04-2003 @ 10:22:
Probleem is dat de Europese economie dan ook zal instorten, door sterk verminderde (kapitaal)import/export danwel nerveuze beleggers.
Je zou kunnen proberen om het voor Canada en Mexico aanlokkelijk te maken om in Europa te investeren (meer dan 80% van hun export gaat naar de VS), en evt. ook andere landen.
Oud 24-04-2003, 09:29
Gatara
Gatara is offline
Ziek!

Website tegen pacifistische Hollywoodsterren
Onbekenden hebben een zwarte lijst van Hollywoodsterren die zich hebben uitgesproken tegen de oorlog in Irak op internet gezet.

Kwaad
De makers van Celiberal.com maken zich kwaad over de 'anti-Amerikaanse' houding van deze beroemdheden.

Moedige mannen
Onder anderen Madonna, Barbra Streisand, Dustin Hoffman, George Clooney, Julia Roberts en Martin scorsese hebben volgens de conservatieve makers van de internetpagina 'niets beters te doen dan klagen over Amerika en de moedige mannen en vrouwen die onze levenswijze verdedigen''.

'Righties'
Overigens is er op de site ook een lijst van 'righties', bekende personen die neigen naar de rechterzijde van het politieke spectrum en het bij het 'rechte' eind hebben. Deze lijst is veel langer dan de links-liberale lijst.

Lijst: http://www.celiberal.com/
Bron
Oud 24-04-2003, 13:44
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Gatara schreef op 24-04-2003 @ 00:19:
haha hoezo dat?

arrogantie

Laatst gewijzigd op 24-04-2003 om 13:50.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 13:44
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Gatara schreef op 24-04-2003 @ 10:29:
Ziek!

Website tegen pacifistische Hollywoodsterren
Onbekenden hebben een zwarte lijst van Hollywoodsterren die zich hebben uitgesproken tegen de oorlog in Irak op internet gezet.

Kwaad
De makers van Celiberal.com maken zich kwaad over de 'anti-Amerikaanse' houding van deze beroemdheden.

Moedige mannen
Onder anderen Madonna, Barbra Streisand, Dustin Hoffman, George Clooney, Julia Roberts en Martin scorsese hebben volgens de conservatieve makers van de internetpagina 'niets beters te doen dan klagen over Amerika en de moedige mannen en vrouwen die onze levenswijze verdedigen''.

'Righties'
Overigens is er op de site ook een lijst van 'righties', bekende personen die neigen naar de rechterzijde van het politieke spectrum en het bij het 'rechte' eind hebben. Deze lijst is veel langer dan de links-liberale lijst.

Lijst: http://www.celiberal.com/
Bron
http://nu.nl/news.jsp?n=138059&c=52
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 13:48
*Burning water*
*Burning water* is offline
Als er iemand gestraft moet worden, zijn het de VS: zij hebben zonder legitimatie een oorlog gestart. Het zou echt belachelijk zijn als Frankrijk wordt gestraft, terwijl ze alleen hun mening hebben uitgesproken, en de VS niet hebben gesteund.
Oud 24-04-2003, 14:19
CraigDavid
CraigDavid is offline
ik had denet een artikel gelezen in de metro waarin stond dat de vs boos was op frankrijk omdat die van plan was zijn vetoRECHT te gebruiken terwijl frankrijk het voor het laatst in 1972 (of zo) had gebruikt en de vs het in totaal 72 keer heeft gebruikt voor oa: kyoto, icc, resoluties tegen israel, de oorlog met irak enz enz
Oud 24-04-2003, 14:27
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
CraigDavid schreef op 24-04-2003 @ 15:19:
ik had denet een artikel gelezen in de metro waarin stond dat de vs boos was op frankrijk omdat die van plan was zijn vetoRECHT te gebruiken terwijl frankrijk het voor het laatst in 1972 (of zo) had gebruikt en de vs het in totaal 72 keer heeft gebruikt voor oa: kyoto, icc, resoluties tegen israel, de oorlog met irak enz enz
dan kun je dus wel weer zien hoe belachelijk de vs beig zijn, pff hoe dom kun je zijn??
Oud 24-04-2003, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 23-04-2003 @ 11:13:
Ze gaan nu ECHT te ver
Blijkbaar mag je geen andere mening hebben in de wereld dan de VS die ironisch genoeg propageert zo vrij te zijn wat o.a. meningsuiting betreft... Ze krijgen in mijn ogen meer en meer de nare trekjes van een totalitair regime waar --- ja --- ook Europa mee te kampen had zo'n 65 jaar terug.

RTL tekst 110

VS broedt op "straf" voor Frankrijk
Frankrijk zal de gevolgen moeten dragen van zijn houding tijdens de crisis rond Irak. Volgens de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Powell wordt er nagedacht over een "passende straf".

Frankrijk was fel tegen een oorlog in Irak. Volgens Powell is het vooral aan de Franse dreiging met een veto te wijten dat de VS in de Veiligheidsraad niet voldoende stemmen kon krijgen voor een oorlog tegen Irak.

Als straf is al geopperd om Frankrijk binnen de NAVO te marginaliseren. Ook zou de VS het land niet willen betrekken bij de wederopbouw van Irak.
-------------------------------------

Wederopbouw nog daaraantoe, maar binnen de navo te marginaliseren???
Als straf voor zoiets vind ik dat de VS gemarginaliseerd moeten worden binnen de vn aangezien ze het internationaal recht vaak genoeg aan hun laars lapten.
En voor straf moeten ze daar dan ook nog een boete voor betalen.

BAH. Ik wil nieuwe verkiezingen in de VS. EN NU!
(en dan maar hopen dat die Amerikanen niet zo stom zijn om weer voor die hele administratie te stemmen)
helemaal mee eens.

ik bedoel; tuurlijk zijn we de vs dankbaar dat ze 55 jaar geleden de nazi's hieruit trapten.

maar daarom hoeven we nu niet allemaal maar als schoothondjes mee te lopen.

in feite zou het het beste zijn als we als geheel europa (afgezien van spanje en engeland) één grote middelvinger naar de vs zouden maken.

maarja, dan meot je wel politice met een ruggegraat hebben (die zijn dungezaaid)
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 15:24
AtHell
AtHell is offline
Als alle Amerikanen nou eens zo slim waren als bush lelijk is... .

De Amerikaanse regering is gewoon een grote semi-idiologische corrupte grap met Bush als ringleider.
Oud 25-04-2003, 11:48
Verwijderd
Citaat:
AtHell schreef op 24-04-2003 @ 16:24:
Als alle Amerikanen nou eens zo slim waren als bush lelijk is... .

dan zat 90% van het intellect op de wereld daar
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 18:09
toaoaoe
toaoaoe is offline
Ik vind dat echt onzin! Ik ben het met de houding van Frankrijk eens tegenover de oorlog van Irak, zelfs nu die is afgelopen.. Maar als ik het me nog goed herinner, was niet alleen Frankrijk tegen de oorlog, dus waarom juist Frankrijk??
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 18:55
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
toaoaoe schreef op 25-04-2003 @ 19:09:
Ik vind dat echt onzin! Ik ben het met de houding van Frankrijk eens tegenover de oorlog van Irak, zelfs nu die is afgelopen.. Maar als ik het me nog goed herinner, was niet alleen Frankrijk tegen de oorlog, dus waarom juist Frankrijk??
Omdat ze van Rusland ghwend zijn dat die tegen alles van de US is, Duitsland een zwaar oorlogsverleden heeft maar Frankrijk alleen om wat handel met een massamoordenaar niet te laten vertragen een veto wou uitbrengen.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 19:22
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Assasin schreef op 25-04-2003 @ 19:55:
Omdat ze van Rusland ghwend zijn dat die tegen alles van de US is, Duitsland een zwaar oorlogsverleden heeft maar Frankrijk alleen om wat handel met een massamoordenaar niet te laten vertragen een veto wou uitbrengen.
Soms kan politiek zo simpel zijn
Oud 27-04-2003, 13:39
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
Gatara schreef op 25-04-2003 @ 20:22:
Soms kan politiek zo simpel zijn
Zeker, dat blijkt hier wel weer uit:

Citaat:
'Saddam onderhield banden met al-Qaeda'

Uitgegeven: 27 april 2003 08:55

LONDEN - Uit documenten van de Iraakse geheime dienst Mukhabarat zou blijken dat het bewind van Saddam Hussein banden onderhield met het terreurnetwerk al-Qaeda van Osama Bin Laden. De Britse krant Sunday Telegraph zegt dit bewijsmateriaal te hebben gevonden in het voormalige hoofdkwartier van de Mukhabarat in Bagdad.

In de papieren zou onder meer staan dat een afgezant van al-Qaeda in het voorjaar van 1998 in het geheim een bezoek heeft gebracht aan de Iraakse hoofdstad. Toen zouden afspraken zijn gemaakt voor een ontmoeting tussen Saddam en Bin Laden, maar het is niet duidelijk of die er ooit is geweest.

In de Sunday Telegraph staat verder te lezen dat de Franse ambassadeur in Bagdad vertrouwelingen van Saddam op de hoogte heeft gehouden van overleg tussen Frankrijk en de Verenigde Staten na de aanslagen van 11 september 2001. De Fransen probeerden in te schatten hoe groot de dreiging van een Amerikaanse aanval op Irak was.

Ook zouden verslagen van gesprekken tussen de Franse president Jacques Chirac en zijn Amerikaanse collega George Bush letterlijk zijn doorgespeeld.
...en de straf voor Frankrijk ligt voor het oprapen. "Chirac steunt terroristische regimes", aldus minister Rumsveld.
Oud 27-04-2003, 13:43
Verwijderd
Citaat:
AtHell schreef op 24-04-2003 @ 16:24:
De Amerikaanse regering is gewoon een grote semi-idiologische corrupte grap met Bush als ringleider.
Als je dat leuk vindt, moet je 'Stupid White Men' van Michael Moore eens lezen. Fantastisch boek
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten