Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar ja een discussie valt met jou iig niet te beginnen zie ik nu al....
||
Citaat:
Shalom. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
het hele werkwoord is voorrijden en het verleden tijd is voorgerijdde dus 3e persoon enkelvoud is voorraad ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zoals ik al zei, mensen zoals jij houden antisemitisme in stand. |
![]() |
||
Jezus mensen, maak je niet zo druk om een groepje oerconservatieven daar, die bestaan gewoon en bovendien is de kans heel erg klein dat hun voorstel er werkelijk door komt. Alsof er hier trouwens nooit gekke dingen worden gezegd of gedaan.
Maar eigenlijk wilde ik hier even op reageren: Citaat:
Ik weet niet of het bij de SS ook het geval was, maar bij elke Wehrmacht-soldaat stond 'Gott mit uns' op de koppelriem. Niet uniek op zich, in de Eerste Wereldoorlog stond dit ook al op de Duitse koppelriem en talloze landen verwijzen o.a. met hun munten ook naar God. Als er iets op de dolk stond dan was het waarschijnlijk 'Meine Ehre heisst Treue' (Mijn eer is trouw), de lijfspreuk van de SS. Dat heeft niks met God te maken. De SS was zoals alle andere hardcore-nazi's fel anti-christelijk, de Waffen-SS misschien in mindere mate. Helaas heb ik de indruk dat je hiermee de Amerikanen met nazi's probeert te vergelijken, wat me wel erg ver gaat. Waarom wordt de titel van deze thread trouwens niet gewoon in 'Bash de VS #1973' veranderd. Dat draait er tenminste niet omheen... |
![]() |
||||
Citaat:
Het kan natuurlijk niet op een echt mes gestaan hebben, maar het staat wel op deze (goedkope, uit Italie afkomstige) replica. Citaat:
Dus? Citaat:
Laatst gewijzigd op 28-04-2003 om 16:52. |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Je ziet dat overal gebeuren, waarom dan er hier opeens erop wijzen? Er zijn nou eenmaal groeperingen die alles met de Bijbel in de hand beoordelen. En bovendien waren de hardcore-nazi's fel anti-christelijk. Maar ik zie je punt. Citaat:
Over die hoge bomen ben ik het met je eens, maar ik zou graag willen stellen dat de VS niet de enige hoge boom is. China is er ook één, om snel even met een voorbeeld te komen. Waarom zie ik daar bijna nooit iets over? |
![]() |
||
Citaat:
Kun je dit misschien uitleggen? Oh ik weet het al - ik pas me niet genoeg aan aan de arabische wereld en het anti-amerika-israel kliekje... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Jij spiegelt de zaken dus steeds totaal scheef voor, en dan beschuldig je anderen (mijzelf, thugz-angel, Atje85, CraigDavid, Gatara, nare man, etc.) nota bene ervan geďndoctrineerd te zijn door de Palestijnen! Op deze manier krijgen sommige mensen misschien wel een hekel aan jou, en als er meer mensen zijn die denken zoals jij (en die zijn er helaas), dan krijgen ze daar ook een hekel aan. Op die manier wordt antisemitisme in stand gehouden. Het zou fijn zijn als mensen zoals jij eens een keer inzagen hoe het precies zo ver gekomen is in Israël/Palestina. Dat zou al een flinke stap in de goede richting zijn.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
De gevolgtrekking lijkt me logisch. Mensen zoals jij versterken het beeld van de geniepige Jood, die stiekem helemaal geen vrede wil maar liever alle Palestijnen uitroeit. En dat werkt antisemitisme in de hand. Kom op, daar had je zelf toch ook wel op kunnen komen? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|