Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2003, 16:39
N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
Citaat:
metalgirl schreef op 28-04-2003 @ 16:01:
Ik vind een wenkbrouwpiercing bij een jongen sexy, maar ik word er niet sexueel opgewonden van.
My words ... wenkbrouwpiercing kan bij een jongen ongeloofelijk sexy staan maar moet hij er wel de type voor zijn.
Oud 28-04-2003, 16:49
Verwijderd
Tongpiercings.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 19:24
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
metalgirl schreef op 28-04-2003 @ 16:01:
Voor een meisje vind ik een tepelpiercing er altijd wel geil uitzien. Zelf zou ik zoiets nooit laten zetten, lijkt me zo vreselijk pijn doen & het is ook niet echt iets voor mij.
Is wel de pijnlijkste piercing zeggen ze, maar ik vond het enorm meevallen. Ik vind hem wel gaaf staan, maar waarom zou hij jou niet staan dan?
Oud 28-04-2003, 21:57
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef op 28-04-2003 @ 20:24:
Is wel de pijnlijkste piercing zeggen ze, maar ik vond het enorm meevallen. Ik vind hem wel gaaf staan, maar waarom zou hij jou niet staan dan?
Ja, weet ik niet precies. Op de een of andere manier vind ik een tepelpiercing bij meisjes iets hoerigs hebben, maar dan wel op een geile manier. En zo'n type ben ik niet. Of toch wel...? Ja, weet het niet, nog niet goed over nagedacht eigenlijk. Net als iemand die sm kijken geil vindt, maar het niet zelf zou willen doen. Jij vind een tepelpiercing wel mooi bij meiden dus?
Oud 03-05-2003, 20:34
pure_evil
pure_evil is offline
nee sorry, piercings vind ik totaal niet aantrekkelijk
Oud 03-05-2003, 21:24
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
kindermens schreef op 27-04-2003 @ 21:27:
ikzelf heb een tongpiercing
maarre of me vriend of wie dan ook dat nou opwindend vind... geen idee zak t eens vragen
Na edit: agree.
Mijn vriend heeft ook een tonpiercing en die piercing op zich vind ik niet opwindend, als ie zijn tong uitsteekt ofzo, maar wanneer hij me beft en ik die piercing zie dan maakt dat me wel errug geil!!
Oud 05-05-2003, 14:22
deesmees
deesmees is offline
Piercings hoeven voor mij niet,is ontzettend slecht voor je gebit en tandvlees
En opgewonden raken ervan nou nee,je moet gewoon al opgewonden raken van je partner daar heb je die dingen niet bij nodig!
Oud 05-05-2003, 14:59
Verwijderd
Citaat:
deesmees schreef op 05-05-2003 @ 15:22:
Piercings hoeven voor mij niet,is ontzettend slecht voor je gebit en tandvlees
waaw... dus navelpiercings, en gaatjes in je oren, die zijn slecht voor je gebit en tandvlees?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 15:05
Kadaver
Kadaver is offline
Piercings? Esthetisch onverantwoord als je het mij vraagt en om die reden niet echt bevordelijk voor het spel der liefde.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 15:27
Verwijderd
Er zijn een aantal piercings die ik wel opwindend vind ja.. lip, oor en tong eigenlijk..

tepel -en geslachtspiercings vind ik eigenlijk nogal anti-opwindend. Een tepelpiercing vind ik heel zelden bij een meisje wel mooi, maar bij een jongen vind ik het maar engig.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 15:28
Verwijderd
Citaat:
HlpDsk schreef op 26-04-2003 @ 14:34:
ah ik zie het al, je bent een kakkertje
Ik zie het al; een hardcore wannabe alto.

Piercings kunnen mooi zijn. Als ze klein zijn en op een ongebruikelijke plaats zitten. Maar ik word er niet :geil: van.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 18:36
sparkling star
sparkling star is offline
Ikzelf heb sinds kort een navelpiercing. Ik vind dat het er heel sexy uit kan zien (pas op: ik zeg 'kan', want het kan er ook heel onsexy uitzien als je het niet verzorgd)
maar opwindend? show me!?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 20:08
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
metalgirl schreef op 28-04-2003 @ 22:57:
Ja, weet ik niet precies. Op de een of andere manier vind ik een tepelpiercing bij meisjes iets hoerigs hebben, maar dan wel op een geile manier. En zo'n type ben ik niet. Of toch wel...? Ja, weet het niet, nog niet goed over nagedacht eigenlijk. Net als iemand die sm kijken geil vindt, maar het niet zelf zou willen doen. Jij vind een tepelpiercing wel mooi bij meiden dus?
Ik ben ook helemaal niet zo'n kinky type hoor. Mensen vinden hem bij mij wel leuk staan, maar nemen ook snel een wat terughoudende positie aan .

Bij meiden vind ik het echt opwindend ja.
Oud 05-05-2003, 20:48
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef op 05-05-2003 @ 21:08:
Ik ben ook helemaal niet zo'n kinky type hoor. Mensen vinden hem bij mij wel leuk staan, maar nemen ook snel een wat terughoudende positie aan .

Bij meiden vind ik het echt opwindend ja.
Ah... reden om er een te laten zetten dus...?
Oud 05-05-2003, 20:51
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
metalgirl schreef op 05-05-2003 @ 21:48:
Ah... reden om er een te laten zetten dus...?
Als je vrijgezel bent wel ja En als je langskomt helemaal. De rest doen we wel op msn.

Regels voor berichten