Advertentie | |
|
![]() |
|
die waterjojo's, daar zie ik echt veel kinderen mee, maar ik hoorde vandaag op de radio dat ze gevaarlijk waren
![]()
||
Citaat:
1ste nieuwsbericht (op dit moment tenminste ![]() Nee ik verveel me niet hoor ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Hhhmm..ik bedoelde niet dat het speelgoedje Yoyo van ''Suryoye'' afkomstig is, maar dat die afkorting vaak daarvoor gebruikt wordt..
Het is trouwens niet een betweterige opmerking, het zijn gewoon de feiten ![]() Vind je niet dat ik het goed doe voor een allochtoon van 16 jaar? Ik wel, als ik me vergelijk met Nederlanders van mijn leeftijd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 01-05-2003 om 14:08. |
![]() |
|
![]() |
''Het is wel een betweterige opmerking, dat je een feit noemt doet daar niets aan af. Ook het feit dat je allochtoon en 16 jaar bent zegt en interesseerd mij niets. Ik ken allochtonen die foutloos Nederlands kunnen schrijven en spreken...''
Het is: dat interesseerT mij niets, jeetje jeetje...hhhmm! Hollander? |
![]() |
||
Citaat:
"tussen de Turken en 'hun' " "Het is trouwens niet een betweterige opmerking" maargoed ik ben een mierenneuker ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maargoed deze discussie is zinloos, laten we hem staken ![]() edit: en ja ik ben diegene op de avatar met dank aan eXo.
Laatst gewijzigd op 01-05-2003 om 14:17. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Oop onze eerst volgende meeting yo-yo naar keuze meenemen, zal ik ook doen. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() en 4 van deze: ![]() ik heb ook nog een crappy yomega die eerste gebruik ik vooral voor string tricks en de 2e voor loop tricks. ![]() heb ze 5 jaar geleden besteld uit amerika. |
![]() |
||
Citaat:
als je Yomega crappy vindt, heb je vast een die nie te duur was. Ik heb een Yomega (nu ongeveer 4 jaar) en die doet het nog steeds. Yomega High Performance Brain. ![]() Yomega Fireball heb ik ook nog steeds ergens liggen. Deze pimpede vroeger. ![]() ![]() 'Heb laatst een paar strings gehad van een gast uit Colombia, die kwam bij Intertoys demonstreren (werk bij Intertoys ![]() Heb weer een beetje lopen oefenen en ik ken nog bijna alle trucs. Loop-de-loops, walk the dog, rock the cradle, enz. Wickede shit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hmm, ik had trouwens ook gewone houten yoyo's, dat was een skill-training. ![]() Die spinden niet, kwamen niet automatisch terug, enz. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Flippo's, knikkers, pokémonkaarten.. Missy | 109 | 16-06-2011 00:34 | |
Vrije tijd |
Zwaar onderschatte sport! alphabeta | 34 | 23-01-2010 13:26 | |
Muziek |
Zoek je een nummer? Craig Rogen | 501 | 27-09-2008 17:23 | |
De Kantine |
Jeugdsentiment: Aan welke rages deed jij mee? $omeone | 84 | 12-09-2005 14:30 | |
Films, TV & Radio |
[TV] De leukste of vreemdste uitspraken van TV Martin | 20 | 20-03-2003 14:09 |