Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je moet eigenlijk minder gaan werken (of stoppen met school ![]() Eigenlijk zou je ook achter je compu vandaan moeten, maar ja... wat moet je dan? Ik zelf heb 's avonds altijd wel tijd (heb toch geen sociaal leven ![]() ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Asl ik maar om de zoveel tijd onder de mensen ben, is dat genoeg ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Veel) geld en nog steeds bijna dezelfde persoon die je nu bent + mooi huis + auto + ..., of Weinig geld + vriend(in) + ... + ... - de persoon die je nu bent + een nieuwe jij Ik persoonlijk zou voor het laatste kiezen, ondanks het feit dat ik waarschijnlijk meer genoeg geld kan verdienen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En dan nog: het is een stuk zekerheid. Een leuk diploma waarop je terug kunt vallen en waarmee je altijd werk kunt vinden .. vrijheid! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toch wel vreemd. Imo ben je met werk niet echt vrij. Iedere dag verplicht werken enzo... Maar wat vindt jij belangrijker: vrijheid, geld of geluk? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Werk != Vrijheid. Diploma's / bewijs van kunnen == vrijheid. Als ik later mot heb op mijn werk stap ik gewoon naar de volgende .. simpelweg omdat ik dan dermate gekwalificeerd ben dat het dan niet meer uitmaakt. Ze hebben immers een tekort aan Software Engineer's ![]() En euh: (vrijheid >= geluk) > geld ![]() |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
Bij mij is geluk het belangrijkst, daarna vrijheid en ergens onderaan bungelt geld. ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Vrijheid staat deels gelijk aan geluk. Ik ben zo eigenwijs als de pest en wordt er doodziek van als ik volgens 'regeltjes' moet leven. Echt gelukkig zijn zonder vrijheid is dan ook haast onmogelijk voor mij. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je zit nog steeds in de sleur waar je (neem ik aan) nu uit probeert te komen. Hoe wou je dat gaan oplossen dan? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De sleur is een deel van het leven in onze samenleving. Iedereen moet werken, zijn gezin onderhouden, etc, etc.. Dat hoort er gewoon bij. Vrijheid daarin zie ik dat je niet per se afhankelijk bent van bepaalde personen en je hele leven in stress leeft .. dat wil ik niet. Ik wil dus gewoon werken als iedereen, maar de vrijheid hebben dat ik me amper zorgen hoef te maken wat werk betreft. Het werk moet je werk blijven en niet je leven worden .. daarin vergissen mensen zich maar al te vaak. Als je echt vrijheid wil, pak je je spullen en verhuis je ergens diep de natuur in. Bouw je je eigen hut en leef je van de natuur. Dat is dan jouw keus ![]() ![]() |
![]() |
|
|