Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2002, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Missy_shy schreef:
diloma's hebben voor mij heel veel betekend en dach (hebben me ouders me geleerd) dat daar het leven om ging....

nu weet ik beter het enige wat ik wil is gelukkig zijn....

ok daar heb je geld ook voor nodig....maar nog wel meerdingen ook die mishcien nog wel veel belangrijker zijn....
Ja, maar je moet een bepaalde basis hebben om te leven, daarna kun je je concentreren op de dingen die je leuk vind, die jou voldoening geven.

Mijn leven draait ook niet om diploma's, maar ik wil toch tenminste mijn HBO opleiding voltooiien, ten einde een redelijk geld te verdienen.

Wat ik daarna doe is een heel ander verhaal
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2002, 16:46
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Missy_shy schreef:

ik weet niet of je het van mij aanvallerig vond zo ja sorry.....
Ik hoop dat school je gaat lukken tuurlijk is het belangrijk je diploma...maar zorg ajb dat je gelukkig wordt.....dat is veel belangrijker.....

Wat ga je doen voor school? voortgezetonderwijs?
Was niet tegen jou bedoeld hoor
En ja,ik weet het,maar gelukkig word ik volgens mij toch nooit,dus wil ik nu toch nog een beetje aan m'n toekomst werken.
Ik ga nu alsnog m'n mavo diploma proberen te halen ja,en daarna zie ik wel weer
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 16:47
Missy_shy
Missy_shy is offline
Citaat:
Celesta schreef:

Wat heb je aan n diploma als je bijv.erg ziek bent,of erg ongelukkig?
correct
wat heb je aan dilpoma's als je sociaal leven een puinhoop is?! werken werken werken en nog eens werken tot je erbij neervalt lost niks op.....

believe me....i know.....ook al ben ik pas 18....ik heb zat mee gemaakt om te weten dat het leven daar gewoon niet om draaid...(en nee ik ben niet zielig.....alleen gek verklaard )
Oud 08-04-2002, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Missy_shy schreef:
@******** >>>

Het is moeilijk om zoiets wat jij zegt te horen....soms is het natuurlijk nodig...
Ik denk dat je op zich wel gelijk hebt...maar op dit moment is dit voor Celesta negatieve kritiek...ook al bedoel jij het opbouwend zo komt het bij haar niet aan....
Ik vind dat het nodig is op het moment .. zodat ze ook echt naar die school gaat .. en niet op het idee komt thuis te blijven ofzo ..

Als ze nou maar tenminste haar MAVO haalt, dat maakt al een wereld van verschil. Niemand die moeilijke vragen stelt, zo van "waarom heb je geen diploma? waarom heb jij je school niet afgemaakt?" .. neuh, het is wel nodig.

En dat het negatief overkomt, tsja pech. Ik heb liever dat ze aan zichzelf werkt dan dat ze mij aardig vind..
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 16:49
Missy_shy
Missy_shy is offline
Citaat:
Celesta schreef:

Was niet tegen jou bedoeld hoor
En ja,ik weet het,maar gelukkig word ik volgens mij toch nooit,dus wil ik nu toch nog een beetje aan m'n toekomst werken.
Ik ga nu alsnog m'n mavo diploma proberen te halen ja,en daarna zie ik wel weer
Ik wens je alle succes van de wereld.....
ik ben nu met me havo bezich nog 1,5 jaar (als ik niet blijf zitten) en ik heb het gehaald....daarna wil ik een deeltijd opleiding gaan doen....omdat leren niet meer bij mij past....daarvoor bij ik te erg in de war en te erg aan het piekeren...
Oud 08-04-2002, 16:50
Missy_shy
Missy_shy is offline
Citaat:
******** schreef:

En dat het negatief overkomt, tsja pech. Ik heb liever dat ze aan zichzelf werkt dan dat ze mij aardig vind..
Dan doe je het met de goeie bedoeling....(niet dat ik alles weet hoor hehe lijkt zo een beetje over te komen.....)

Wel weet ik dat ze zich denk ik nu wel onzekkerder voel door dit.....iig zo werk het bij mij als iemand tegen mij zegt je bent al 18? en je zit pas in havo 4? voel ik me ook een loser.....
Oud 08-04-2002, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Missy_shy schreef:
believe me....i know.....ook al ben ik pas 18....ik heb zat mee gemaakt om te weten dat het leven daar gewoon niet om draaid...(en nee ik ben niet zielig.....alleen gek verklaard )
Ik weet het ook wel hoor..

Heb een jaar lang gemiddeld 50 uur per week gewerkt en me daarnaast schriftelijk met mijn HBO opleiding tot Software Engineer bezig gehouden op afstand.

En ja, ik heb zowat geen social life .. maar goed, daar werk ik nu weer aan sinds ik meer tijd heb..
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 16:52
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
******** schreef:
Hoezo oordelen? Ik geef je enkel de realiteit zoals die is, gezien vanuit de werkgever. Daar weet ik alles van aangezien mijn pa zijn eigen bedrijf heeft .. en als iemand met een VBO of zonder diploma aangewaggeld komt, staat deze geen kans.

MAVO is minimum eis voor de meeste kantoorbaantjes .. tenzij je het kantoor schoon wilt maken.

Daarom vraag ik ook: in welk opzicht ben je interessant? Daarmee geef ik aan waar JIJ over nadenken moet.

En waarom zou ik denken dat ik beter ben dan de rest? Ik ben hier heel rustig onder en geef je enkel advies. Als ik mij echt denigrerend zou uiten, geloof me, daar kan jij helemaal niet tegen .. dat is mijn intentie ook niet, want ik hoef niet op jou te reageren, maar doe het toch.

Hou eens op te denken dat ik je alleen maar neerhalen wil..
Denk je nou echt dat dat voor mij het belangrijkste is?
Ik weet toch wel dat ik geen toekomst heb,dus je hoeft het er niet nog eens in te peperen.
En iets waarover IK nadenken moet?Man,waar is deze topic nou over begonnen?Over dat ik al teveel nadenk,teveel pieker!!!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 16:54
Missy_shy
Missy_shy is offline
Citaat:
******** schreef:
Ik weet het ook wel hoor..

Heb een jaar lang gemiddeld 50 uur per week gewerkt en me daarnaast schriftelijk met mijn HBO opleiding tot Software Engineer bezig gehouden op afstand.

En ja, ik heb zowat geen social life .. maar goed, daar werk ik nu weer aan sinds ik meer tijd heb..
KNAP VAN JE!!! pffff......
op dit moment kan ik zoiets niet...ik ben er geestelijk zo vaag aan toe dat ik me lichamelijk ook zwaar klote voel.....
wel hoop ik er weer boven op te komen....probleem is dat elke keer het weer beter gaat er wel imand je laat valen en je weer onderaan die ladder sta....

enne ik heb amper diloma's en geen social life heheh
Oud 08-04-2002, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Missy_shy schreef:
Dan doe je het met de goeie bedoeling....(niet dat ik alles weet hoor hehe lijkt zo een beetje over te komen.....)
Inderdaad, anders zou ik het niet posten.

Citaat:
Wel weet ik dat ze zich denk ik nu wel onzekkerder voel door dit.....iig zo werk het bij mij als iemand tegen mij zegt je bent al 18? en je zit pas in havo 4? voel ik me ook een loser.....
Ik ga ff een vreemd voorbeeld geven, maar wil ff iets duidelijk maken:

Stel je hebt een pup, zo'n lief klein hondje. Je staat met dat hondje naast een drukke autoweg en hij begint te rillen van angst, omdat de auto's zo'n hels kabaal maken voor hem. En jij begint hem te aaien en denkt hem gerust te stellen..

Weet je wat dan gebeurt? Hij denkt dat het zo hoort, hij mag er bang voor zijn en zal dat ook altijd blijven. En elke keer als je naar die autoweg gaat, zal die piepend tegen je aankruipen..

Daar ben je dan mooi klaar mee!

Het juiste is hem te negeren in dat geval, hij moet er zelf achter komen dat niks aan de hand is en dat jij het ook niet erg vind, daarom mag je er niet op ingaan.

Die pup voelt zich in het begin misschien rot, maar na een paar keer zal de angst afnemen

Oftewel: je kan niet altijd rekening houden met gevoelens.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 16:58
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Missy_shy schreef:

moeilijk he is dat om een dagboek vol te houden?! ik schrijf er soms 10 keer op een dag in en soms maar 1 keer in de maand.....maar het lucht op.....

praten lukt niet en wil je ook niet......ik hoop dat dit veranderd bij je....bij mij heeft praten me leven gered.....kun je verhaal kwijt bij mensen? Over inet ofso? via mailen das wel wat makkelijker.....vooral als de mensen je niet gaan aanvallen en het alleen lezen en positief zijn...
Best wel ja.
Meestal heb ik er ook geen zin in enzo...
Maar het lucht wel op ja als je het hebt opgeschreven...

En nee,kan het bij niemand kwijt,dat is juist het probleem,ik krop het op
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 17:00
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Missy_shy schreef:

correct
wat heb je aan dilpoma's als je sociaal leven een puinhoop is?! werken werken werken en nog eens werken tot je erbij neervalt lost niks op.....
Hmm ja,ik weet niet eens of ik het zou kunnen.
Ik heb gewoon teveel aan m'n kop,ik heb het gevoel dat ik dat eerst moet oplossen,voordat ik me op school/werk kan concentreren.
Daarom ben ik ook bang dat school me niet lukt...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 17:02
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
******** schreef:
Ik vind dat het nodig is op het moment .. zodat ze ook echt naar die school gaat .. en niet op het idee komt thuis te blijven ofzo ..

Als ze nou maar tenminste haar MAVO haalt, dat maakt al een wereld van verschil. Niemand die moeilijke vragen stelt, zo van "waarom heb je geen diploma? waarom heb jij je school niet afgemaakt?" .. neuh, het is wel nodig.

Denk je nou dat jouw kritiek,of die van iemand anders helpt?
Man,ik heb de afgelopen jaren al zoveel kritiek naar m'n kop gehad dat dat het alleen nog maar erger maakt!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 17:03
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Missy_shy schreef:

Yup,komt omdat ik al zoveel kritiek naar m'n kop krijg alsmaar,dat ik er gewoon niet meer tegen kan.
Op een gegeven moment word het teveel....
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Celesta schreef:
En iets waarover IK nadenken moet?Man,waar is deze topic nou over begonnen?Over dat ik al teveel nadenk,teveel pieker!!!
Ja, iets waar JIJ over nadenken moet. Ik ging ook door een tranendal met mijn pa. Hij forceerde mij met een hoop dingen, sleurde mij bijna letterlijk de rijschool binnen zodat ik een rijbewijs zou halen .. en zelfs toen ik de 3e keer gezakt was, kreeg ik weer een preek .. ik MOEST en ZAL het halen, want ik voelde me ontieglijk kut erover. En weet je wat? Het lukte ineens..

Net zoals met school. Ik zit niet bij mijn pa omdat ik zo'n goede leerling was. Het was algemeen bekend thuis dat ik een computerfreak ben, dus moest ik maar een computeropleiding volgen. En aangezien ik er toendertijd zelf nogal vaag aantoe was, werd me dat ook de strot ingeduwd.

Maar ja, ik heb nu wel mijn propedeuse met allerlei zevens en achten behaald en voor de hoofdfase zelfs al een negen binnen.

Ik voelde me elke keer helemaal verrot, was bang te falen en soms gebeurde dat ook. Maar keer op keer ging ik weer verder .. gewoon omdat het MOEST..

En dat heb jij ook nodig. Die drang er iets aan te doen. Met piekeren alleen kom je nergens.

Dus ga morgen naar die school, maakt niet uit hoe het afloopt, maar probeer het tenminste
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 17:05
Missy_shy
Missy_shy is offline
Citaat:
Celesta schreef:

Best wel ja.
Meestal heb ik er ook geen zin in enzo...
Maar het lucht wel op ja als je het hebt opgeschreven...

En nee,kan het bij niemand kwijt,dat is juist het probleem,ik krop het op
Ik heb je mailtje ffies gestuurt

opkroppen is een van de ergste dingen dat je kan doen.....omdat ik alles had opgekropt heb ik een zelfmoord poging gedaan...daarna ben ik er over gaan praten....kijk het gaat nog steeds zwaar kut...maar ik heb steun
Oud 08-04-2002, 17:07
Missy_shy
Missy_shy is offline
Citaat:
Celesta schreef:

Hmm ja,ik weet niet eens of ik het zou kunnen.
Ik heb gewoon teveel aan m'n kop,ik heb het gevoel dat ik dat eerst moet oplossen,voordat ik me op school/werk kan concentreren.
Daarom ben ik ook bang dat school me niet lukt...
Ik denk dat die reden tot bang zijn niet verkeerd geplaatst is....(niet dat ik je wil ontmoedingen...want je moet het zowiezo proberen...)

Mischien is SVO (special voortgezet onderwijs..) beter voor je dan? Daar zit ik nu ook op...krijg je veel meer hulp...lukt het ook beter omdat ze dan rekening met je houden.....

Als je me terug mail kan ik je mishcien wat over uit leggen als je wil?
Oud 08-04-2002, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Celesta schreef:
Denk je nou dat jouw kritiek,of die van iemand anders helpt?
Man,ik heb de afgelopen jaren al zoveel kritiek naar m'n kop gehad dat dat het alleen nog maar erger maakt!
Wat erger maakt? Je rotgevoel?

Juist door dat gevoel onderneem je ook echt iets en schuif je dingen niet steeds verder op.

Want dat is het ook bij mij. Ik had het eerst nodig, moest eerst in elkaar zakken voordat ik me realiseerde dat ik iets aan mijn social life moest doen. Daarvoor boeide het me nauwelijks .. tenminste, ik zat er wel mee en werd soms gek van mezelf .. maar dat was niet genoeg. Pas nadien ik echt ineen zakte van de wanhoop had ik zoiets van "en nu houdt het op!" ..

Toen ging ik op sport, dat maakte al veel uit. Daarna ging ik met mijn zusje mee uit .. en nu ga ik ook naar meetings

Al het gezeik wat ik ooit op dit forum plaatste, kan niet tippen aan het gevoel wat ik toen had. In feite gaat het nu drastisch beter met me, zelfs als ik me rot voel
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 17:12
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Missy_shy schreef:

Ik heb je mailtje ffies gestuurt

opkroppen is een van de ergste dingen dat je kan doen.....omdat ik alles had opgekropt heb ik een zelfmoord poging gedaan...daarna ben ik er over gaan praten....kijk het gaat nog steeds zwaar kut...maar ik heb steun
Ik zag het ja
Hmm ja ik weet het,maar wat moet ik dan?Naar een psycholoog?Nee dank je.Ik ben een tijd naar het RIAGG geweest,hielp me niks,voelde me alleen nog maar rotter erdoor,dus tja......
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 17:14
Missy_shy
Missy_shy is offline
Citaat:
Celesta schreef:

Ik zag het ja
Hmm ja ik weet het,maar wat moet ik dan?Naar een psycholoog?Nee dank je.Ik ben een tijd naar het RIAGG geweest,hielp me niks,voelde me alleen nog maar rotter erdoor,dus tja......
als je iets kwijt wil mail je het maar.....ik weet natuurlijk niet wat je precies heb....maar veel kan ik mischien ook wel thuis brengen....en mischien zelfs wel tips geven.....of gewoon lekker meej zeuren
Oud 08-04-2002, 17:14
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Missy_shy schreef:

Ik denk dat die reden tot bang zijn niet verkeerd geplaatst is....(niet dat ik je wil ontmoedingen...want je moet het zowiezo proberen...)

Mischien is SVO (special voortgezet onderwijs..) beter voor je dan? Daar zit ik nu ook op...krijg je veel meer hulp...lukt het ook beter omdat ze dan rekening met je houden.....

Als je me terug mail kan ik je mishcien wat over uit leggen als je wil?
Hmm zou het niet weten...Weet niet eens of ik daar wel terecht zou kunnen enzo?
Maar ja,ik kijk morgen eerst wel hoe het gesprek loopt op die school,en dan zie ik wel
Had je mailtje btw al beantwoord ( oke 1 zinnetje haha)
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 17:18
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
******** schreef:
Wat erger maakt? Je rotgevoel?

Juist door dat gevoel onderneem je ook echt iets en schuif je dingen niet steeds verder op.

Want dat is het ook bij mij. Ik had het eerst nodig, moest eerst in elkaar zakken voordat ik me realiseerde dat ik iets aan mijn social life moest doen. Daarvoor boeide het me nauwelijks .. tenminste, ik zat er wel mee en werd soms gek van mezelf .. maar dat was niet genoeg. Pas nadien ik echt ineen zakte van de wanhoop had ik zoiets van "en nu houdt het op!" ..

Toen ging ik op sport, dat maakte al veel uit. Daarna ging ik met mijn zusje mee uit .. en nu ga ik ook naar meetings

Al het gezeik wat ik ooit op dit forum plaatste, kan niet tippen aan het gevoel wat ik toen had. In feite gaat het nu drastisch beter met me, zelfs als ik me rot voel
Marc,wat jij nou doet,dat zeuren enzo.dat heb ik al 2 jaar gehad van m'n moeder,op een gegeven moment word ik daar gewoon gestoord van,op een gegeven moment kan ik er niet meer tegen.
Ik heb al die tijd tegen m'n zin in dingen gedaan door m'n moeder,tegen m'n zin in naar school,tegen m'n zin in naar het RIAGG etc.En weet je wat het gevolg was?Ik stopte ermee.
Ik kon er niet tegen.Juist door dat gedram van "je moet"
Ik moet niks!Alleen als ik het zelf wil....
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Celesta schreef:
Marc,wat jij nou doet,dat zeuren enzo.dat heb ik al 2 jaar gehad van m'n moeder,op een gegeven moment word ik daar gewoon gestoord van,op een gegeven moment kan ik er niet meer tegen.
Nu snap ik het!

Citaat:
Ik heb al die tijd tegen m'n zin in dingen gedaan door m'n moeder,tegen m'n zin in naar school,tegen m'n zin in naar het RIAGG etc.En weet je wat het gevolg was?Ik stopte ermee.
Ik kon er niet tegen.Juist door dat gedram van "je moet"
Ik moet niks!Alleen als ik het zelf wil....
Tsja, het leven is soms kut (na ja, soms .. meestal). Maar daar moet je doorheen .. als je niet leert door te zetten, zul je vroeg of laat altijd weer door jezelf geconfronteerd worden.

Maar goed, mijn polsen begeven het zowat, moet ook weer eens aan mijn discipline werken

Groetjes,
Marc
(die nu stopt)
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 19:05
Verwijderd
Als ik heel veel moet piekeren heeft het geen zin om het te gaan onderdrukken want dan krijg ik knallende hoofdpijn. Misschien helpt het om uit te zoeken en op te lossen wat je dwars zit.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 22:27
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
******** schreef:
Nu snap ik het!

Citaat:
Tsja, het leven is soms kut (na ja, soms .. meestal). Maar daar moet je doorheen .. als je niet leert door te zetten, zul je vroeg of laat altijd weer door jezelf geconfronteerd worden.

Altijd
Maar op een gegeven moment,als je al zo lang doorzet met alles,en het alleen maar slechter gaat ipv beter,dan heb je op een gegeven moment geen kracht/energie meer om door te zetten
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 22:28
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Little Sun schreef:
Als ik heel veel moet piekeren heeft het geen zin om het te gaan onderdrukken want dan krijg ik knallende hoofdpijn. Misschien helpt het om uit te zoeken en op te lossen wat je dwars zit.
Hmm dat weet ik grotendeels al,maar ik weet niet hoe ik die problemen op kan lossen....
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 09:37
Verwijderd
Citaat:
Celesta schreef:
Maar op een gegeven moment,als je al zo lang doorzet met alles,en het alleen maar slechter gaat ipv beter,dan heb je op een gegeven moment geen kracht/energie meer om door te zetten
Probeer je er minder druk om te maken .. jij maakt dingen moeilijker voor jezelf dan ze werkelijk zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 09:39
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
******** schreef:
Probeer je er minder druk om te maken .. jij maakt dingen moeilijker voor jezelf dan ze werkelijk zijn.
Jaahaa ik ga straks naar die school,en ze gaan me gewoon toelaten!Tjakkaa!!!
En als ze me niet toelaten ga ik ze in elkaar rammen zodat ze me alsnog toelaten
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 09:39
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Hmmm dat doe ik ook altijd......Ik maak me overal druk om. Vandaar misschien dat ik de laatste tijd zo veel hoofdpijn heb..
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 09:40
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Little Sun schreef:

Hmmm dat doe ik ook altijd......Ik maak me overal druk om. Vandaar misschien dat ik de laatste tijd zo veel hoofdpijn heb..
Heb ik ook.Hele aanvallen van verschrikkelijke hoofdpijn...
Daarom wil ik ook dat het piekeren minder word,maar ja,dat lukt toch niet
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 09:43
Verwijderd
Ik heb mezelf maar geleerd me niet om alles druk te maken, d'r is toch geen beginnen aan. Volgens m'n vriend ben ik af en toe wat te nuchter, maar een andere keer ben ik ook weer te piekerig. Ach, 'k zal d'r maar mee leren leven.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 09:44
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Ik heb mezelf maar geleerd me niet om alles druk te maken, d'r is toch geen beginnen aan. Volgens m'n vriend ben ik af en toe wat te nuchter, maar een andere keer ben ik ook weer te piekerig. Ach, 'k zal d'r maar mee leren leven.
Hmm ja dat is voor mij eigenlijk onmogelijk.
Er is altijd wel wat waar ik me druk om maak
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 09:46
Verwijderd
Citaat:
Celesta schreef:

Heb ik ook.Hele aanvallen van verschrikkelijke hoofdpijn...
Daarom wil ik ook dat het piekeren minder word,maar ja,dat lukt toch niet
Ja precies en het wordt alleen maar erger. Gisteren tijdens huiswerk maken moest ik gewoon stoppen. Ik dacht dat ik anders flauw zou vallen van de hoofdpijn.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 09:47
Verwijderd
Citaat:
Little Sun schreef:
Ik doe het ook altijd hoor daar niet van

Dan nog probeer ik nu iets spontaner te zijn, kan goed fout gaan, maar dat zie ik dan wel
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 09:47
Verwijderd
Citaat:
Celesta schreef:

Hmm ja dat is voor mij eigenlijk onmogelijk.
Er is altijd wel wat waar ik me druk om maak
Dat was het voor mij een paar jaar terug ook. En paar maanden terug ook. Maar sinds m'n vriend en ik bij mekaar zijn heb ik me bij een aantal dingen maar gewoon neergelegt. Ik heb ingezien dat het geen zin heeft om me om alles druk te maken, ik let wel op mezelf en op m'n vriend(inn)en, dat is al meer dan genoeg.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 09:49
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef:
Maar sinds m'n vriend en ik bij mekaar zijn heb ik me bij een aantal dingen maar gewoon neergelegt. Ik heb ingezien dat het geen zin heeft om me om alles druk te maken, ik let wel op mezelf en op m'n vriend(inn)en, dat is al meer dan genoeg.
Ghehe

Een heel andere Leonie sinds ze een vriend heeft ..
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 09:53
Nena21
Nena21 is offline
*Gaat douchen en dan naar school*
Hopen dat ik op een opleiding toegelaten word,moet me voor mei inschrijven,dus heb niet zo veel tijd meer.
Dus als ik daar niet toegelaten word,moet ik heel snel nog op zoek naar een andere school
Maar ja,als ik word toegelaten,heb ik weer 1 ding minder om over te piekeren *hoop hoop*
Wish me luck
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 09:54
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Ghehe

Een heel andere Leonie sinds ze een vriend heeft ..
Jeps, hij gelooft ik mij, ik in hem, dus ja, 1 +1 = 2.
Nee, geintje, maar ik besef nu prima dat je moeten leren leven met jezelf. Diagnose van m'n ziekte (weet je geloof ik wel) is gesteld, en dat kan ik prima accepteren. Je zult nooit met alles tevreden zijn, en anderen ook nooit met jou, dus ja. Ben niet altijd zo, hoor, maar m'n pijnstiller begint te werken en heb dus minder pijn en dat lucht op.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 09:57
Verwijderd
Citaat:
Celesta schreef:
Wish me luck
*duimt*
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 09:58
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef:
Ben niet altijd zo, hoor, maar m'n pijnstiller begint te werken en heb dus minder pijn en dat lucht op.

Wel fijn als je zo iemand hebt
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 09:59
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:

Wel fijn als je zo iemand hebt
Zeker, ben heel blij met die pijnstillers.

(En natuurlijk ook met m'n vriend. )
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 10:00
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
******** schreef:
*duimt*
*Zenuwachtig*
Het zijn hele gemene mensjes op die school!
Dus die gaan me weer aankijken met die blik van "je bent 17 en je zit niet meer op school en je hebt geen diploma "
En dan steekt Celesta haar middelvinger op en zegt "nee,maar ik heb nog altijd meer hersens dan u "
Ik brabbel
Maar goed,ik ga,moet al om 1 uur daar zijn (heb nog maar 2 uur )
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 10:01
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef:
Zeker, ben heel blij met die pijnstillers.

(En natuurlijk ook met m'n vriend. )
Ghehe
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 10:03
Verwijderd
Citaat:
Celesta schreef:
Het zijn hele gemene mensjes op die school!
Ze zijn net zo gemeen als jij denkt dat ze zijn .. kom op, de meesten kennen jou waarschijnlijk niet eens
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 10:04
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
******** schreef:
Ze zijn net zo gemeen als jij denkt dat ze zijn .. kom op, de meesten kennen jou waarschijnlijk niet eens
Ik heb een tijd op die school gezeten hoor,en ik ben er beroemd en berucht LOL
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 10:11
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
******** schreef:
bedoelde je niet 'niet' ipv 'net'.

*slaapdronken*
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 10:15
Verwijderd
Citaat:
Celesta schreef:
Ik heb een tijd op die school gezeten hoor,en ik ben er beroemd en berucht LOL
Ja ja, dat zal wel
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 11:13
John Sickbock
John Sickbock is offline
Citaat:
Celesta schreef:
*Gaat douchen en dan naar school*
Hopen dat ik op een opleiding toegelaten word,moet me voor mei inschrijven,dus heb niet zo veel tijd meer.
Dus als ik daar niet toegelaten word,moet ik heel snel nog op zoek naar een andere school
Maar ja,als ik word toegelaten,heb ik weer 1 ding minder om over te piekeren *hoop hoop*
Wish me luck
Ik wens je veel succes!

Zo goed?

kom op, twordt vast iets moois! Gewoon in geloven, doen wij ook!
Oud 09-04-2002, 13:46
Nena21
Nena21 is offline
Nou ik ben weer terug,en het ging precies zo als ik dacht.
Veel gezeik en ben nog geen stap verder.
Ze gaat wel kijken of ik op de avondopleiding mavo kan op 't Albeda College,maar daar kan ik waarschijnlijk niet terecht.
En anders word het mavo overdag op het Zadkine in Capelle(waarom helemaal in Capelle??*zucht*)en ik weet natuurlijk niet eens zeker of ik daar terecht kan.
Ik kan wel meteen de opleiding onderwijsassistent doen,op niveau 2,maar dat is het laagste van het laagste,en daar schiet ik toch niks mee,dus kan ik maar beter m'n mavo eerst halen.
*Zucht* life sucks,eerst doe je havo/vwo niveau,nu moet de mavo me niet eens meer....
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Celesta schreef:
En anders word het mavo overdag op het Zadkine in Capelle(waarom helemaal in Capelle??*zucht*)en ik weet natuurlijk niet eens zeker of ik daar terecht kan.
Die afstand valt toch mee? Als het kan, zou ik het wel doen..

Citaat:
Ik kan wel meteen de opleiding onderwijsassistent doen,op niveau 2,maar dat is het laagste van het laagste,en daar schiet ik toch niks mee,dus kan ik maar beter m'n mavo eerst halen.
Stop right here!

Je moet weten wat je wilt. En als ze moeilijk doen met de MAVO dan doe je toch zo'n andere opleiding?

Citaat:
*Zucht* life sucks,eerst doe je havo/vwo niveau,nu moet de mavo me niet eens meer....
Probeer flexibel te zijn .. kijk naar de toekomst, niet naar het heden. Je moet het nou eenmaal weer opbouwen..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten