Advertentie | |
|
![]() |
|
uw score: 3
Uitleg Heeft u 0, 1, 2 of 3 punten dan bent u waarschijnlijk niet depressief. De kans dat u aan een depressie lijdt is klein. Mocht u ondanks de uitkomst van deze test toch twijfels hebben is het aan te bevelen een deskundige, bijvoorbeeld uw huisarts, te raadplegen. wat een deprimerende test he! alles is zo negatief gevraagd!
|
Antwoorden
Ik voel me verdrietig. 1 Ik ben moedeloos over de toekomst. 1 Als ik op mijn leven terugkijk zie ik alleen maar een hoop mislukkingen. 2 Ik beleef overal net zoveel plezier aan als vroeger. 0 Ik voel me vaak schuldig. 1 Ik ben teleurgesteld in mezelf. 1 Ik overweeg wel eens om een eind aan mijn leven te maken, maar ik zou dat nooit doen. 1 Ik heb mijn belangstelling voor andere mensen niet verloren. 0 Ik stel het nemen van beslissingen meer uit dan vroeger. 1 Ik geloof dat ik er lelijk uit zie. 3 Het kost me extra inspanning om ergens aan te beginnen. 1 Ik word moe van bijna alles wat ik doe. 2 Ik heb niet minder eetlust dan anders. 0 uw score: 14 Uitleg Heeft u 12, 13, 14, 15, of 16 punten dan bent u waarschijnlijk matig depressief. De kans dat u aan een depressie lijdt is duidelijk aanwezig. Het is aan te bevelen hierover een deskundige, bijvoorbeeld uw huisarts, te raadplegen. jaja........... het zal wel
||
![]() |
Citaat:
|
Ik voel me verdrietig. 1
Ik ben niet bijzonder moedeloos over de toekomst. 0 Als ik op mijn leven terugkijk zie ik alleen maar een hoop mislukkingen. 2 Ik geniet niet meer zoals vroeger. 1 Ik voel me voortdurend schuldig. 3 Ik ben teleurgesteld in mezelf. 1 Ik overweeg wel eens om een eind aan mijn leven te maken, maar ik zou dat nooit doen. 1 Ik heb nu minder belangstelling voor andere mensen dan vroeger. 1 Ik neem nu nog net zo gemakkelijk beslissingen als vroeger. 0 Ik geloof dat ik er lelijk uit zie. 3 Ik moet mezelf er echt toe dwingen om iets te doen. 2 Ik word eerder moe dan vroeger. 1 Ik heb niet minder eetlust dan anders. 0 uw score: 16 op het randje |
![]() |
|
Ik ben zo verdrietig of ongelukkig dat ik het niet meer verdragen kan. 3
Ik heb het gevoel dat ik niets heb om naar uit te zien. 2 Ik heb het gevoel dat ik als mens een volledige mislukking ben. 3 Ik vind nergens nog echte bevrediging in. 2 Ik voel me meestal schuldig. 2 Ik haat mezelf. 3 Ik zou een eind aan mijn leven willen maken. 2 Ik heb nu minder belangstelling voor andere mensen dan vroeger. 1 Ik heb meer moeite met het nemen van beslissingen. 2 Ik geloof dat ik er lelijk uit zie. 3 Ik moet mezelf er echt toe dwingen om iets te doen. 2 Ik word moe van bijna alles wat ik doe. 2 Ik heb niet minder eetlust dan anders. 0 uw score: 27 ![]() |
![]() |
|
![]() |
Score: 4
Maar, *Deze test is een momentopname.(misschien dat ik morgen ineens 15 scoor ofzo). *Je zou uit veel meer verschilende antwoorden moeten kunnen kiezen, ook een open antwoord(dat je zelf iets kan invullen) en dat zou dan weer beoordeelt moeten worden door een psych.
|
khad 9 punten!
khad ok niet vele minder verwacht want me vriendje heeft het pas uitgemaakt en hiervoor zou ik echt hele andere antwoorde hebben ingevuld! klinkt misschien raar maar over een maand doe ik deze test weer ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat houd depressief precies in? London | 19 | 18-08-2013 14:56 | |
Liefde & Relatie |
Vriendschap. Hoe zou jij vriendschap zo kort en bondig mogelijk beschrijven? trophus | 32 | 01-12-2007 09:20 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je Hart-Topic #50 rare kwast | 492 | 11-02-2006 21:11 | |
Drugs & Alcohol |
Het gebruik van middelen Internationalist | 6 | 20-04-2002 10:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
Anabolen... Hornyboy | 18 | 27-03-2002 21:03 |