Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2003, 20:15
Verwijderd
Ach, geef het gewoon op. Dat kind heeft zo'n enorme plaat voor d'r kop...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-05-2003, 20:22
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Ik heb geen bord voor mijn kop ik ken mijn geschiedenis en de waarheid. Ik snap niet dat jullie denken dat alle palestijnen zielig zijn en Sharon bijna gelijk is aan h**ler. Als je ECHT je geschiedenis zou kennen zou je weten dat Israël (Jisraeel - zoon van G-d) 100% Joodse grond is. Dan zou je ook weten dat de arabieren die er nu zijn er mogen leven zolang ze geen problemen geven. Echter, zij stellen de eis van een eigen staat.
Toch zullen zij die nooit krijgen.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 20:56
Martian
Martian is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 08-05-2003 @ 21:22:
Ik heb geen bord voor mijn kop ik ken mijn geschiedenis en de waarheid.
jou geschiedenis ja, maar ook jou waarheid.
Citaat:
Ik snap niet dat jullie denken dat alle palestijnen zielig zijn en Sharon bijna gelijk is aan h**ler.
Hitler?

Sharon is qua daden (genocide) bijna gelijk aan Hitler. Zou je weten als je je geschiedenis kende
Citaat:
Als je ECHT je geschiedenis zou kennen zou je weten dat Israël (Jisraeel - zoon van G-d) 100% Joodse grond is.
Je geschiedenis? Oh, je bedoelt een oud voddig boekje van een paar 1000 jaar oud?

No offense, ik heb veel respect voor de Joodse en zeker voor de Christelijke religie, maar dat boekje is niet iets waar iedereen in gelooft. Bovendien staat er nergens dat de Palestijnen geen eigen staat mogen hebben, of wel?
Citaat:
Dan zou je ook weten dat de arabieren die er nu zijn er mogen leven zolang ze geen problemen geven.
*puke*

racist. Je bent te vergelijken met een nazi.
Citaat:
Echter, zij stellen de eis van een eigen staat.
OMDAT IK HET ZEG!!!1

Nazi.
Oud 08-05-2003, 21:40
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 08-05-2003 @ 21:07:
Bij geschiedenis vraagt de leraar mij altijd om uitleg over het onderwerp maar dat terzijde.
Ik doe VWO ja, is dat zo erg? Bevestigd alleen maar dat ik niet dom ben....
Lieve Atje ik nodig je van harte bij mij thuis uit dan zal ik je alle Torah passages laten zien en als jij dan van de zomer meegaat naar israel zul je de werkelijkheid omder ogen krijgen.
Vwo= niet per se slim. Toont aan dat je als VWO leerlinge dat niet eens weet

Gadver, ik hoef geen Torah passages te zien of naar Israel te gaan, straks wordt ik nog doodgeschoten door een schele militair.
Ik wil wel eens naar Palestina gaan maar dat kan natuurlijk niet door de israelische bezetters daar.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 21:42
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 08-05-2003 @ 21:14:
Lieve schat, ik stel het heel erg op prijs dat jij je op jouw manier hebt verdiept in mijn land. Echter, de realiteit ligt een beetje anders. Denk je dat er vrede is als wij de palestijnen een stukje Joodse grond schenken? Nee, zij zullen doorgaan totdat de staat israel vernietigd is. Daar komt bij dat wij al vele malen het hebben aangeboden, tot de grond aan egypte geven toe, maar steevast sloegen zij het af. Als het zo simpel was dan had die klote map, eh road map toch al 50 jaar geleden gewerkt.....
Het gaat niet om een stuk grond, het gaat om een BEPAALD stuk grond. Engeland heeft dat in de geschiedenis ook geprobeerd, om ergens zoveel 100 km verder op een stuk land te geven, beetje loze actie

Wat israel geeft is woestijn waar nix is, maar de heilige plekken die worden niet gegeven natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 21:44
BARON
BARON is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 08-05-2003 @ 22:40:
Gadver, ik hoef geen Torah passages te zien of naar Israel te gaan, straks wordt ik nog doodgeschoten door een schele militair.
Ik wil wel eens naar Palestina gaan maar dat kan natuurlijk niet door de israelische bezetters daar.
Lafbek
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 21:45
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Ik heb geen bord voor mijn kop ik ken mijn geschiedenis en de waarheid. Ik snap niet dat jullie denken dat alle palestijnen zielig zijn en Sharon bijna gelijk is aan h**ler. Als je ECHT je geschiedenis zou kennen zou je weten dat Israël (Jisraeel - zoon van G-d) 100% Joodse grond is. Dan zou je ook weten dat de arabieren die er nu zijn er mogen leven zolang ze geen problemen geven. Echter, zij stellen de eis van een eigen staat.

Niemand zij dat ALLE palestijen zielig zijn, kennlijk heb je dus WEL een bord voor je kop.

Jouw geschiedenis en de waarheid is niet de waarheid zoals die in vele boeken staat.

Qua daden is Sharon bijna gelijk aan Hitler. Sharon was toch ook een ex legerofficier ofzo he

100% joodse grond volgens 1 of ander oud boek ja. Hallo, als we t zo gaan bekijken kunnen we wel de hele wereld op zn kop gaan gooien

Ohja, zolang ze geen probleem geven en israel er profijt van heeft is t goed, maar anders niet, racist.

Hoe weet jij nou in godsnaam dat zij die nooit zullen krijgen?

Je bent echt dom bezig mens! eeerst zeg je dat t ze aangeboden wordt(een stuk kut land) dat ze dat mogen hebben en een palestijnse staat mogen stichten en vervolgens zeg je dat ze die nooit zullen krijgen.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 21:46
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
BARON schreef op 08-05-2003 @ 22:44:
Lafbek
Hoezo

En reageer es met argumenten, dit duurt weer te lang.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 21:51
BARON
BARON is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 08-05-2003 @ 22:46:
Hoezo

En reageer es met argumenten, dit duurt weer te lang.
Je hoeft echt niks te vrezen als moslim in Israël. Tenzij je natuurlijk met een aantal bommen rond je middel gaat lopen... Dus als SimShalom vraagt of je meekomt naar Israël, is het natuurlijk onzin om te zeggen dat je daar groot gevaar loopt.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 21:53
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
BARON schreef op 08-05-2003 @ 22:51:
Je hoeft echt niks te vrezen als moslim in Israël. Tenzij je natuurlijk met een aantal bommen rond je middel gaat lopen... Dus als SimShalom vraagt of je meekomt naar Israël, is het natuurlijk onzin om te zeggen dat je daar groot gevaar loopt.
Maar jij moet natuurlijk als NEderlander in NL wel vrezen voor moslims of moeten moslims voor jou vrezen?

Waarom zou ik uberhaupt naar Israel of Palestina gaan
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 22:00
BARON
BARON is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 08-05-2003 @ 22:53:
Maar jij moet natuurlijk als NEderlander in NL wel vrezen voor moslims of moeten moslims voor jou vrezen?

Waarom zou ik uberhaupt naar Israel of Palestina gaan
Ik vrees ze niet, ik zie er wel een gevaar in. Moslims hoeven mij niet te vrezen, ze moeten respect opbrengen.

Je hoeft ook niet naar Israël, ik wilde alleen even duidelijk maken dat je daar echt geen gevaar loopt OMDAT je moslim bent.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 22:05
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
BARON schreef op 08-05-2003 @ 23:00:
Ik vrees ze niet, ik zie er wel een gevaar in. Moslims hoeven mij niet te vrezen, ze moeten respect opbrengen.

Je hoeft ook niet naar Israël, ik wilde alleen even duidelijk maken dat je daar echt geen gevaar loopt OMDAT je moslim bent.
Ach man, arrogant mens. Zelf neerbuigend doen tegen ze, alleen maar afkraken en uitschelden, maar je wilt wel dat ze jou aanbidden? Zulke mensen kunnen de klere krijgen.

Je vreest ze niet, maar je ziet er wel een gevaar in? En wanneer ga je ze wel vrezen? Als 1 moslim in NL zichzelf opblaast? Draai je dan psychisch door ofzo? Ga je dan alle moslims uitschelden en moskeen vernielen?

Dat zei ik toch ook niet, ik had er een rolleye achter. Maar je kan nou ook niet zeggen dat moslims daar net zo goed als israeliers worden behandeld.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 22:11
BARON
BARON is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 08-05-2003 @ 23:05:
Ach man, arrogant mens. Zelf neerbuigend doen tegen ze, alleen maar afkraken en uitschelden, maar je wilt wel dat ze jou aanbidden? Zulke mensen kunnen de klere krijgen.

Je vreest ze niet, maar je ziet er wel een gevaar in? En wanneer ga je ze wel vrezen? Als 1 moslim in NL zichzelf opblaast? Draai je dan psychisch door ofzo? Ga je dan alle moslims uitschelden en moskeen vernielen?
Jezus zeg, wat ben jij snel op je teentjes getrapt! Ik zeg toch niet dat ze mij moeten aanbidden. Ik zeg alleen respect opbrengen, meer niet.
Ik zal niks tegen moslims doen, daar hoef jij niet bang voor te zijn. Zodra ze aan mij of mijn familie komen zou ik eventueel door kunnen draaien.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 22:14
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
BARON schreef op 08-05-2003 @ 23:11:
Jezus zeg, wat ben jij snel op je teentjes getrapt! Ik zeg toch niet dat ze mij moeten aanbidden. Ik zeg alleen respect opbrengen, meer niet.
Ik zal niks tegen moslims doen, daar hoef jij niet bang voor te zijn. Zodra ze aan mij of mijn familie komen zou ik eventueel door kunnen draaien.
Nee, ik vraag je vragen en daar zou ik antwoord op willen, that's it.

Je doet er nix tegen maar als t mocht zou je dat maar al te graag doen heb ik zo de indruk.

Dus als er een gevecht is in een cafe midden in de nacht tussen een aantal mensen en je familielid wordt door verschillende mensen in elkaar gelsagen(nederlanders en allochtonen) dan ga je alleen op allochtonen af ???
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 22:21
BARON
BARON is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 08-05-2003 @ 23:14:
Nee, ik vraag je vragen en daar zou ik antwoord op willen, that's it.

Je doet er nix tegen maar als t mocht zou je dat maar al te graag doen heb ik zo de indruk.

Dus als er een gevecht is in een cafe midden in de nacht tussen een aantal mensen en je familielid wordt door verschillende mensen in elkaar gelsagen(nederlanders en allochtonen) dan ga je alleen op allochtonen af ???
Als ik het voor het zeggen had zou ik de Islam in Nederland scherp in de gaten laten houden, omdat ik er zo'n groot gevaar in zie, niet omdat het moslims zijn. Verder zou ik het aanmoedigen dat ze teruggaan naar hun eigen moslimparadijs waar ook ter wereld. Geef ze een zak geld mee. Wij blij, zij blij; iedereen gelukkig.
Zo'n gevecht is natuurlijk erg hypothetisch, maar in zo'n geval zou ik denk ik niet eerst kijken wie er moslim is en wie niet, maar eerder redden wat er te redden valt.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 22:24
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
BARON schreef op 08-05-2003 @ 23:21:
Als ik het voor het zeggen had zou ik de Islam in Nederland scherp in de gaten laten houden, omdat ik er zo'n groot gevaar in zie, niet omdat het moslims zijn. Verder zou ik het aanmoedigen dat ze teruggaan naar hun eigen moslimparadijs waar ook ter wereld. Geef ze een zak geld mee. Wij blij, zij blij; iedereen gelukkig.
Zo'n gevecht is natuurlijk erg hypothetisch, maar in zo'n geval zou ik denk ik niet eerst kijken wie er moslim is en wie niet, maar eerder redden wat er te redden valt.

Oooow, het probleem is niet geld! Denk maar niet dat als je ze €100 000 per persoon geeft dat ze teruggaan.
Ja oke, wel, maar niet alleen. Er spelen zooooveel andere dingen een rol waarom mensen vluchten. Echt niet omdat ze geen geld hebben en de rest wel goed is(ja die mensen heb je ook maar dat is maar een beperkt deel)
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 22:26
BARON
BARON is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 08-05-2003 @ 23:24:
Oooow, het probleem is niet geld! Denk maar niet dat als je ze €100 000 per persoon geeft dat ze teruggaan.
Ja oke, wel, maar niet alleen. Er spelen zooooveel andere dingen een rol waarom mensen vluchten. Echt niet omdat ze geen geld hebben en de rest wel goed is(ja die mensen heb je ook maar dat is maar een beperkt deel)
Hoeveel geld wil jij hebben?
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 22:28
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
BARON schreef op 08-05-2003 @ 23:26:
Hoeveel geld wil jij hebben?
Nix, omdat ik anders weer daar moet gaan integreren na deze leeftijd
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 22:39
SSER
SSER is offline
Citaat:
Ik pleur hier bijna van mn stoel van verbazing
Jeses Kristes wat ben jij bekrompen zeg, ik raad je aan wat minder naar CNN te kijken en een cursusje 'mind-opening' kan ook geen kwaad.

en ohja, als jij zoveel waarde hecht aan de geschiedenis, wat doe je hier in Nederland dan? Volgens de NLse geschiedenis hoor jij hier helemaal niet thuis.
Oprotten dus, en als je zelf niet gaat sturen we wel ff een paar tanks achter je aan
Oud 08-05-2003, 23:43
Joostje
Joostje is offline
Israel:

Land use:
arable land: 17%
permanent crops: 4%
permanent pastures: 7%
forests and woodland: 6%
other: 66% (1993 est.)

http://www.photius.com/wfb2000/count...geography.html

dus 95 % mn reet, schat
Oud 08-05-2003, 23:47
Miss_Maroc
Miss_Maroc is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 08-05-2003 @ 21:07:
Bij geschiedenis vraagt de leraar mij altijd om uitleg over het onderwerp maar dat terzijde.
Ik doe VWO ja, is dat zo erg? Bevestigd alleen maar dat ik niet dom ben....
Lieve Atje ik nodig je van harte bij mij thuis uit dan zal ik je alle Torah passages laten zien en als jij dan van de zomer meegaat naar israel zul je de werkelijkheid omder ogen krijgen.
Ik wil wel mee naar Israel. Nodig mee is uit dan..

Me zus is daar overigens geweest. En als het goed is ga ik er volgend jaar in de meivakantie naartoe.
Ik kan echt niet wachten om te gaan! Ik zal me echter niet uitleven in het nachtleven van Tel Aviv of mijn centjes uitgeven in Israel, maar ik zal zo snel mogelijk naar de Gazastrook gaan en daar dus van dichtbij meemaken wat de palestijnen nu dag in dag uit moeten doorstaan..

En geloof mij nou maar, weet je hoe vaak ik heb moeten huilen bij het zien van camerabeelden die mijn zus had opgenomen, of hoe erg ik heb moeten huilen toen mijn zus ons vertelde wat ze daar had meegemaakt en echt had zien gebeuren. Ze is daar een maandje geweest. Niet echt lang, maar lang genoeg om toch het een en ander mee te maken.

Maar ik denk dat wij beiden vrij emotioneel reageren op dit onderwerp, maar ik ga het dialoog niet uit de weg, en dat doe jij wel. Je blijft voet bij stuk houden dat alles de schuld van de Palestijnen is, dan zeggen medeforummers hier nee dat is niet zo. Met enige nuance wordt dit zelfs overgebracht maar je blijft bij je zionistische standpunten en geen haar op je hoofd die erover denkt om ook maar enigszins begrip op te brengen voor wat ik al in een eerdere post aangaf.

Dat vind ik jammer, maar ik begrijp het wel. Je blijft jezelf namelijk in de slachtofferrol plaatsen en dat heb je hoogstwaarschijnlijk ook van huis uit meegekregen.

Oo ja, dan nog iets. Ik ben ook geinteresseerd in die Thora-passages en ik wil je ook iets vragen en ik wil daar antwoord ophebben. (Staat even los van deze discussie).
Waarom kan iemand alleen Joods zijn als hij of zij een Joodse moeder heeft? Gaan alle andere mensen volgens de Thora dan naar de hel? Joden zijn het uitverkoren volk wordt beweerd en de rest v/d wereld doet dus eigelijk voor koek en ei mee. Lijkt me niet zo sociaal, is het niet? Maar verklaar dat is bitte.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Ik heb werkelijk nog nooit iemand meegemaakt die zó hardleers is als jij. Je bent werkelijk verschrikkelijk.

Zie je nou niet in dat je met zo'n stukje júist weer precies bevestigt dát je een plaat voor je kop hebt?

OMFG.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 00:36
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-05-2003 @ 00:53:

OMFG.
Femke zou het niet zo gewild hebben

wat verwacht je, een nuttige bijdrafe om half 2 snachts?
Oud 09-05-2003, 09:17
Martian
Martian is offline
Citaat:
Joostje schreef op 09-05-2003 @ 01:36:
Femke zou het niet zo gewild hebben

wat verwacht je, een nuttige bijdrafe om half 2 snachts?
Hangt ervan af of je gedronken hebt
Oud 09-05-2003, 11:04
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
Oo ja, dan nog iets. Ik ben ook geinteresseerd in die Thora-passages en ik wil je ook iets vragen en ik wil daar antwoord ophebben.
Ik zit nu op school en heb dus geen Torah bij de hand!
Ik moet als ik terugkom werken maar als ik tijd heb dan zal ik een aantal citaten geven (met NL vertaling).

Citaat:
Waarom kan iemand alleen Joods zijn als hij of zij een Joodse moeder heeft?
Dat is de wet van de Halachah. Hetgeen betekend dat je automatisch Joods bent met een Joodse moeder. Dat is een paar honderd jaar geleden ingevoerd.

Citaat:
Gaan alle andere mensen volgens de Thora dan naar de hel?
Nee. Bovendien, wij geloven niet in Hemel en Hel.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 11:56
BiL@L
BiL@L is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 09-05-2003 @ 12:04:

Nee. Bovendien, wij geloven niet in Hemel en Hel.
Waar dan wel in?

Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 12:02
SSER
SSER is offline
Citaat:
BiL@L schreef op 09-05-2003 @ 12:56:
Waar dan wel in?

Jeruzalem
Oud 09-05-2003, 13:09
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
BiL@L schreef op 09-05-2003 @ 12:56:
Waar dan wel in?

De tijd van de Messias.
Als je je eens zou verdiepen in iets anders dan islamitische propaganda dan zou je dat weten.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 13:14
BiL@L
BiL@L is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 09-05-2003 @ 14:09:
De tijd van de Messias.
Als je je eens zou verdiepen in iets anders dan islamitische propaganda dan zou je dat weten.
Wees eens wat duidelijker. Bedoel je hiermee dat na de dag der opstanding er weer een messias zal komen? Of bedoel je hiermee dat wanneer de mens dood gaat er geen ander leven meer is, waardoor je ook niet kunt spreken van een hel of hemel? Of bedoel je hiermee dat er in deze wereld nog een messias zal komen?

Als je dat laatste bedoeld dan snap ik niet wat dat te maken heeft met hel of hemel, want daar spreek je pas van als de mens op zijn minst dood is gegaan en weer tot leven is gebracht voor de dag des oordeels.

Ik ben benieuwd.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 13:17
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 09-05-2003 @ 14:09:
De tijd van de Messias.
Zoiets als een duizendjarig rijk opaarde zeker waarin de mensheid (of alleen de joden?) geluk zullen kennen onder direct bestuur van de Messias?

Of alleen dat er een maeeisas komt?

En moet iedereen zich opeens in de Torah gaan verdiepen?

Jij leest toch ook niet de Koran of de Bhagavat-Ghita?
Oud 09-05-2003, 16:46
Miss_Maroc
Miss_Maroc is offline
Citaat:
BiL@L schreef op 09-05-2003 @ 14:14:
Wees eens wat duidelijker. Bedoel je hiermee dat na de dag der opstanding er weer een messias zal komen? Of bedoel je hiermee dat wanneer de mens dood gaat er geen ander leven meer is, waardoor je ook niet kunt spreken van een hel of hemel? Of bedoel je hiermee dat er in deze wereld nog een messias zal komen?

Als je dat laatste bedoeld dan snap ik niet wat dat te maken heeft met hel of hemel, want daar spreek je pas van als de mens op zijn minst dood is gegaan en weer tot leven is gebracht voor de dag des oordeels.

Ik ben benieuwd.
Exactly my point.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 16:58
Miss_Maroc
Miss_Maroc is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 09-05-2003 @ 12:04:
Dat is de wet van de Halachah. Hetgeen betekenT dat je automatisch Joods bent met een Joodse moeder. Dat is een paar honderd jaar geleden ingevoerd.
Ja, maar dat wist ik al. Ik wil weten waarom dat zo is. Elke regel heeft een reden.. toch? Tenminste dat heb ik vanuit de Islam zo meegekregen.

De indruk die het Jodendom aan mij geeft is dat het Joodse volk zichzelf superieur beschouwt ten opzichte van andere volkeren. Zij zijn immers het uitverkoren volk en hun veiligheid staat boven alles. Ik vind dat een enge gedachte.

Maar verklaar dit is nader allemaal als je wilt.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 23:00
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
Joostje schreef op 09-05-2003 @ 14:17:

Jij leest toch ook niet de Koran of de Bhagavat-Ghita?
Ik heb toevallig wel een Quor'an thuis.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 23:03
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
BiL@L schreef op 09-05-2003 @ 14:14:
Als iedereen op aarde goed en in vrede met elkaar leeft ziet Hij dat de mens de aarde weer goed heeft gemaakt. Hij neemt de aarde terug en dat noemt men de komst van de Messias.

Citaat:

Ik ben benieuwd.
De mens wordt, als hij dood is, zo snel mogelijk begraven en daar wacht hij de komst van de Messias af.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 23:04
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 10-05-2003 @ 00:00:
Ik heb toevallig wel een Quor'an thuis.
Een wattes?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 23:06
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 10-05-2003 @ 00:04:
Een wattes?
Een Koran.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 01:04
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 10-05-2003 @ 00:06:
Een Koran.
en je leest die ook zeker? En ook de Bhagavad-Gita?
Oud 10-05-2003, 01:32
McCaine
McCaine is offline
Mag ik vragen wat dit nog met de klacht van Al-Waqf te maken heeft?
Oud 10-05-2003, 03:32
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
McCaine schreef op 10-05-2003 @ 02:32:
Mag ik vragen wat dit nog met de klacht van Al-Waqf te maken heeft?
nix
Oud 10-05-2003, 07:17
Isa
Isa is offline
He SHIMSHALOM ofzoiets, hoelang zal het nu nog duren voordat jullie (Joden) beseffen dat als een oorlog al 60 jaar duurt het dan wel eens zou kunnen betkenen dat die jahweh van jullie misschien wel helemaal niet achter jullie staat in deze oorlog??????????????
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 08:15
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef op 10-05-2003 @ 08:17:
He SHIMSHALOM ofzoiets, hoelang zal het nu nog duren voordat jullie (Joden) beseffen dat als een oorlog al 60 jaar duurt het dan wel eens zou kunnen betkenen dat die jahweh van jullie misschien wel helemaal niet achter jullie staat in deze oorlog??????????????
Ga eerst eens aan je Nederlands werken. Ten tweede is het JHWL.
Pfffff dit is de meest onzinnige opmerking die ik ooit heb gehad, zeg!
Palestina is er niet en zal er nooit komen. Als zij oorlog willen blijven voeren moeten zij dat zelf weten maar ze krijgen nooit een eigen staat.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 10:26
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 10-05-2003 @ 09:15:
Palestina is er niet en zal er nooit komen. Als zij oorlog willen blijven voeren moeten zij dat zelf weten maar ze krijgen nooit een eigen staat.

Ben jij soms toekomstvoorspelster ofzo?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 11:00
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 10-05-2003 @ 11:26:
Ben jij soms toekomstvoorspelster ofzo?
כן haha nou even serieus: het gebeurt gewoon niet, en zolang sharon aan de macht is blijft het goed gaan.

Laatst gewijzigd op 10-05-2003 om 11:06.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 11:12
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 10-05-2003 @ 12:00:
כן haha nou even serieus: het gebeurt gewoon niet, en zolang sharon aan de macht is blijft het goed gaan.

Hoezo niet, hoe weet je dat nou?

Ja lekker oorlog tussen de 2...wat goed zeg
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 11:14
SSER
SSER is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 10-05-2003 @ 12:00:
GOED!!?
Oud 10-05-2003, 12:40
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Goed, ja.
Israel moet 100% in Joodse handen zijn, wij zijn goed onderweg.
Er komt steeds meer bevrijd gebied bij.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 12:42
Verwijderd
Citaat:
SimShalom schreef op 10-05-2003 @ 09:15:
Ga eerst eens aan je Nederlands werken. Ten tweede is het JHWL.
Pfffff dit is de meest onzinnige opmerking die ik ooit heb gehad, zeg!
JHWL?

Jahweh, Jahweh, Jahweh! GOD GOD GOD!

*slaps SimShalom around a bit with a large Torah*

Wij hoeven ons niet aan die schijtwetten van jou te houden. En ik zal je nog eens wat zeggen: je kunt wel telkens blijven blaten in topics hier over het feit dat er in jouw opinie nooit een Palestijnse staat zal komen, maar ik ben bang dat ik je ongelijk moet geven. Hij kómt er. Vroeg of laat, maar hij komt er. De vuile joodse neo-führer Sharon zal ooit doodgaan, er zal ooit genoeg weerstand in de buitenwereld ontstaan om daadkrachtig op te treden.

Ik citeer een spreuk die bij ons op de uni op een paal is geschreven: 'Hebben de Joden nou niks anders van WO II geleerd dan gruwelijke vervolgingstactieken?'
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 13:17
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 10-05-2003 @ 13:40:
Goed, ja.
Israel moet 100% in Joodse handen zijn, wij zijn goed onderweg.
Er komt steeds meer bevrijd gebied bij.
JIJ BENT DOM

of gewoon een facist
Oud 10-05-2003, 13:20
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
Joostje schreef op 10-05-2003 @ 14:17:
JIJ BENT DOM

Waarom ben ik dom?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 13:24
SSER
SSER is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-05-2003 @ 13:42:
JHWL?

Jahweh, Jahweh, Jahweh! GOD GOD GOD!

*slaps SimShalom around a bit with a large Torah*

Wij hoeven ons niet aan die schijtwetten van jou te houden. En ik zal je nog eens wat zeggen: je kunt wel telkens blijven blaten in topics hier over het feit dat er in jouw opinie nooit een Palestijnse staat zal komen, maar ik ben bang dat ik je ongelijk moet geven. Hij kómt er. Vroeg of laat, maar hij komt er. De vuile joodse neo-führer Sharon zal ooit doodgaan, er zal ooit genoeg weerstand in de buitenwereld ontstaan om daadkrachtig op te treden.

Ik citeer een spreuk die bij ons op de uni op een paal is geschreven: 'Hebben de Joden nou niks anders van WO II geleerd dan gruwelijke vervolgingstactieken?'
Reageren

Regels voor berichten