Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2003, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Miss Fat Booty schreef op 05-05-2003 @ 22:13:
ja volges mij word ik de eerste hier in de buurt hehe

kga t leren van een vriend, lijkt me heel leuk, ook t hele gedoe eromheen lijkt me wel spannend....
Jazeker, lijkt me ook cool. Mijn vriend doet t ook en ik heb al een klein lesje gehad wel grappig, veel oefenen en dan wordt t misschien nog wel eens wat
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-05-2003, 23:07
Miss Fat Booty
Miss Fat Booty is offline
ja ik heb t wel 1x geprobeerd maar tis een stuk moeilijker dan je denkt....

maarja oefening baart kunst idd
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 23:20
Verwijderd
Citaat:
NewBreedhXc schreef op 05-05-2003 @ 18:17:
nee dat vinden ze niet.
Het wordt nota bene in dit topic gezegd, lul!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 23:28
GRRR
GRRR is offline
de wilde verhalen die ik heb van mijn nachtelijke wandelingen een ervaring op zich afgezien van het kunstzinnige.

Citaat:

Natuurlijk is dat geen nuttige opmerking. Het is zo simpel om te zeggen 'kom, laten we het legaal maken' dat kan gewoon niet werken. en logisch. waarom denk je dat mensen ilegaal graffiti zijn gaan spuiten? omdat hun geen beperkingen willen in hun kunst. en wat denk je dat er gebeurt als je het legaal gaat maken? inderdaad, dan krijg je beperkingen. denk je dat de overheid het toelaat dat er op een overheidgebouw een politiek protest gespoten staat? natuurlijk niet. als je het legaal gaat maken zal alles wat de graffiti kunst mooi maakt verdwijnen. Graffiti artiesten hoeven ook geen respect van ons het zou hun een worst zijn wat wij van hun creaties vinden. ze willen alleen respect binnen hun scene. je hoeft graffiti's niet mooi te vinden maar dat hoeft ook niet. het is kunst van de straat die overal is en blijft dat is juist het ruige eraan. die mensen zijn rebels en hebben grotendeels helemaal geen zin om legaal te gaan spuiten.. je moet het helemaal andres bekijken...

haha wat lul je uit je nek jongen? je beredenatie slaat kant noch wal. Er is een wezenlijk verschil tussen ECHTE graffiti masterpiece Kings en graffiti tag/throwup/sticker toys, namelijk hun motivatie. Er zijn schrijvers die het alleen maar legaal doen en voor zichzelf zodat ze het beste uit de graffiti stijl kunnen halen, waardoor ze ook faam krijgen. En er zijn schrijvers die alleen faam willen door zo snel mogelijk hun taggie/naam zetten zonder ook maar iets innovatiefs in hun werk, die zijn jammergenoeg in de meerderheid. Die groep verpest het ook voor de kleine groep Kings die echt iets willen verwezenlijken, door overal hun kut taggie te zetten wat er niet uit ziet.

Overigens, ik zeg ook helemaal niet dat het legaal moet zijn, maar dat het meer gedoogd moet worden, in de zin van, meer legale lege plekken. Zoals langs bouwterreinen waar die vreselijke houten schotten staan en op lege muurtjes in parken. Nu mag dat bijvoorbeeld niet, maar doen schrijvers het wel, dus krijg je van die lelijk snel opgezette dingen. EN ik zeg ook niet dat het OVERAL mag.

Citaat:
als je het legaal gaat maken zal alles wat de graffiti kunst mooi maakt verdwijnen
en uit deze zin kan ik opmaken dat je niet weet wat echt mooi is aan graffiti. het beste is altijd legaal gedaan. de leukste/spannendste zijn illegaal.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 01:50
attrib
attrib is offline
graffiti is een lifestyle
...
voor sommigen onbegrijpbaar, maar klopt.

en het is ook wel tof.. maar hou het dan aub op de muren inplaats van een trein.
en rot op met die stomme teksten.
Oud 06-05-2003, 14:01
NewBreedhXc
NewBreedhXc is offline
Citaat:
GRRR schreef op 06-05-2003 @ 00:28:
en uit deze zin kan ik opmaken dat je niet weet wat echt mooi is aan graffiti. het beste is altijd legaal gedaan. de leukste/spannendste zijn illegaal.
Uit deze zin kan ik opmaken dat je nog nooit van het woord subjectief hebt gehoord? Het is nog altijd mijn eigen mening. en ja, in het het ilegale circuit worden naar mijn mening meer dan genoeg mooie graffiti creaties gemaakt. al wil dat natuurlijk niet wegnemen dat er ook genoeg lelijke creaties gemaakt worden.

In de graffiti scene zitten natuurlijk ook sub culturen. de een wil het legaal, de andere ilegaal en vele willen en doen het alletwee. en natuurlijk zou er meer plaats moeten komen om legaal te kunnen spuiten. maar ik ken redelijk wat mensen die graffiti spuiten en veel hebben wel behoefte aan legaal creaties te kunnen maken maar willen voor geen goud ilegale aspect missen. dus, uiteindelijk zou het toch niet verdwijnen.

Citaat:
nare man schreef op 06-05-2003 @ 00:20:
haha schiterend! angry and as tuff as it can get! praatjes achter mijn linux OS.
In een scene zitten nog altijd sub culturen en hebben mensen verschillende idieeen. maar goed, je kan ook alles geloven wat mensen in topics posten. dan vraag ik me af wat je eigelijk hier doet. maar goed, dat is jou probleem. dit is nu ook gepost dus zit je met een serieus dilemma.. verder is het natuurlijk heel erg volwassen om te gaan schelden. omdat ik wat meer volwassen ben en niet ga schelden om andermans mening zou ik hier maar niet op in gaan. ach, het is al heel wat dat je inziet dat je een nare man bent.

Laatst gewijzigd op 06-05-2003 om 15:47.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 14:53
S
S is offline
Citaat:
nare man schreef op 06-05-2003 @ 00:20:
Mja, klopt niet helemaal wat je nu zegt.

De mensen die sprayen in dit topic, hebben misschien andere ideeën als iemand anders die ook in de scène zit.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 17:15
NewBreedhXc
NewBreedhXc is offline
graffiti gaat trouwens niet alleen samen met hip hop maar ook met rock, hardcore en bijna elke alternatieve muziek genre
Reageren

Regels voor berichten