Advertentie | |
|
![]() |
|||
de wilde verhalen die ik heb van mijn nachtelijke wandelingen
![]() ![]() Citaat:
Overigens, ik zeg ook helemaal niet dat het legaal moet zijn, maar dat het meer gedoogd moet worden, in de zin van, meer legale lege plekken. Zoals langs bouwterreinen waar die vreselijke houten schotten staan en op lege muurtjes in parken. Nu mag dat bijvoorbeeld niet, maar doen schrijvers het wel, dus krijg je van die lelijk snel opgezette dingen. EN ik zeg ook niet dat het OVERAL mag. Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
In de graffiti scene zitten natuurlijk ook sub culturen. de een wil het legaal, de andere ilegaal en vele willen en doen het alletwee. en natuurlijk zou er meer plaats moeten komen om legaal te kunnen spuiten. maar ik ken redelijk wat mensen die graffiti spuiten en veel hebben wel behoefte aan legaal creaties te kunnen maken maar willen voor geen goud ilegale aspect missen. dus, uiteindelijk zou het toch niet verdwijnen. Citaat:
In een scene zitten nog altijd sub culturen en hebben mensen verschillende idieeen. maar goed, je kan ook alles geloven wat mensen in topics posten. dan vraag ik me af wat je eigelijk hier doet. maar goed, dat is jou probleem. dit is nu ook gepost dus zit je met een serieus dilemma.. verder is het natuurlijk heel erg volwassen om te gaan schelden. omdat ik wat meer volwassen ben en niet ga schelden om andermans mening zou ik hier maar niet op in gaan. ach, het is al heel wat dat je inziet dat je een nare man bent.
Laatst gewijzigd op 06-05-2003 om 15:47. |
![]() |
|
|