Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
vriend van me ging een keer op koninginnedag tegen de achterkant van een politie busje pissen terwijl de politie aan de voorkant van het busje stond te praten met iemand dat vond ik ook best stoer ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Ik zou niet weten wat stoer is... iedereen heeft daar een andere associatie bij
Ik persoonlijk vind iemand stoer als die helemaal zichzelf is, maar ik kan me voorstellen dat iemand die uit zichzelf verlegen is en zich ook zo gedraagt, lang niet bij iedereen doorgaat als ware hij/zij stoer
|
Verwijderd
|
ik geloof niet dat je moet voldoen aan bepaalde kwalificaties om 'stoer' te zijn
sommige mensen hebben het en sommige mensen niet, je hoeft niet te voldoen aan bepaalde style om 'stoer' te zijn! het is een bepaalde uitstraling je hebt ook wannabee stoer dat zijn dan doorgaans de breezer zuipende, zich kapot rokende en blowende jongens en meisjes die je maar al te vaak tegenkomt tijdens een avondje stappen. |
![]() |
|
.././.. je kan moeilijk over iemand zegguh dat ie stoer is vind ik. Ik denk dat je stoer bent, als je doet wat je zelf wil, draagt wat je zelf wil, enzo...en niet met de massa mee doet. .././..
![]() ![]()
||
Citaat:
2. Waarom de ![]() 3. Ik heb geen idee wat stoer is.
|
![]() |
stoer is in mijn ogen durven
en dus durven voor jezelf op te komen durven jezelf te zijn durven te dragen wat je wil, te zeggen wat in je opkomt ook al kun je daardoor voor lul staan en zo uit vliegtuigen durven te springen, en voor echte die hards : op auto's durven staan
||
Citaat:
![]() ben ik nu stoer? btw, Don't Mug Yourself is mooier ![]()
|
Ok, zie nu wat ze ermee bedoelen... Zelf vind ik niet dat ik zo stoer ben ma ben wel ni op mijn mondje gevallen, kzen ni sterk ma laat mij zeker ni doen!! Ben mijzelf en wat ze ook zeggen, ze kunne mijn ... kussen! Nee, ik ben geen knokker of iemand die de hele tijd vuile praat verkoopt. Kzen gewoon wie dak ben...
![]() Toffe reacties mense!! ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #2 Fawkes | 462 | 16-12-2011 11:27 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |