Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
- Lichtblauw poloshirt met korte mouwen en een donkerrood streepje - M'n bruine afgetrapte Nike gympen - En natuurlijk mijn emo- cq. Buddy Holly-bril [christenziele zeg, 't lijkt wel een date ![]() |
![]() |
|
Ik sta bij één hele lange gozer, een klein mannetje van 20 en een mislukte gothic(ofzo)
Heb zwart T-shirt met klein rood ding erop aan, Haar dat niet zit, een bril. Niet dat we elkaar gaan zien, maar toch ![]()
|
Het was gewoon Kunst met een grote K. En hoewel het ook vaak Hard met een grote H was viel het volume viel me toch wel mee, ik had voor de zekerheid oordoppen meegenomen maar ik heb ze niet nodig gehad. Ik heb Friso inderdaad beneden in de zaal zien staan met z'n "Give up the Ghost" t-shirt en een hippe skatebroek maar toen was het voorprogramma al begonnen. Vervolgens niet meer gezien
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En hoe heet trouwens dat laatste nummer dat ze speelde voor de encore?
Laatst gewijzigd op 30-05-2003 om 13:54. |
![]() |
|
Ik vond het concert zelf redelijk,
geluid was goed, stond hard, harder dan gemiddeld maar niet mogwai-hard. Ik vond de set niet geweldig en de spelvreugde was niet aanwezig vond ik. Beetje chagrijnig. Ook was het vrij kort voor mogwai. Maar dat was het gezeik. Maar speltechnisch was het vrij goed, paar kleine foutjes. En nieuwe liedjes gingen buiten kids will be skeletons om ook erg goed. Het publiek was redelijk rustig behalve bij de hele rustige stukken. En het voorprogramma vond ik zeer matig. Paar leuek stukjes maar band zag er uit als stelletje roadies die een gitaar pakte, drummer was wel goed en cool. En mijn opname is perfect gelukt!!! Sample post ik later wel..
||
Citaat:
inderdaad een goede opname, jammer dat de sample zo kort is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
ik heb het opgenomen via dynamic audio binaural microphone en een bass-roll off filter in een sharp minidisc.
paar meter van de boxen af. Ik ruil opnames meestal, maar ik kan ze ook op een hub sharen, niet als mp3 wel als wav of shn.. Soulseek kan eventueel ook. De sample is zo kort omdat ik het hele nummer niet op mijn @home account kan krijgen ![]()
||
Citaat:
![]() en tuurlijk mag je ook van mij uploaden.
||
Citaat:
![]() en het publiek was best wel irritant, maar dat is altijd zo bij Mogwai shows, waarom weet ik niet, maar ze zijn er altijd.
|
Eindelijk terug
Ik heb ze ook nog geinterviewd van tevoren, wel een beetje mensen van 'nou even snel die vragen dan en dan kan ik eer weg'. ik vroeg of ie van bananen hield enzo, ach was wel lachen. Concert zelf vond ik redelijk, ik had het harder verwacht, maar was zeker sfeervol. Ik heb geloof ik niemand van forum gezien, misschien AM, als ik degene was die jouw vriend vuur gaf, maar goed...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Muziek als Mogwai, Oceansize TLO | 55 | 06-11-2006 15:50 | |
Muziek |
Explosion In The Sky - 13 mei, Doornroosje, Nijmegen Verwijderd | 39 | 15-05-2004 15:17 | |
Muziek |
The Cure tour met interpol, mogwai, en the rapture. Verwijderd | 70 | 12-05-2004 11:36 | |
Muziek |
Luistertopic lana | 293 | 06-09-2003 15:54 | |
Muziek |
Mogwai - hunted by a freak video machina82 | 8 | 26-06-2003 13:16 | |
Muziek |
wie kent mogwai? chiaracatharina | 18 | 12-09-2002 21:18 |