Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
mijn ouders wel (h) ![]() mijn beschamende periode was zomer brugklas of groep 8 toen droeg ik vooral spijkerbroekjes zo ver afgeknipt dat het van die mini hotpants waren ![]() geluk vond ik de rafels wel mooi... en ik had oranje blokhakken met witte zool/hak. die mocht ik eigenlijk niet maar van mn tante wel ![]() voor de rest ben ik altijd (h) geweest (h)
||
Verwijderd
|
Citaat:
btw je zei dat je nu (h) bent. hoe is dat, om (h) te zijn? Ik ben geloof ik nog nooit (h) geweest en ik meen ook niet dat ik eerder iemand hebt ontmoet die (h) is. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Oh oh oh, ik heb ongelooflijk veel beschamende periodes gehad!!
-Toen ik een jaar of 5 tot 8 was en gekleed werd door mams. Dat hield in: zeer fleurige trainingspakken en een bobkapsel. Dat staat niet leuk bij megadik haar met een slag erin... -Toen ik een jaar of 10 tot 13 was en mijn eigen kleding ging kiezen. Dat hield in: In de eerste periode voetbalshirts, leggings, lelijke spijkerbroeken en een oranje hesje. In de tweede periode een beige Cavello met Nike Air Max die 3 maten te groot waren, een strak zwart truitje erop en dan mijn haar met schuifspeldjes naar achteren geplakt om een ware raveteef te lijken. En toen had ik rond die tijd nog een periode waarin ik spijkerhotpants droeg waar mijn kont zowat uithing, in combinatie met een 'Hakkuh & Flippuh'-t-shirt dat gratis bij een gelijknamige cd zat. En dat natuurlijk die Ajax-pet met handtekening van Litmanen erop, achterstevoren. ![]() -Toen ik 15 was en alternatief begon te worden. Ik had wit-/geelblond haar, heel donkere wenkbrauwen en mijn ogen verfde ik pikzwart. (Leuke combinatie...) De kleding die ik toen droeg kon er nog wel mee door, ongeveer dezelfde stijl als nu. Wacht, ik heb nog een Kelly Family- periode gehad. Toen droeg ik soepjurken en rare hippytruitjes en -blouses. En niet te vergeten een ketting met een foto van zo'n Kelly om mijn nek. ![]() Over drie jaar vind ik de kleding die ik nu draag waarschijnlijk ook weer belachelijk, maar goed.. Laatst gewijzigd op 07-05-2003 om 21:07. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
[Vriendschap] Mijn 'beste vriend.' Au | 131 | 02-09-2008 18:09 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 30-06-2007 10:06 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Britse wapenexpert vermist Verwijderd | 55 | 30-07-2003 15:19 | |
Psychologie |
hoe zorg je ervoor dat vernederende gebeurtenissen uit het verleden... Isa | 15 | 11-08-2002 02:09 |