Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
mijn meest beschamende periode is geweest toen ik 14 was. zag er voor toen heel erg modebewust uit dus bijna alles was roze...
mjah, daarvoor veel zwart, vond ik mooi omdat ik toen heel licht blond haar had. daarvoor zag ik er ook best wel erg uit. veel leren jasjes en van die laarzen die best wel groot waren enzo ![]() ![]() ach he... ik moest toch wat ![]() |
![]() |
|
![]() |
nou toen ik 10 was had ik zo'n 'stoere periode' dan droeg ik zo'n rockende tasmanian devil-tshirtje met een versleten jeans,een wijd leren jasje (zoals die amerikanen) en een omgekeerde pet,heb nog errug grappige foto van die tijd van ik met beste vriendin van toen,ik heel stoer kind en boos kijken,zij brede glimlach,roze pakje en 2 vlechtjes met strikjes.
![]() ![]() tot op een dag mijn 6 jaar oudere zus het wel leuk vond van mij een marina'tje (anita voor nederlanders???) te maken ![]() en dan aan m'n 13e was ik nogal depressief ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik denk mijn groep 8 periode, toen droeg ik een mix van ouwe-wijvenmodieus en zwangerschapsmodetuttig. Denk aan luipaardblazertjes, strakke bruine nepfluwelen broeken, rode lange nagels, groene paardrij-jas, rose-lila veeels te lange trui, de goedkoopste spijkerbroek uit de Miss Etam en hoge zwarte schoenen waar ik niet eens op kon blijven staan
![]() ![]() ![]()
|
na groep 7 tm 2de zullen we maar zeggen.. die 4 jaar was wel vrij fout.. toen begon de 2unlimited tijd, alles zwart/wit/grijs en vind zwart/wit nog steeds een geweldige combinatie maar dan allemaal net fout.. strakke spijkerbroeken grote jongenstruien.. ow en ik had zown walgelijke kronkel kuif pony
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
stel je voor:
Een klein onzeker Jaapje met glad naar achtergekamt haar met een wetlook, een spijkerbroek met gaten die van zijn kontje afzakt, een c&a loony tunes t-shirt, en een bomberjack.... ![]()
|
toen ik in de kleuterklas zat.
ik droeg van die hartjes en sterretjes-zonnebrillen, en bracht altijd grote zakken met spulletjes en agenda's mee naar school. wou waarschijnlijk diva spelen en doen of ik erg belangrijk was. ik hing ook helemaal vol met van die plastieken juweeltjes rond m'n nek en polsen. en ik was dol op lakschoentjes. waarom m'n ouders me nooit hebben tegengehouden is me een raadsel... ![]() |
![]() |
|
Kleuterklas -> bloemetjesjurkjes gemaakt door mn moeder
![]() Brugklas -> wijde ruitjesbroeken (ook van die cars tuinbroekdingen) ![]() *gruwel*
|
ik zag vorige week een video van toen ik 8 was ik droeg een zelfgemaakte soepjurk, had 2 staartjes en een blije rode bril
en heel vroeger zocht ik altijd zelf mn kleren uit en liep ik altijd in roze minirokjes en lakschoentjes met zwarte panties en heb zelfs nog jarretels ofzowiets gehad toen ik 5 was ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik toen ik een mini meisje was, toen werd ik in van die "schattige" roze jurkjes met kant enzo gestopt... *snift* ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Oh ja, nu zie ik er ook niet uit, maar dat is omdat ik de deur niet uithoef vandaag ![]()
|
![]() |
ik heb nog een tijdje in tlager
in een soort vlechtenclan gezeten je haar moest minstens een halve meter zittn en in een vlecht super grappig al de rest combineerde dit dan met roze ik roze haarspeldjes een afscheurde jeans tot net onder me kniee en een afgebleekte rode pet achterstevoren waardoor ik dan die vlecht wurmde en nog natuurlijk truien van m'n neven waardoor ik er afschuwelijk raar uitzag alleen m'n tshirts waren nog erger die waren altijd in pastelkleuren voor extra contrast moehaha
|
Ehm? Zo'n twee, drie jaar terug... bah
![]() ![]()
||
Citaat:
Groep 7 t/m de tweede was denk ik toch wel meeste beschaamende periode. In groep 7/8 had ik altijd wijde broeken aan met een t-shirt tot over mijn knie (ongeveer) en trimschoenen eronder ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
[Vriendschap] Mijn 'beste vriend.' Au | 131 | 02-09-2008 18:09 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 30-06-2007 10:06 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Britse wapenexpert vermist Verwijderd | 55 | 30-07-2003 15:19 | |
Psychologie |
hoe zorg je ervoor dat vernederende gebeurtenissen uit het verleden... Isa | 15 | 11-08-2002 02:09 |