Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2003, 18:56
Verwijderd
Wat is voor jou de meest beschamende periode geweest op kledinggebied?
Wanneer zag je er echt verschrikkelijk uit, en hoe zag je er toen uit?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-05-2003, 19:01
rodina
rodina is offline
Nooit echt gehad eigenlijk.

Niet voor in die tijd eigenlijk, en niet voor op die leeftijd
Oud 06-05-2003, 19:05
the exploding boy
the exploding boy is offline
zo rond mijn 7e ofzo. kreeg ik van die fluor kleren dat was toen hip
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 19:06
Verwijderd
in de eerste... toen had ik echt van die alto-buien... en toen liet ik ook mijn haren groeien... ik werd vaak voor een meisje aangezien...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 19:06
Verwijderd
Fluor kleren te gek!

Urm. Ontopic: Mijn leven is een aaneenschakeling van beschamende momenten maar ik kan er niet zo eenvoudig 1 moment uitkiezen dat extra beschamend is.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 19:12
Mindfields
Mindfields is offline
de hele erge alto periode
20 kettingen, wijd wijder wijdst
Oud 06-05-2003, 19:13
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb er bijna heel mn leven beschamend uitgezien, gewoon omdat ik me totaal niet bezig hield met kleren. Dat is pas sinds een paar jaar zo. Op de basisschool droeg altijd gewoon een lelijke (wijde)spijkerbroek en een lelijk (zeer wijd) t-shirt. Altijd van de jongens afdeling. En m'n haar zat altijd door de war. In de 1e en 2e klas droeg ik van die broeken met zakken aan de zijkant in vieze kleuren als beige en poepgroen en dan natuurlijk weer met die zeer wijde shirts erboven.... pas sinds een jaar of 3 draag ik strakkere shirtjes en hou ik me veel meer bezig metr m'n uiterlijk....

en ik realiseer met net dat ik weer een abnormaal lang antwoord heb gegeven...dat moet ik toch es afleren.
Oud 06-05-2003, 19:15
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Noekie schreef op 06-05-2003 @ 20:13:
Ik heb er bijna heel mn leven beschamend uitgezien, gewoon omdat ik me totaal niet bezig hield met kleren. Dat is pas sinds een paar jaar zo. Op de basisschool droeg altijd gewoon een lelijke (wijde)spijkerbroek en een lelijk (zeer wijd) t-shirt. Altijd van de jongens afdeling. En m'n haar zat altijd door de war. In de 1e en 2e klas droeg ik van die broeken met zakken aan de zijkant in vieze kleuren als beige en poepgroen en dan natuurlijk weer met die zeer wijde shirts erboven.... pas sinds een jaar of 3 draag ik strakkere shirtjes en hou ik me veel meer bezig metr m'n uiterlijk....

en ik realiseer met net dat ik weer een abnormaal lang antwoord heb gegeven...dat moet ik toch es afleren.
same, jongensafdeling maar toen
best beschamend eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 19:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ach ja, we waren gewoon al vroeg 'alto'
Oud 06-05-2003, 19:20
Punkygirl
Punkygirl is offline
eehmm in begin brugklas..

superstrakke broeken .. terwijl ik al spillebenen had en dan dikke wollen truien en haarband
Oud 06-05-2003, 19:21
Punkygirl
Punkygirl is offline
en trouwens niet te vergeten van die irritante klikklak laarsjes
( klikklak geluid makend terwijl ej loopt )
Oud 06-05-2003, 19:22
Verwijderd
Joa mn AnArChY periode natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 19:25
Esmée
Esmée is offline
Hm heb ik eigenlijk niet gehad...
Oud 06-05-2003, 19:30
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
mijn meest beschamende periode is geweest toen ik 14 was. zag er voor toen heel erg modebewust uit dus bijna alles was roze...
mjah, daarvoor veel zwart, vond ik mooi omdat ik toen heel licht blond haar had. daarvoor zag ik er ook best wel erg uit. veel leren jasjes en van die laarzen die best wel groot waren enzo en van die stomme skatebroeken of jongens-achtige spijkerbroeken en daarboven een harley t-shirt of van de rolling stones, hield ik toen van
ach he... ik moest toch wat
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 19:34
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
nou toen ik 10 was had ik zo'n 'stoere periode' dan droeg ik zo'n rockende tasmanian devil-tshirtje met een versleten jeans,een wijd leren jasje (zoals die amerikanen) en een omgekeerde pet,heb nog errug grappige foto van die tijd van ik met beste vriendin van toen,ik heel stoer kind en boos kijken,zij brede glimlach,roze pakje en 2 vlechtjes met strikjes. ik schaam me niet echt voor die periode,vond mezelf best wel hip kind toen ,maar veel kindjes (lees trutjes met mooie kleedjes) hebben me er voor uitgelachen...

tot op een dag mijn 6 jaar oudere zus het wel leuk vond van mij een marina'tje (anita voor nederlanders???) te maken en dan begon ik dus spannende broekjes en hoge schoenen te dragen,das beschamende periode

en dan aan m'n 13e was ik nogal depressief en gaf ik er allemaal geen zak om,ik had klitten in m'n haar van niet te kammen;zag er lijkbleek uit en had klerencombinaties die echt niet passen (lees bruine trui,blauwe broek ),liep ook altijd rond met een zakdoek in m'n mouw en dat was zo'n heel zichtbare bubbel op m'n arm. (juk)
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 19:37
]{ing
]{ing is offline
southpole, benni miles broeken en nu-metal merchandise.. (12, 13 jaar)
maar zelfs daar schaam ik me niet echt om, droeg ook koele kleding in die periode
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 19:50
Verwijderd
ik had een dready
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 20:04
soske
soske is offline
Ik denk mijn groep 8 periode, toen droeg ik een mix van ouwe-wijvenmodieus en zwangerschapsmodetuttig. Denk aan luipaardblazertjes, strakke bruine nepfluwelen broeken, rode lange nagels, groene paardrij-jas, rose-lila veeels te lange trui, de goedkoopste spijkerbroek uit de Miss Etam en hoge zwarte schoenen waar ik niet eens op kon blijven staan en het allerleukste: een arrogante -ikbendeenigehierdiegeenboersbrabantspraat-stuudjes houding af en toe
Oud 06-05-2003, 20:08
Jules
Jules is offline
Alles vanaf mijn after-babykleertjestijd tot 4 jaar terug ofzo
Oud 06-05-2003, 20:30
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
In de eerste en de tweede. Droeg zelfs trainingspakken maar dan niet echt van die stof zeg maar..

en ik had stomme broeken maar dat waren de enige die ik aan kon
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 20:41
Roxy
Roxy is offline
na groep 7 tm 2de zullen we maar zeggen.. die 4 jaar was wel vrij fout.. toen begon de 2unlimited tijd, alles zwart/wit/grijs en vind zwart/wit nog steeds een geweldige combinatie maar dan allemaal net fout.. strakke spijkerbroeken grote jongenstruien.. ow en ik had zown walgelijke kronkel kuif pony en en bomberjack haha ik was zo gruwelijk fout geweldig
Oud 06-05-2003, 20:46
strafcorner
strafcorner is offline
stel je voor:

Een klein onzeker Jaapje met glad naar achtergekamt haar met een wetlook, een spijkerbroek met gaten die van zijn kontje afzakt, een c&a loony tunes t-shirt, en een bomberjack....

Oud 06-05-2003, 20:48
Infaustus
Infaustus is offline
m'n wannabe gabber periode...
Oud 06-05-2003, 20:52
Firefly
Firefly is offline
In de eerste droeg ik hakken van 7 centimeter
Oud 06-05-2003, 20:54
CryperA
CryperA is offline
urgh de tijd dat ik strakke panter en tijger leggings droeg en de tijd gelijk erna (groep 8) toen ik wije broeken en wije truien ging dragen.
Oud 06-05-2003, 21:38
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
toen ik in de kleuterklas zat.
ik droeg van die hartjes en sterretjes-zonnebrillen, en bracht altijd grote zakken met spulletjes en agenda's mee naar school. wou waarschijnlijk diva spelen en doen of ik erg belangrijk was. ik hing ook helemaal vol met van die plastieken juweeltjes rond m'n nek en polsen. en ik was dol op lakschoentjes.
waarom m'n ouders me nooit hebben tegengehouden is me een raadsel...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 21:44
Fleur
Fleur is offline
Kleuterklas -> bloemetjesjurkjes gemaakt door mn moeder (zij vond ze prachtig, ik volgens haar toen ook, maar kan het me bijna niet voorstellen..)
Brugklas -> wijde ruitjesbroeken (ook van die cars tuinbroekdingen) en lelijke saaie lompe capuchonvesten (championdingen)

*gruwel*
Oud 06-05-2003, 21:45
Q
Q is offline
M'n meest beschamende periode moet nog komen, de periode dat ik in pak rond loop
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 21:45
GRRR
GRRR is offline
ooh ze zijn allemaal wel beschamend. van nerdo balkende naar gabber daan naar skater karso. over 10 jaar kijk ik terug en zal ik me nog steeds uitlachen.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 21:58
Verwijderd
Brugklas..... het viel op zich nog wel mee maar ik droeg ook wel rare kleding/accesoires (grote ajaxrugtas ) en beetje vormloze spijkerbroeken (die kocht ik toen voor het eerst zelf) ... voor de rest wel ok
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 22:00
Verwijderd
Meest beschamende?
Euh.. nooit gehad eigenlijk vind ik zelf..
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 22:31
Verwijderd
Ghehe
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 22:38
Miss Fat Booty
Miss Fat Booty is offline
ik zag vorige week een video van toen ik 8 was ik droeg een zelfgemaakte soepjurk, had 2 staartjes en een blije rode bril

en heel vroeger zocht ik altijd zelf mn kleren uit en liep ik altijd in roze minirokjes en lakschoentjes met zwarte panties en heb zelfs nog jarretels ofzowiets gehad toen ik 5 was
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 09:44
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 06-05-2003 @ 20:06:
in de eerste... toen had ik echt van die alto-buien... en toen liet ik ook mijn haren groeien... ik werd vaak voor een meisje aangezien...
waahh

Ik toen ik een mini meisje was, toen werd ik in van die "schattige" roze jurkjes met kant enzo gestopt... *snift*
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 10:10
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
toen ik voor het eerst in de burgklas zat.
die periode heeft het forum ook meegemaakt. toen droeg ik heel fout skatebroeken gecombineerd met gothic-truitjes en ik maakte elke ochtend complete schilderijen op mn gezicht.
ik lach me nu rot als ik eraan terugdenk.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 10:11
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 06-05-2003 @ 22:38:
toen ik in de kleuterklas zat.
ik droeg van die hartjes en sterretjes-zonnebrillen, en bracht altijd grote zakken met spulletjes en agenda's mee naar school. wou waarschijnlijk diva spelen en doen of ik erg belangrijk was. ik hing ook helemaal vol met van die plastieken juweeltjes rond m'n nek en polsen. en ik was dol op lakschoentjes.
waarom m'n ouders me nooit hebben tegengehouden is me een raadsel...
zo'n periode heb ik ook nog gehad, ja .
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 10:15
Hukkie
Hukkie is offline
In de eerste: veel-te-oud-wit-maar-haast-doorzichtig-T-shirt met een stomme spijkerbroek, bruine schoenen met spekzolen en mn haar in een lage staart en twee kuifjes, vreselijk onverzorgd.

...

jemig ik was echt wel grunge
Oud 07-05-2003, 10:35
Verwijderd
Om je kindertijd kun je je niet schamen mensen. Dus try again.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 10:40
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
a new nose schreef op 07-05-2003 @ 11:35:
Oh nee? Ik schaam me dood voor mezelf als kind. God wat was ik een walgelijk kind. Eerlijk.

Oh ja, nu zie ik er ook niet uit, maar dat is omdat ik de deur niet uithoef vandaag
Oud 07-05-2003, 10:48
Muizzz
Muizzz is offline
toen ik in de eerste zat
en mijn reefteef periode, met nike air max en haar strak naar achteren enzo.
bluhh
Oud 07-05-2003, 13:55
Breg
Breg is offline
.was op de basisschool, toen heb ik een tijdje bijna alleen maar leggings gedragen, met soms ook nog extra wijde t-shirts erboven
Oud 07-05-2003, 16:32
sinsere
sinsere is offline
Op de basisschool .. echt fout. Allemaal hele nette kleren. Dat was wel de periode voor ik ontdekte wie ik eigenlijk was en welke kleding ik nou echt mooi vond
Oud 07-05-2003, 17:00
Verwijderd
Citaat:
a new nose schreef op 07-05-2003 @ 11:35:
echt wel.. vooral tegenwoordig... als je ziet hoe goed sommige kinderen zich kunnen kleden met de hipste kapsels, laarsjes en handtajses
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 17:04
maysa
maysa is offline
ik heb nog een tijdje in tlager
in een soort vlechtenclan gezeten
je haar moest minstens een halve meter zittn en in een vlecht
super grappig al de rest combineerde dit dan met roze
ik roze haarspeldjes een afscheurde jeans tot net onder me kniee
en een afgebleekte rode pet achterstevoren waardoor ik dan die vlecht wurmde en nog natuurlijk truien van m'n neven
waardoor ik er afschuwelijk raar uitzag
alleen m'n tshirts waren nog erger
die waren altijd in pastelkleuren
voor extra contrast
moehaha
Oud 07-05-2003, 17:08
Just-Rian
Just-Rian is offline
tjah... als ik foto's van mij als brugger zie.... en ik denk aan die te oude en kleine kleren.... .. khoop niet dat mensen mij nu van toen nog kunnen herkennen..
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 17:09
Verwijderd
Ik heb een periode gehad dat ik alleen maar zwart droeg...en nu ik er zo over nadenk vind ik het wel raar dat ik er zo heb bij gelopen.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 17:18
feline
feline is offline
Toen ik 13, 14 jaar was had ik geen stijl. Ik droeg alles door elkaar en was er geloof ik nog niet echt uit wat ik precies wilde.
Oud 07-05-2003, 17:34
Synonym
Synonym is offline
Ehm? Zo'n twee, drie jaar terug... bah Echt lelijk 'alto', jak jak. Van die wijde broeken waar je kont drie keer zo groot in leek en zoveel armbandjes om dat je geeneens meer een trui aan hoefde te doen als je het koud had.... mennnn schaam schaam
Oud 07-05-2003, 18:31
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
Noé schreef op 06-05-2003 @ 20:50:
ik had een dready
.
Echt beschamende periodes heb ik niet gehad denk ik,maar ik had wel altijd een probleem met broeken,had ik eens bijna alleen maar wortelbroeken in mijn kast hangen?
Oud 07-05-2003, 18:33
fairyangel
fairyangel is offline
Citaat:
Firefly schreef op 06-05-2003 @ 21:52:
In de eerste droeg ik hakken van 7 centimeter
oh gelukkig ben niet de enige!!En ik vond ze toen ook echt heel cool, maar nu kan ik er niet eens meer op lopen!
Groep 7 t/m de tweede was denk ik toch wel meeste beschaamende periode. In groep 7/8 had ik altijd wijde broeken aan met een t-shirt tot over mijn knie (ongeveer) en trimschoenen eronder In de eerste had ik juist weer strakke kleding aan, waar ik me helemaal niet fijn in voelde en dus van die hoge hakken waarvan mijn voeten pijn gingen doen. En nu nu voel ik me eindelijk goed in de kleding die ik aan heb
Reageren

Regels voor berichten