Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2003, 21:39
Firestarter
Firestarter is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 09-05-2003 @ 14:54:
ik heb de stap genomen.
ik heb mijn mentrix verteld dat ik me niet zo goed voel de laatste tijd en heb met haar afgesproken dat ik met de vertrouwenspersoon van school ga praten als zij dat wilt (ze heeft kanker en werkt bijna niet meer bij ons op school) en anders gaan we naar een andere oplossing (iemand anders) op zoek...
ik weet nog niet wat ik van deze stap vind, maar ik zie wel hoe het gaat.
kus,
Ilona
Goed zo.... das alvast stap één van vele stappen !! zie je wel dat je t (voorzichtig en op een rustig tempo) kan !
Oud 09-05-2003, 21:47
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 09-05-2003 @ 14:54:
ik heb de stap genomen.
ik heb mijn mentrix verteld dat ik me niet zo goed voel de laatste tijd en heb met haar afgesproken dat ik met de vertrouwenspersoon van school ga praten als zij dat wilt (ze heeft kanker en werkt bijna niet meer bij ons op school) en anders gaan we naar een andere oplossing (iemand anders) op zoek...
ik weet nog niet wat ik van deze stap vind, maar ik zie wel hoe het gaat.
kus,
Ilona
ilona!!!
ik ben trots op je!
*meer weet ik weer eens niet te zeggen *
Oud 10-05-2003, 06:16
Verwijderd
Dank jullie wel allemaal!
Doet me goed dat jullie dit zeggen..
ik ben op dit moment niet zo vrolijk, want ik ben ongesteld geworden met alweer heel erge buikpijn... echt minder.. naja, ik zal iig niet op mn buik gaan slaan nu.
ik hou jullie op de hoogte.
kus,
mij
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 14:07
Firestarter
Firestarter is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 10-05-2003 @ 07:16:
Dank jullie wel allemaal!
Doet me goed dat jullie dit zeggen..
ik ben op dit moment niet zo vrolijk, want ik ben ongesteld geworden met alweer heel erge buikpijn... echt minder.. naja, ik zal iig niet op mn buik gaan slaan nu.
ik hou jullie op de hoogte.
kus,
mij
Hmmmm... daar kan ik niet met je meeleven.. ongesteld ...... haaha

Wordt maar gauw weer ietsie vrolijker !
X P.
Oud 10-05-2003, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Firestarter schreef op 10-05-2003 @ 15:07:
Hmmmm... daar kan ik niet met je meeleven.. ongesteld ...... haaha

Wordt maar gauw weer ietsie vrolijker !
X P.
nou, ik ben al wat vrolijker hoor.. vanochtend kon ik niks meer van de pijn en nu is het al veel beter.

ik ben dus het weekend bij mn vriend en dat doet me ook goed.
ik ben een stuk vrolijker en het lijkt soms wel alsof ik dit allemaal niet heb geschreven (dat begin)...
wat ik ook zo moeilijk vind als ik met mensen praat: ik praat dan op een soort afstand.. alsof ik dus niet over mezelf praat, maar over iemand anders gevoelens enzo die ik dus zo inschat en niet zelf heb meegemaakt..
alsof ik erbuiten sta en er naar keek...

ja, kan niet zo goed uitleggen, maar dat vind ik heel moeilijk als ik met mensen praat want dan denk ik: waar maak je je nou druk om joh.. er is eigenlijk helemaal niets aan de hand!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 18:37
Firestarter
Firestarter is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 10-05-2003 @ 19:00:
nou, ik ben al wat vrolijker hoor.. vanochtend kon ik niks meer van de pijn en nu is het al veel beter.

ik ben dus het weekend bij mn vriend en dat doet me ook goed.
ik ben een stuk vrolijker en het lijkt soms wel alsof ik dit allemaal niet heb geschreven (dat begin)...
wat ik ook zo moeilijk vind als ik met mensen praat: ik praat dan op een soort afstand.. alsof ik dus niet over mezelf praat, maar over iemand anders gevoelens enzo die ik dus zo inschat en niet zelf heb meegemaakt..
alsof ik erbuiten sta en er naar keek...

ja, kan niet zo goed uitleggen, maar dat vind ik heel moeilijk als ik met mensen praat want dan denk ik: waar maak je je nou druk om joh.. er is eigenlijk helemaal niets aan de hand!
.... fijn dat t weer beter is !! 't Komt wel weer goed...... (net als bij mij.... alleen wel de tijd geven)
Oud 11-05-2003, 16:13
Verwijderd
nou, ik merk t alweer..
ik ben nu weer thuis en heb een heerlijk weekend achter de rug, alleen nu gaat het al stukken minder.
ik heb echt het gevoel of ik om het minste geringste in huilen kan uitbarsten..
het liefst zou ik nu terugrennen naar amsterdam om veilig in de armen van mn vriendje te zijn..

vanavond heb ik een gesprek met mn zusje en mn moeder over het gedrag van mn zusje en over dat ze mij en mn moeder daar heel erg veel pijn mee doet enzo..
ik ben benieuwd.. ik wou dat mn vriend er nu was om me even vast te houden.. of mn beste vriendin, maarja, die woont in friesland
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 16:33
Firestarter
Firestarter is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 11-05-2003 @ 17:13:
nou, ik merk t alweer..
ik ben nu weer thuis en heb een heerlijk weekend achter de rug, alleen nu gaat het al stukken minder.
ik heb echt het gevoel of ik om het minste geringste in huilen kan uitbarsten..
het liefst zou ik nu terugrennen naar amsterdam om veilig in de armen van mn vriendje te zijn..

vanavond heb ik een gesprek met mn zusje en mn moeder over het gedrag van mn zusje en over dat ze mij en mn moeder daar heel erg veel pijn mee doet enzo..
ik ben benieuwd.. ik wou dat mn vriend er nu was om me even vast te houden.. of mn beste vriendin, maarja, die woont in friesland
Nouh.. zettem op meiske. Je kan t best,

En jah, wel te beghrijpen dat je je nu ineens weer heel voelt
Reageren

Regels voor berichten