Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik ben trots op je! *meer weet ik weer eens niet te zeggen ![]()
||
![]() |
Citaat:
Wordt maar gauw weer ietsie vrolijker ! X P.
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ben dus het weekend bij mn vriend en dat doet me ook goed. ik ben een stuk vrolijker en het lijkt soms wel alsof ik dit allemaal niet heb geschreven (dat begin)... wat ik ook zo moeilijk vind als ik met mensen praat: ik praat dan op een soort afstand.. alsof ik dus niet over mezelf praat, maar over iemand anders gevoelens enzo die ik dus zo inschat en niet zelf heb meegemaakt.. alsof ik erbuiten sta en er naar keek... ja, kan niet zo goed uitleggen, maar dat vind ik heel moeilijk als ik met mensen praat want dan denk ik: waar maak je je nou druk om joh.. er is eigenlijk helemaal niets aan de hand! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
nou, ik merk t alweer..
ik ben nu weer thuis en heb een heerlijk weekend achter de rug, alleen nu gaat het al stukken minder. ik heb echt het gevoel of ik om het minste geringste in huilen kan uitbarsten.. het liefst zou ik nu terugrennen naar amsterdam om veilig in de armen van mn vriendje te zijn.. vanavond heb ik een gesprek met mn zusje en mn moeder over het gedrag van mn zusje en over dat ze mij en mn moeder daar heel erg veel pijn mee doet enzo.. ik ben benieuwd.. ik wou dat mn vriend er nu was om me even vast te houden.. of mn beste vriendin, maarja, die woont in friesland ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En jah, wel te beghrijpen dat je je nu ineens weer heel ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat wil hij nou? Layli | 5 | 14-12-2008 17:37 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik nou? Verwijderd | 42 | 19-05-2005 19:33 | |
Liefde & Relatie |