![]() |
|
![]() |
Eh, ik heb al een cursus in twee delen over beffen gegeven.
Even zoeken, eentje was op een vraag van Evito hoe een clitoris eruit zag, ( waar onze principiele sex hater het volgens mij toch wel warm van kreeg) en de ander was van Arie P.( zucht) hoe hij zijn vrouw klaar kon laten komen, waar ene meneeer Marcade wel visioenen bij kreeg. Allebei maandje terug ofzo. Ik kan zelf dat URL gedoe niet, dus zul je even moeten zoeken. Ik ben er zelf ook wel weer benieuwd naar. Ik ben vooral benieuwd naar details van de jongens hier, want gek, op de een of andere manier hoor je die er niet over... En volgens mij heb ik twee maanden terug al iets over de G spot geschreven, daar staat ook wel wat bef info bij. Beffen wens ik gecombineerd met vingeren, vandaar.
Laatst gewijzigd op 09-05-2003 om 22:35. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Haha, nee! Je bent even snel als mijn vriend. Maar dat ligt eraan.. ik vind pijpen leuk (alsie geen bier heeft gedronken) dus dan doe ik rustig aan.. maar als ik meteen wild tekeer ga ![]() ![]() Groetjes, Appel |
![]() |
|
![]() |
Door mijn geperfectioneerde subtiele uitstelsysteem (vergt jaren oefening!) kan ik het aardig zelf controleren, maar ik martel hem niet langer dan drie kwartier, over het algemeen. Binnen vijf minuten kan ook, als we haast hebben of we 'gespaard' hebben.
Maar om op sarahbressers vraag terug te komen: hoe zorg je dat hij komt? Dat weet ik dus niet. Ik heb geen besneden vriend met een ongevoelige eikel. Hij heeft een goede zelfbeheersing, dat is heel wat anders. Maar opwinding verhogende hulpmiddelen zijn licht aandoen, en een grote passpiegel op een strategische locatie, zodat hij alles goed kan zien. Hem af en toe geil aankijken, zelf wat kreuntjes geven, of negenenzestigen. En natuurlijk sparen. Na afloop van jouw Dryathon, als hij solidair is tenminste, moet het moeiteloos lukken.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Seksualiteit |
hoe en waar moet je haar beffen? appiegogogo | 56 | 17-05-2007 16:49 | |
Seksualiteit |
Hou beffen niet vol Maffe melvin | 63 | 20-03-2006 12:35 | |
Seksualiteit |
Heb jij al gebeft, gepijpt, geneukt etc etc?? iversonfan88 | 74 | 20-05-2003 21:07 | |
Seksualiteit |
Raar gevoel als ik hem pijp Verwijderd | 17 | 11-05-2003 09:53 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |