Advertentie | |
|
![]() |
|
lekker sfeertje in dit topic
![]() snap persoonlijk wel dat peaceflower die indruk krijgt, heb zelf ook het idee dat er genoeg mensen hier ind zo posten... net als bij welke cds heb je etc > eigenlijk allemaal topics van jeej zie eens van wat voor stoere bands ik houdt. niet dat t erg is, hoor... ![]() en ontopic dan nog maar even... uhm tja. >denk< ow ja kwil de cd van tricky, maar ben er nog niet aan toegekomen m te kopen omdat ik m te duur vind. zo. |
![]() |
||
Citaat:
Nee, jammer joh. Vandaag kan je nog geen streepjes in kladblok zetten.
|
Moet je maar niet van die gayass posts doen die nergens over gaan nerd! Niet iedereen luistert Ilse de Lange en dat jij die bands allemaal niet kent ligt aan je gebrek aan smaak dus doe niet net alsof iemand anders die bands alleen maar opnoemt. NERD!
||
Citaat:
Jij bent werkelijk nog stommer dan ik dacht! Maar daar kom je zelf vast ook nog wel es achter. Ga lekker verder met meelopen (want dat doe je!! anders plaats je niet zo'n debiele post), en wacht af tot je volwassen word. Succes.
||
Citaat:
Ik lach me dood om jongetjes die denken dat ze mensen kunnen uitlokken van achter hun PCtje.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
>alhoewel ik toe moet geven dat ik teksten die ergens over gaan ook meer waarde toeken< maar om madonna nou niet-volwassen-muziek te noemen... het is niet zo dat iedereen er van moet houden, maar ze weet wel telkens met nieuwe dingen te komen, ze is geen een-dags-vlieg die gemaakt is door platenbazen... op haar manier is ze toch echt wel een 'volwassen' muzikant... vind ik... |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
een knipper-en-plakker, hoe heet dat nou ook al weer, oow ja iemand die samples gebruikt doet toch eigenlijk ook weinig zelf, beetje knippen en plakken.... > wordt toch gezien als een muzikant nou ja, muzikant, misschien verkeerd gekozen woord, maar ik hoopte dat men begreep wat ik er mee bedoelde... tegenwoordig zijne r zoveel mensen die muziek produceren en die eigenlijk niet echt muzikant genoemd kunnen worden. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Speel jij de anti-held? Volgens mij doe je gewoon een uitermate domme uitspraak en probeer je dat te verhullen door dit gelul over de anti-held uithangen.
![]() En m'n imago? Welk imago? Dat van zure 21 jarige met een complex, een (aangeschoten) kutkop en algehele kansloosheid? Bedoel je dat? Tsja ik doe echt m'n best om dat in stand te houden hahaha.
||
Citaat:
Heel goed idee!! En dat meen ik echt, heb wel zin om samen met m'n vriend lekker in het gras te liggen tussen de bloemetjes... Sorry dat ik irritant ben omdat ik jullie uit de tent lok. Het spijt me en ik zal het nooit meer doen. Love you all!! Peace and respect! ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Software & Hardware |
Bouw of verbouw je eigen pc. AgenaX | 18 | 05-01-2009 14:35 | |
Software & Hardware |
[Alg] Software kopen; reclames sponsoren? Verwijderd | 32 | 21-02-2005 21:55 | |
Software & Hardware |
cd's branden Verwijderd | 20 | 09-10-2003 00:27 | |
Software & Hardware |
[DVD] Advies over DVD±RW Verwijderd | 10 | 07-07-2003 23:41 | |
Muziek |
Stof vangende CD's Tsasil | 28 | 17-06-2003 11:52 |