Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2003, 11:43
sweetchrissiej
sweetchrissiej is offline
dank je wel ik zal het onthoude.
Maar jaah iedereen kijkt nu naar uiterlijk en later niet meer zo geloof ik.
Ik ben nou niet bepaalt de knapste dus ik zal wel ff moeten afwachten.
Oud 11-05-2003, 12:03
Martijntj
Martijntj is offline
Citaat:
sweetchrissiej schreef op 11-05-2003 @ 12:43:
Zullen we met z'n alle maal w8en tot het volgende topic; "Ik heb een vriendje, maar ik weet niet wat ik moet doen"..
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 12:26
Verwijderd
Citaat:
sweetchrissiej schreef op 11-05-2003 @ 08:10:
LUISTER NOU ES GODVERDOMME!
Ik wil die tips niej om mijn uiterlijk te verandere maar om...
hoe kan ik juist lief en leuk overkome zodat je jongens minder naar mijn uiterlijk gaan kijke????
En dan bedoel ik als ik bijv. iemand op school zie die ik leuk vind en wat moet ik dan doen?????
plastisch chirurg en misschien de juiste feronomen laten aanmeten
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 12:27
Verwijderd
Citaat:
sweetchrissiej schreef op 11-05-2003 @ 12:43:
geloof me maar, over 50 jaar is dat nog steeds zo
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 13:10
poesiefox
poesiefox is offline
Twáálf, waar gaat dat heen met de wereld...

Ouder worden moppie, en rijper, en wijzer en minder kinderachtig. Tieten krijgen, dikker haar, niet meer zo'n rond zacht kindersnoetje en smalle schoudertjes. Een kont krijgen, en niet meer van die stakerige steltpoten en uitstekende ellebogen.

All good things come to those who wait.

Ik heb zelf ook tot mijn twintigste gewacht, dus dat zou wel zo eerlijk zijn he...

En in de tussentijd zul je moeten behelepen met posters uit de hitkrant boven je bed. Wel jammer dat de nietjes altijd tussen zijn ogen zitten.

Jim of Jamai he. Van een afstandje aanbidden.

En s'avonds buiten spelen na het eten, maar voor het donker thuis.

Was ik maar weer twaalf.
Oud 11-05-2003, 13:15
Mark
Mark is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 11-05-2003 @ 14:10:
Twáálf, waar gaat dat heen met de wereld...

Ouder worden moppie, en rijper, en wijzer en minder kinderachtig. Tieten krijgen, dikker haar, niet meer zo'n rond zacht kindersnoetje en smalle schoudertjes. Een kont krijgen, en niet meer van die stakerige steltpoten en uitstekende ellebogen.

All good things come to those who wait.

Ik heb zelf ook tot mijn twintigste gewacht, dus dat zou wel zo eerlijk zijn he...

En in de tussentijd zul je moeten behelepen met posters uit de hitkrant boven je bed. Wel jammer dat de nietjes altijd tussen zijn ogen zitten.

Jim of Jamai he. Van een afstandje aanbidden.

En s'avonds buiten spelen na het eten, maar voor het donker thuis.

Was ik maar weer twaalf.
Oud 11-05-2003, 13:28
on the moon
on the moon is offline
jeetje sweetchrissiej.... wat maakt het uit hoe je eruit ziet. als een jongen echt 'verkering' met je wilt, zou hij je leuk moeten vinden zoals je bent.
maar waarom wacht je niet gewoon nog even een paar jaar? ik hoef nu niet eens echt een relatie met iemand. ik bedoel, ik heb er niet echt zo heel veel behoefte aan. natuurlijk is het leuk om verliefd te zijn enzo, maar je kan toch ook gewoon vrienden/vriendinnen hebben? dat heb ik nu nog steeds, en dat bevalt heel goed hoor.
vriendjes hebben kan je je hele leven nog vind ik.
Oud 11-05-2003, 14:46
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Aryáve schreef op 11-05-2003 @ 14:34:
Ik ben het ermee eens dat twaalf te vroeg is voor een serieuze relatie. Maar hoe zit het nou, hadden jullie op je twaalfde nooit een vriendje ofzo? Gewoon, een vriendje, in de zin van het woord. Waarmee je gezellig de hond ging uitlaten en briefjes heen en weer stuurde in de klas en af en toe een kusje ging geven enzo? Dit meisje wil dit ook, nou, leuk toch? sweetchrissiej krijgt nu wel een heel slecht beeld van onze generatie

@ sweetchrissiej: gewoon lief doen, lang aankijken, aardig zijn en veel met hem praten in de klas. en af en toe briefjes sturen ofzo. En als ie je niet leuk vindt, jammer dan, dan komt er wel weer een ander. Ondertussen lekker lol maken met je vriendinnen en logeerpartijtjes houden en zwijmelen bij clips van knappe jochjes...

ja idd... was ik maar weer twaalf...
Zelfs ik krijg nu een heel eng beeld van onze generatie
Oud 11-05-2003, 14:55
sweetchrissiej
Whuahahahah jaah haha.
Ik vind het nu wel leuk.
Maar dan toch ik ben echt niet opzoek ofzo maar verliefd word kan altijd en als je da bent dan moet je toch iets doen???
Nou bedankt voor jullie berichte.
Nou ik ben het er mee eens dat je niet naar uiterlijk moet kijke maar dat moet je tegen die jongens zegge want die doen niks anders meer!

Nou doei doei
Oud 11-05-2003, 15:18
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
sweetchrissiej schreef op 11-05-2003 @ 15:55:
Whuahahahah jaah haha.
Ik vind het nu wel leuk.
Maar dan toch ik ben echt niet opzoek ofzo maar verliefd word kan altijd en als je da bent dan moet je toch iets doen???
Nou bedankt voor jullie berichte.
Nou ik ben het er mee eens dat je niet naar uiterlijk moet kijke maar dat moet je tegen die jongens zegge want die doen niks anders meer!

Nou doei doei
Nou de meiden kunnen er tegenwoordig anders ook wat van hoor.
Oud 11-05-2003, 15:52
Loezzel
Loezzel is offline
Gosj, je bent pas 12
Oud 11-05-2003, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Loezzel schreef op 11-05-2003 @ 16:52:
Gosj, je bent pas 12
Nee, al twaalf! Stel je toch eens voor, dat je dan nog geen vriend hebt!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 16:55
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 11-05-2003 @ 17:06:
Nou, dan dreig je toch serieus de boot te missen.

Sweetchrissy, je bent een dijenkletser eerste klas hoor schat. En ga nou maar weer zoet kleuren.
Oud 11-05-2003, 17:20
Verwijderd
Maar dan wel binnen de lijntjes blijven, he.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 17:28
Violence Fetishist
Violence Fetishist is offline
gg
slotje?
sesamstraat begint zo.
12-jarigen flamen is ook geen pretje.
Oud 11-05-2003, 17:33
Koning
Koning is offline
Citaat:
sweetchrissiej schreef op 10-05-2003 @ 22:19:
Hoe kan ik leuk overkomen zonder dat het de jongens opvalt dat ik zo lelijk ben?
rare vraag a weet ik maar ik kan nie wachten om weer een vriend te hebben die zo lief voor me is en dat ik weer ieman kan verwenne!
Ik weet zker dat op ieder potje een deksel past maar waarom kan ik die deksel nou nie vinde?
Ik heb wel eens een super leuke vriend gehad dat wel hoor maar da was vorig jaar!
bye bye

maak je niet druk... als mensen op je uiterlijk vallen vallen ze op je lichaam en niet op jou, als iemand je leuk vind houdt ie van jou en daar gaat het om!
Oud 11-05-2003, 17:35
Koning
Koning is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 11-05-2003 @ 17:06:
Ze heeft het er niet over dat ze nog geen vriend heeft maar ze wil gewoon leuk over komen op jongens!!!!!
Oud 11-05-2003, 17:47
sweetchrissiej
Ik weet best dat ik nog heel jong ben hoor maar een baby ben ik nou ook weer niet en zo behandele julie me wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vraag gewoon iets normaals hoor wat zeikt iedereen nou weeer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!
TERING WAT EEN LULKOEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat jullie zo kinderachtig ware vroeger, dan hoef ik dat toch niet hetzelfde te zijn! Ik ben ook helemaal niet bezig met jongens maar ik wil wat wete voor het geval dat..............
Oud 11-05-2003, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Sync schreef op 11-05-2003 @ 18:35:
Ze heeft het er niet over dat ze nog geen vriend heeft maar ze wil gewoon leuk over komen op jongens!!!!!
Op je twaalfde moet je je nog helemaal geen zorgen maken over leuk overkomen op jongens. Maar hey, dat is mijn mening, en ik ben tenslotte een ouderwetse snol.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 20:12
sweetchrissiej
JEMIG, ik maak me geen zorgen ik ben niet op zoek en ik ben al zeker niet wanhopig okeej????!!!
Ik vroeg alleeen wat dan heb ik er wat aan bij het geval dat.......
Oud 11-05-2003, 20:34
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
sweetchrissiej schreef op 11-05-2003 @ 18:47:
Ik weet best dat ik nog heel jong ben hoor maar een baby ben ik nou ook weer niet en zo behandele julie me wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vraag gewoon iets normaals hoor wat zeikt iedereen nou weeer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!
Dat jullie zo kinderachtig ware vroeger, dan hoef ik dat toch niet hetzelfde te zijn! Ik ben ook helemaal niet bezig met jongens maar ik wil wat wete voor het geval dat..............
Nee, zo laat je merken dat je niet kinderachtig bent ...

En je bent vast ook niet bezig met jongens, daarom reageer je ook zo...

Relax meisje, doe rustig aan, het komt zoals het komt.
Oud 12-05-2003, 06:51
sweetchrissiej
Ik reageer zo omdat iedereen mij volgens mij dan mega verkeert opvat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!
Oud 12-05-2003, 07:10
Martijntj
Martijntj is offline
Citaat:
sweetchrissiej schreef op 12-05-2003 @ 07:51:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!
Met 4x !!!! snappen wij ook wel dat je schreeuwt. Dus als jij zo dom bent dat jij denkt dat wij dat al niej snappen ....
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 13:46
Verwijderd
Citaat:
sweetchrissiej schreef op 11-05-2003 @ 21:12:
JEMIG, ik maak me geen zorgen ik ben niet op zoek en ik ben al zeker niet wanhopig okeej????!!!
Ik vroeg alleeen wat dan heb ik er wat aan bij het geval dat.......
Topictitel:"Ik heb dringend tips nodig!!!!!"
Dat vind ik toch een beetje wanhopig klinken, dus houd jezelf maar niet voor de gek. Je BENT wanhopig, maar je hebt daar geen enkele reden toe.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 13:55
Verwijderd
Citaat:
sweetchrissiej schreef op 11-05-2003 @ 18:47:

klopt, ik gedroeg me toen ik 12 was ook heel kinderachtig, ik ging geen honderden uitroeptekens neerzetten, rare icoontje tekenen ect. ect.

Het erge is nog wel dat ik nooit uit dat kinderachtige gedoe kom
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 15:16
sweetchrissiej
Neej jij denkt dat je alles weet he???
Nou ik heb niet: Ik heb dringend tips nodig!!!!! staan omdat ik wanhopig ben maar omdat het moment dat ik iemand tegenkom die leuk is ieder moment kan zijn en dan wil ik wat kunnen doen.
Dus jij denkt dat je alles snapt en dat is niet eens zo!
Ik ben 12 jah dus ik mag ook lekker kinderachtig gaan doen en dan trek ik me echt niks aan van een 1 of ander ouw lul!!!!!!!!!!!
En als jij denkt dat ik nou echt wanhopig ben heb je het giga mis!
Je hoeft echt niet te doen alsof je zo goed bent want jij was zelf ook in kind vroeger of niet???????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 12-05-2003, 15:21
Verwijderd
Rustig meisje, rustig. Denk om je bloeddruk. *aait* De sterftepercentages onder de kinderen zijn al hoog genoeg, die hoeven niet nog hoger te worden.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 15:24
sweetchrissiej
Ik ben nu heel relaxt hoor maar ikw il alleen late zien dat ze niet moeten denken dat ze beter zijn dan zon klein jong iriitant meisje! Ik denk ook niet dat ik beter ben dan anderen hoor!
Maar ik zeg het maar
Oud 12-05-2003, 15:31
No return
No return is offline
ik adviseer: een Hema plastic zakje over je hoofd
Oud 12-05-2003, 15:33
sweetchrissiej
heel grappig hoor ik lach me dood (kots kots kots)
Oud 12-05-2003, 15:44
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
sweetchrissiej schreef op 12-05-2003 @ 16:33:
heel grappig hoor ik lach me dood (kots kots kots)
Dat is dan hardstikke handig, zo'n HEMA zakje toch al voor de mond. Zie je, wij van het Forum denken overal aan...

Maar we vinden ook dat jij je voor niks zorgen maakt. Je bent zoals je bent, en dat moet genoeg zijn. Blijf lekker jezelf, anders trek je alleen maar de verkeerde jongens aan.

De pubertijd is een nare tijd, maar je zult er doorheen moeten, net als wij.
Oud 12-05-2003, 15:46
sweetchrissiej
Ik maak me geen zorgen voor de eh.................... ... x
Ik maak me geen zorgen maar ik wou alleen wat weten.
Oud 12-05-2003, 15:49
underthabridge
underthabridge is offline
okeej,.. als je je nu niet na iedere post meteen aangevallen voelt, en eens zinnig reageert schiet je der misschien nog wel wat mee op.

Ontopic:

# blijf jezelf
# gedraag je naar je leeftijd
# en doe wat relaxter, jongens vallen niet zo gauw op paranoide mensen.

Sterkte ermee
Oud 12-05-2003, 17:05
sweetchrissiej
Ik doe zo niet bij jongens hoor dan ben ik gewoon heel lief en verlegen!
Ik krijg een super rooie kop en ik kan niks meer zeggen als ik voor he sta, dat bedoel ik nou! Daar vallen jongens niet op toch?
Die vallen toch eerder op stoere meiden?
Nou stoer ben ik cker niet en ik weet wel dat er ook jongens zijn die er niet zo op letten maar die zie ik niet veel.
Ik weet ook wel dat ik nog lange nie''de ware'' zal vinde hoor maar ik wil toch wel weten hoe ik ervoor moet zorgen dat ik ''LEUK'' over kom en niet als een heilig boontje en een sil meisje ik wil wat zeggen en lief zijn maar hoe moet ik dat dan doen???????????????????????????????????????????????????
Oud 12-05-2003, 18:01
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
sweetchrissiej schreef op 12-05-2003 @ 18:05:
Ik krijg een super rooie kop en ik kan niks meer zeggen als ik voor he sta, dat bedoel ik nou! Daar vallen jongens niet op toch?
Nou stoer ben ik cker niet en ik weet wel dat er ook jongens zijn die er niet zo op letten maar die zie ik niet veel.
Ik weet ook wel dat ik nog lange nie''de ware'' zal vinde hoor maar ik wil toch wel weten hoe ik ervoor moet zorgen dat ik ''LEUK'' over kom en niet als een heilig boontje en een sil meisje ik wil wat zeggen en lief zijn maar hoe moet ik dat dan doen???????????????????????????????????????????????????

Als ik dat nou eens wist....
Oud 12-05-2003, 20:16
Mark
Mark is offline
Citaat:
sweetchrissiej schreef op 12-05-2003 @ 18:05:
Iig jezelf zijn. Maar zo te horen ben je nog heeeeeeeeeeel onzeker over jezelf. Tja, dan ga je aan ons vragen wat je moet doen, maar dat moest juist niet. Je moet jezelf zijn en je niet in een rol spelen. Je moet zelfverzekerd worden zoals je zelf bent. Ohhja, vrolijk zijn werkt altijd wel. Dus niet shagrijnig zijn en al zeker niet doen alsof je stoer bent. Dat werkt bij 12 jarige jochies wel, maargoed, das jouw markt, maar als je eenmaal in de tijd bent dat je serieuze relaties aangaat dan hoef je niet meer zo stoer te zijn hoor.... Ga nu eerst maar gewoon lol maken en vooral niet doen alsof.

Mark (die vindt dat 12-jarigen niet over relaties horen na te denken)
Oud 12-05-2003, 20:22
sweetchrissiej
Nouhjaah ik wou dat er meer 12 jarigen waren!
Die willen hun mening vast dan wel kwijt want je zult horen hoor dat iedereen het dan niet met je eens is.
Iedereen kan wel zeggen hoe het vroeger was enzo maar vroeger was vroeger en nu is nu.
Nu is alles anders.
Chagerijnig kijk ik nooit iedereen vind mij juist een schattig lief snoetje hebben haha.
Ik wil geen rol spelen maar mezelf zijn echt waar!
Maar als ik weet hoe iemand anders zoiets aanpakt kan ik dat ook doen maar helemaal op mijn eigen manier dan ben ik mezelf toch?
Oud 12-05-2003, 20:33
saartjeh
saartjeh is offline
Heey meis!!!

Wat n gezeik hiero!!! Ik had t ook als es gepost bij psychologie, maar mensen schijnen volgens mij errug blij te zijn dat z'n n bepaalde leeftijd hebben bereik, zo blij dat ze andere mensen naar beneden halen Naja, wat ik dr mee bedoel is dat ik t heel raar vin dat ieder1 zo raar doet over t feit dat je op je 12e n vrienjeh wil. Daar is toch nix raars aan?? Als je wacht tot je 18e ofzow, wat wil je dan ooit voor ervaring (in het algemeen) op doen. Hoe leer je dan ten eerste hoe je je in een realatie moet gedragen. Nou, das mayb nog nie eens zo'n punt. Maar kom op zeg man!! De fancy!!! Kweet nie wat jullie vroeger gedaan hebben, maar het feit dat je zelf 15 of 16 of 18 of weet ik t, maakt nix uit!! Vet gezeik hiero. En dan kijken ze raar op dat je boos reageert

Nou, kwou dus ff zeggen dat je je niets moet aantrekken van hoe je er uit ziet, je vind jezelf dan mayb nie zo mooi, maar anderen denken daar vaak heel anders over. Helemaal als ze je beter kennen.

Het belangrijkste is dat je jezelf bent (oh gadver wat klinkt dat standaard, maar t houd meer in dan je denkt). Zolang als je eerlijk bent en jezelf en vooral open, vind je vanzelf wel iemand die je leuk vind en die jou ook leuk vind.

Ik kan je nie verzekeren nat. dat dat nie vet lang gaat duren, maar je moet gewoon jezelf wezen. Wat hebbie er immers aan als je n vriendjeh hebt die al1 voor uiterlijk gaat!
Nou, ik zal me nie te veel zorgen maken, maar gewoon leuk en aardig en lief wezen en jezelf gewoon. Want je hebt er ook nix aan als je met een jongen hebt die jou anders ziet dan je werkelijk bent, waardoor je je dus anders moet gedragen.
.

Nou meis, suc6 dr mee iig

Liefs van Sara
Oud 12-05-2003, 20:43
Mark
Mark is offline
Citaat:
sweetchrissiej schreef op 12-05-2003 @ 21:22:
Die willen hun mening vast dan wel kwijt want je zult horen hoor dat iedereen het dan niet met je eens is.
Iedereen kan wel zeggen hoe het vroeger was enzo maar vroeger was vroeger en nu is nu.
Nu is alles anders.
Chagerijnig kijk ik nooit iedereen vind mij juist een schattig lief snoetje hebben haha.
Maar als ik weet hoe iemand anders zoiets aanpakt kan ik dat ook doen maar helemaal op mijn eigen manier dan ben ik mezelf toch?
weetje, je weet alles zooooo goed. Jij bent echt wijs voor je 12 jaar. Volgens mij kun je wel proberen jongens van 20 te versieren. Je weet nog veel meer dan wij allemaal bij elkaar hier. Ik zal echt snel naar een vrijgezellenavond voor 35 plussers gaan als ik jou was.

Eerst vraag je ons om advies en als we dan iets zeggen is het niet goed. Nouja, zoek het dan zelf ook maar uit.
Oud 12-05-2003, 22:22
underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
sweetchrissiej schreef op 12-05-2003 @ 21:22:
Nu is alles anders.
OMG

Jij snapt het begrip vroeger niet helemaal. Maar als je toch zo'n lief smoeltje hebt, komt het vanzelf goed. En zo niet,.. tjah das dan NAAR
Oud 13-05-2003, 07:51
sweetchrissiej
Ohw jaah nu is het allemaal weer mijn schuld he?
Ik vraag om advies jaah en tuurlijk zijn die antwoorden nie goei want ik krijg bijna geen antwoorden maar alleen gezeik!!!!!
Kijk die Saartje daar ben ik het nou 100000000% mee eens!
En jij hebt trouwens ook geen begrip voor nu!
Oud 13-05-2003, 10:47
Drez
Drez is offline
...ben je ongesteld ofzo? (voor de 1e x? )
Oud 13-05-2003, 11:04
Verwijderd
Mensen, doe eens wat rustiger tegen sweetcrissiej. Ja, ze is twaalf, dus nee, een serieuze relatie zal er niet inzitten, maar dat wil ze ook niet, ze wil verkering. En ik weet niet hoe dat bij jullie zit, maar toen in in de eerste zat werd er druk gepraat over verkering. Verkering hield in dat je met een andere twaalfjarige ging tv kijken, videospelletjes doen, knikkeren, misschien eens naar de bioscoop, samen skeeleren of naar het bos, hand in hand natuurlijk, en dat je elkaar kusjes gaf, en na een paar weken misschien heel voorzichtig probeerde te zoenen, en dat doodeng vond, en dat de hele verkering nooit langer dan twee maanden duurde. Ik neem aan dat sweetcrissiej hetzelfde bedoelt. Ze hoeft echt nog niet de liefde van haar leven tegen te komen, maar ook als je 12 bent kun je verliefd worden, al is het dan heel anders dan bij iemand van 16.

Sweetcrissiej, je zei dat je lief en verlegen bent en dat de jongens die jij kent meer op stoere meisjes vallen. Dan zul je dus andere jongens moeten leren kennen. Je kunt een sport gaan doen, of op een hobbyclub gaan, of aan vriendinnen en nichtjes vragen of zij nog jongens kennen. Er zijn namelijk ook heel erg veel jongens die het juist leuk vinden als een meisje lief en verlegen is.
Als een jongen geen verkering met je wil omdat hij je niet mooi genoeg vind, dan moet je maar gewoon bedenken dat die jongen jou dan kennelijk niet goed genoeg kent om te weten hoe lief je bent, en dat het dus niet erg is.
Het enige wat je tegen verlegenheid kunt doen, is je er over heen zetten. Je blijft wel verlegen, want dat is geen stemming, dat is een karaktereigenschap. Dat leer je niet zomaar af. Maar als je gewoon met een jongen gaat praten terwijl je dat eigenlijk niet durft, of als je dingen die je eigenlijk niet durft te zeggen tóch zegt, dan gaat het vanzelf steeds makkelijker.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 12:49
Verwijderd
Je vraagt om raad maar slaat alle adviezen in de wind? Dan moet je maar geen raad meer vragen en doen wat jezelf het beste lijkt, you'll find out what we mean..
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 14:47
bonsai
bonsai is offline
ik ben 13 en ik heb nog nooit een vriendje gehad, vorig jaar vond ik dat wel erg (brugklas en vriendinnen met vriendjes enzo), maar nu niet meer. je moet er gewoon niet aan denken, dan komt die verliefdheid na een tijdje vanzelf wel *ervaring *
en meestal is dat nog wederzijds ook (op een of andere vage manier)
xxx

ps: je bent niet lelijk, en als iemand je lelijk vind is ie je niet waard (oeh, cliché)
Oud 13-05-2003, 15:19
sweetchrissiej
Nou ik sla dus echt niet alle adviezen af hoor maar wel het gezeik.
Ik denk dus wel best veel aan vriendjes.
Met verkering ga je naar de bios en gewoon iets leuks doen en zwemmen maar echt niet knikkeren of naar het bos!
Maar hoe je het bedoelt is wel zo.
Ik zit wel op een sport maar daar zitten geen jongens want het is streetdance.
Veel jongens die kijken naar hun vrienden als de vrienden me niet leuk vinden wil hij ook niet met me dat is al een paak keer zo geweest terwijl ik 100% sure wel wist dat ie op me was.

Ohjaah ik ben dus wel sinds zondag ongesteld maar dat heeft er niks mee te maken ook al denk ik niet dat je me gelooft.
Ik reageer zo bot omdat ik er niet tege kan als iemand dom doet dan doe ik dom trug!
Oud 13-05-2003, 15:32
sweetchrissiej
Ik heb een probleempje ik zal het wel ff uitleggen maar het is een heeel verhaal.

Ik was eens een keer in de pauze aan een tafel gaan zitten met 2 vriendinnne, er zater 2 andere jongens maar daar lette we niej op. Opeens zei er een (in een melige bui ofzoiets...) kom eens hier met je lekkere kontje (ik denk tegen mijn vriendin).
Wij moesten heel hard lachen en liepen naar een tafel ietsie verder op (eigelijk el jammer) maaarrrrrrrrrrrr.......................
die jongen die dat zei was zo ontzettend knap dan we alledrie echt helemaal gek werde! Maar da was zo over.
WE kwamen hem en zijn vrienden heel vaak tegen en dan zeiden wij hoi maar die vrienden zeggen gelijk: HEEY VRIENDINNEN VAN F. maar mijn vriendinnen zeiden dat ze al een vriend hadden en dat ik op hem was.
ze maken opmerkingen net alsof ik met hem heb en alsof hij met me wil.
Mijn vriendin kende hem nog niet maar een vriendin van haar zus kent hem al vanaf hij baby was en spreeken vaak met elkaar af.
Ze heeft zijn msn en dan praat ze er veel mee maar wat hij van mij zegt is: slet, lelijke trut, dikke snol en van dat soort dingen.
terwijl hij tegen mijn vriendin zegt dat ze niet lelijk is en heel aardig is.
Hij heeft nog noooit maar dan ook nooit met mij gepraat en hij zegt dat ik vind hem echt een hele erge sukkel maar als ik hem zie is alles weer vergeten.
Ik word boos op mezelf dat ik nogsteeds zo reageer als ik hem zie. Mijn vriendin wil zijn tel. adres en niet een msn geven ze wil hem voor haar zelf weet ik cker!

Een keer moesten mijn vriendinnen op mij wachten omdat we voor school ergens heen moesten met alle brugklassen (ook 2e) en toen heeft ze niet op me gewacht en teon is ze er vandoor gegan met hem en zijn vrienden ze zijden dat ze heel aardig en grappig tegen ze deden en dat ze mij uitscholden .

Nu zal je wel denken wat is die vriendin een trut maar dat is ze niet altijd.
Ik kan vreslijk met haar lachen en ze is een hele steun voor me.
Ze kan wel heel flauw zijn en soms gemeeg doen.
Oud 13-05-2003, 15:35
sweetchrissiej
Ik zou die vriend zo graag iets willen zeggen maar dat lukt me niet en ik kan het niet opschrijven omdat ik zijn msn niet heb.
Hoemoet ik dit nou oplossen?
Ik wil weten waarom hij zo tegen me doet.
Oud 13-05-2003, 15:42
cyber ian
cyber ian is offline
het is wel leuk en aaridig dat je contact wil met een jongen
maar
1. jongens rond 12 jaar denken niet zo snel aan een vriendin
2. ze zijn niet erg volwassen (wil niet zeggen dat ik het wel ben)
3. wat hier gezecht word van hij is er niet klaar voor klopt helemaal toen ik 12 was wist ik bijna niet eens wat sex was
Oud 13-05-2003, 18:12
Verwijderd
Citaat:
sweetchrissiej schreef op 13-05-2003 @ 16:19:

Veel jongens die kijken naar hun vrienden als de vrienden me niet leuk vinden wil hij ook niet met me dat is al een paak keer zo geweest terwijl ik 100% sure wel wist dat ie op me was.
Dan is het een loser die zich makkelijk laten beinvloeden, zo zijn bijna alle jongens van 12, 90 % van de 12-jarige jongens luistert bijv. naar de top 40 om 'erbij te horen'.
Conclusie: Ook al ben jij er dan klaar voor, zoals jij zelf beweert, de jongens in jouw omgeving niet. Rustig een aantal jaar afwachten tot de jongens in de omgeving volwassener zijn of je eerder een volwassen jongen tegenkomt met wie je een tijd gelukkig kunt zijn en samen kunt gaan zwemmen e.d.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten