Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-10-2007, 19:24
keesisbaas
hey mensen,

Ik ben bezig met mijn profielwerkstuk. Momenteel ben ik bezig met het beantwoorden van mijn deelvraag: Wat zijn topinkomens? Ik heb daarbij lorenzcurve van Nederland nodig. Eentje van 2007, 2006 is ook goed maar het liefst 2007. Ik heb een aantal sites bekeken maar ik het niet vinden. Ik krijg geen recente lorenzcurve alleen maar de fictieve en oude versies. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Tips voor mijn profielwerkstuk altijd welkom! Grafieken en tabellen over de inkomenverdeling/topinkomens/alle lonen van NL zijn ook altijd welkom

mvg,

kees
Advertentie
Oud 29-10-2007, 20:57
Missy
Missy is offline
Die van 2007 zullen waarschijnlijk nog niet bestaan, omdat het jaar nog niet is afgelopen. Denk ik.
Oud 29-10-2007, 22:51
keesisbaad
oh , weet je toevallig waar ik die van 2006 kan vinden ?
Oud 01-11-2007, 20:59
keesisbaas
Mensen, aub ik heb het echt nodig. Mijn leraar helpt mij daarbij niet. Volgens hem moet ik de onderwerp me eigen maken.
Oud 04-11-2007, 11:40
PV
PV is offline
http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/...rs/default.htm

daar staat iig een hoop over het inkomen.
Oud 22-11-2007, 17:12
Fantôme
Fantôme is offline
als ik een artikel van de sp moet geloven zijn er alleen resultaten beschikbaar tot 2003.
Oud 22-11-2007, 17:15
Fantôme
Fantôme is offline
de site http://esbonline.sdu.nl heeft volgens mij wel veel informatie over jouw onderwerp, alleen je kunt deze artikelen alleen lezen als je een abbonement hebt. je kunt wel een gratis proefabbonement nemen voor 4 weken...
Oud 26-03-2009, 13:31
rlambertus
Kees

Heb je die lorenz curves nou ooit gevonden? Het is inmiddels 2009 en ik kan bijna niets actueels vinden over de verdeling van inkomens groepen in nederland. Je zou toch denken dat die makkelijk aan de hand van belansgtinggegevens gemaakt zouden kunnen worden.
Als je iets weet, liefst op het internet, stuur het a.u.b. ff door naar rlambertus@yahoo.com

b.v.d.
R. Voigt
Oud 27-03-2009, 14:00
flyaway
flyaway is offline
Het is inmiddels 2009. UP
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten