Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
alle dingen gaan op --> klopt, daarom is het belangrijk dat er wordt geïnvesteerd in onderzoeken naar methodes waarbij dit zo veel mogelijk geminimaliseerd wordt (of zelfs helemaal verdwijnt) heb je een bron dat er natuurlijke niet-schadelijke spullen komen?? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ok er was een crisis om olie fijn, echt een reden om te gaan boren in een stukje natuur. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Ze hebben in Canada een manier gevonden om olie te verkrijgen in dat land, waardoor Canada een oliereserve gekregen heeft die hoger is dan Irak en lager dan Saoudi Arabie. Natuurlijk is olie eindig, maar er worden steeds weer bronnen gevonden en in de tussentijd hebben we wel een alternatief gevonden.
|
Maar goed. Waarom zou je boren als je kunt importeren van Canada bv. en daarvoor in de ruil iets naar Canada exporteert. Kaas en tulpen ofzo
![]() En in de tussentijd niet investeert in onderzoek naar een alternatief voor olie. In de VS zijn ze daar niet zo hongerig voor, dus hebben wij alle ruimte ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
sorry als je hitler communist gaat noemen neem ik je écht niet meer serieus hoor ![]() communisme staat voor gelijkheid. Hitler achtte Joden en homo's en zingeuners minderwaardig aan 'arische' mensen, en vermoordde een groot deel van deze groep om deze reden. ik heb nog nooit een links persoon trots zien zijn op de daden van hitler... extreem-rechts (nazi's) daarentegen.... saddam lijkt me ook duidelijk.. en Cor van Hout??????? uhmm.... ja. edit: ja, ik zie nu wat je zegt... flauw hoor formuleer dan goed.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Trouwens, dat zijn mijn idolen niet hoor. Ik denk niet dat het hebben van een idool heel bevorderlijk zou kunnen zijn. Als ik er één moest noemen, dan noemde ik Martin Luther King. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hou je echt van hitlers ideeën? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ja het is dus niet fout om een goede uitspraak van Trotski te citeren of trotski een misdadiger was kun je over twisten, maar daar werd niets over gezegd |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Neonazis die er openlijk voor uit komen Hitler te vereren is daarom dus heel wat anders; die zou je kunnen vergelijken met de stalinisten en maoisten van NU (en dus voor de goede orde niet die met van TOEN). Maar dit gaat weer eens te ver off topic.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja, kan ik wel wat in vinden, maar dan zonder het boren alleen investeren in duurzame energie graag |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() kernenergie, op zich goed, maar het afval is echt klote, daarmoet beter mee worden omgegaan. en bijv zon centrale kan heel gevaarlijk zijn, en ik haal het cliché Tsjernobyl er nu bij, 1 fout en je hebt een gruwelijke ramp zie je nederland al voor je als er zon ramp hier gebeurt? ![]() |
![]() |
|
Wat betreft kernenergie is er een verschil tussen nuclear fusion en nuclear fission.
Die laatste zou erg schoon zijn, maar het opslaan zou erg moeilijk zijn. Maareh.. ik ben geen nucleaire fysicus, dus ik weet hier niet veel van. En dit is slechts wat ik gehoord heb... dus.
||
Citaat:
|
@BARON: ik zie het misdadige van Lenin en Trotski niet hoor. Deze twee mannen hebben het communisme gevestigd in Rusland, dat is toch nog geen misdaad?
De miljoenen doden zijn later pas gekomen, onder Stalin. Deze man was wel een misdadiger, want hij liet al die mensen ombrengen om zelf stevig in het zadel te blijven. Ook Mao Zedong was een misdadiger, die met de Grote Sprong Voorwaarts en de Culturele Revolutie vele slachtoffers heeft gemaakt. Vooral die Culturele Revolutie was eigenlijk gewoon een methode van hem om weer aan de macht te komen (hij stond in de jaren ervoor op een zijspoortje). Stalinisten en maoïsten gaan dus voorbij aan de verschrikkingen van het bewind van die twee (Daarom is bijvoorbeeld de SP ook al vele jaren geleden van het maoïsme afgestapt). maar nu ontopic: er mag zeker weten NOOIT in de Waddenzee geboord worden. Dat is één van de laatste èchte natuurgebieden die Nederland rijk is, dus daar moeten we met onze tengels afblijven. Alternatieven zijn er genoeg. Ik noem met name zonne-energie en windenergie. Laat de regering het geld dat ze in boren onder de Waddenzee willen steken, nu eens in de ontwikkeling van èchte duurzame energie investeren!
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 13-05-2003 om 15:06. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
de vuluwe mogen dan wel door mensen zijn aangelegd maar is wel mooie natuur om in te fietsen (woon er in de buurt) geef mijn maar 100km2 veluwe ipv 100km2 nordzee
||
Citaat:
Ze moeten gewoon van alle natuurgebieden in Nederland afblijven. Het argument dat de Waddenzee het laatste èchte natuurgebied is doet er nog niet eens zo heel veel toe. Het gaat erom dat we zuinig moeten zijn op de natuur die we in Nederland nog hebben. Waarom moet je dan een van der laatste stukken verpesten door er van die lelijke boortorens in te zetten, en beovendien het risico te lopen dat er allerlei bodemverzakkingen plaatsvinden?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() De zeespiegel zal er echt geen 3 cm door zakken. En bodemverzakkingen kunnen allerlei hele vervelende gevolgen hebben (zelfs aardbevingen). En mijn argument dat die lelijke boortorens niet in zo'n natuurgebied horen, blijft overeind, net zoals het argument dat ze het geld wat ze eraan willen uitgeven beter kunnen besteden aan de ontwikkeling van duurzame energie.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Jouw argument raakt kant noch wal en slaat als een tang op een varken.
||
Citaat:
||||
Citaat:
En, als globalist, ben ik ervoor om de industriële en agrarische sector verder te globaliseren. Land en tuinbouw kunnen veel beter in een warmer land gebeuren. En biefstuk kan ook een stuk goedkoper als we onze koeien in een groter land als Rusland of China laten grazen. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 13-05-2003 om 17:55. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Zolang het Slochter gsaveld nog niet leeg is, de overige gasbronnen in bv. de Noordzee nog niet leeg zijn, zo lang we nog energie kunnen inkomen uti het buitenland, zo lang we nog geen door Bush ontketende Derde Wereldoorlog hebben om brandstoffen, zo lang de innovatie op het ontwikkelen van groene energie niet stilstaat zie ik niet het nut om het kleine stukje Nederlandse natuur in de Waddenzee leeg te pompen voor economisch gewin.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|