![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En t is echt 19 cm lengte, 11 omtrek en de doorsnee weet ik niet maar IK heb t persoonlijk opgemeten!! Dus als je denkt dat hier iemand aan t opscheppen is, dan zou ik eerst maar eens naar je zelf kijken met al je sexverhalen voor je iemand anders beoordeelt terwijl je er niks vanaf weet.
||
Citaat:
11 klopt iig (teminste zij zegt het...ik ben slecht in het onthouden van dat soort maten.. Btw. als ik compimenten wil over mijn "geslachtsdeel" ga ik daar niet op een forum om vragen dan zou ik wel ultra triest zijn
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Kijk, lengte maakt niet uit. Meer dan 16, 17 centimeter past er toch niet in, en 10 centimeter is al lang genoeg voor een G spot. Dikte, 2,5 is niet veel. 3,5 is lekker en comfortabel 4,5 is echt even wennen maar dan erg erg heftig, 5,5 wil ik niet meemaken.
||
![]() |
Citaat:
Ik gok het eerste ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En wat je dikke pik betreft; dat vinden de meeste vrouwen maar weinig interessant en we komen ook echt niet eerder door de grootheid van jou geslachtsdeel
||
Citaat:
en dat laatste heb ik nooit gezegd dat maak jij ervan...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Mark ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. Dat vind jij misschien niet interessant, maar er zijn (iig op dit forum) vrij veel vrouwen die vooral de dikte erg interessant vinden... en mijn ervaring is dat het wél te maken heeft met hoe snel je klaarkomt (de lengte niet, de dikte wel) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het heeft bij mijzelf ongeveer 10 maand geduurd voor ik door hem een orgasme kon krijgen. Het was voor hem ook niet altijd leuk te horen te krijgen dat het niet helemaal lukte, maar doorzetten helpt. Niets aantrekken van eventueel belachelijk zijn, je bent toch ergens een koppel voor? (ik denk dat minstens 25% van onze gesprekken in de richting van sex uitgaan, wat we lekker vinden, wat niet, wat we wel es willen proberen, ....)
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje:liefde op het tweede gezicht!? ( let op perspectiefwisseling!) Ronella | 2 | 08-05-2004 15:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
blind date BOEKVERSLAG wolfgang | 6 | 03-06-2003 11:57 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |