Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het zijn trouwens 2 nachtjes. Nacht van donderdag op vrijdag en de nacht van vrijdag op zaterdag. Daarna kan ik met m'n moeder heen en weer cruisen tussen Werchter en Eindhoven. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik heb vrij veel metallica geluisterd in mijn jaren als Melvin, maar ik moet zeggen dat dat concert echt slecht was. Valse solo's, veel te veel chorus, een drummer die er vrij vaak nix van bakt. En een band met een nieuw album speelt normaal ook iets meer van dit album (geen 2 liedjes, of is het schaamte). Deze set speelde ze 2 jaar terug ook al. En dan heb ik het nog niet over het feit dat james steeds slechter zingt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik begin me trouwens steeds meer af te vragen of ik nou naar een ander optreden heb zitten kijken, want ik zag toch echt een Metallica spelen die er *zin* in had, een Metallica dat bruisde. En dat is iets heel goeds, me dunkt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zo eerst tentamen op school. Daarna meteen door met de ns naar helmond naar mn personal driver.
Ze hebben op de campings al mensen toegelaten snachts, camping A1 zat toen al halfvol, en nu waarschijnlijk vol. Wel lame, zo vaak roepen op de site dat de deuren pas om 10:00 open gaan no matter what en dan toch om 1:00 snachts al toegeven. Leuk voor de mensen die nog school hebben etc. Maar goed, we zien wel... Als ik maar niet op camping C10 zit ofzo, een uur lopen ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Rock Werchter 2009 strigoii | 12 | 07-06-2009 13:35 | |
Muziek |
Werchter 2008 Metal | 36 | 08-04-2008 16:11 | |
Muziek |
Werchter 2006 Escapism | 234 | 05-07-2006 20:35 | |