Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2009, 19:44
strigoii
strigoii is offline
Aangezien hij er nog niet stond, hier een topic voor de mensen die naar Werchter gaan dit jaar.

Wat is het?
Rock Werchter is een 4 daags festival in België, het wordt al sinds 1975 gehouden. Er zijn 2 podia, het hoofdpodium en de 'pyramid marquee'.

Wat komt er?
tot nu toe bekend:

Donderdag 2 juli 2009

Main Stage: The Prodigy | Oasis | Placebo | Dave Matthews Band
Pyramid Marquee: Tiga | Emiliana Torrini

Vrijdag 3 juli 2009

Main Stage: Coldplay | The Killers | Bloc Party | Elbow | Amy Macdonald
Pyramid Marquee: Jason Mraz | The Streets | Henry Rollins Spoken Word

Zaterdag 4 juli 2009

Main Stage: 2manydjs | Kings of Leon | Nick Cave and the Bad Seeds | Franz Ferdinand | Limp Bizkit
Pyramid Marquee: Katy Perry

Zondag 5 juli 2009

Main Stage: Metallica | Seasick Steve | Mastodon

Vorig jaar stonden er in totaal 60 bands, dus er komen waarschijnlijk nog zo'n 37 namen bij (als ik nog een beetje kan rekenen), kortom, volgens mij wordt het een geweldige line-up!

Wat vinden jullie er van? Wat valt mee Wat valt tegen? Wat verwacht je nog? Ga je er heen? Hoeveel dagen? Op welke camping lig je? Wat neem je mee?

Ik vind de line up tot nu toe erg lekker, vooral met the prodigy ben ik erg blij aangezien ik geen kaartjes kon bemachtigen voor de melkweg (voor niks om 8 uur s'ochtends achter mun pc op mun verjaardag), Oasis, Coldplay, Jason Mraz, the streets, Henry Rollins, Franz Ferdinant, Seasick Steve, Limp Bizkit en Metallica zal ik ook graag (al dan niet weer) zien.
Kings of Leon als afsluiter is voor mij de grootste tegenvaller, de band vind ik al niet zo geweldig en al zeker niet als afsluiter, ik had ze liever als een gewone main stage act gezien.
Ik ga 4 dagen naar het festival en lig op camping A-3, ga met mun vriendin, haar zus en een goede vriend en weet nog niet precies wat ik allemaal meeneem, veel bier en frikandelen/knakworstjes waarschijnlijk

Laatst gewijzigd op 20-02-2009 om 19:46. Reden: te vroeg op verzenden gedrukt...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-02-2009, 00:48
MartinV
MartinV is offline
De lineup op RockWerchter is altijd erg goed. Staan nu alweer een paar grootse namen tussen. Vorig jaar was ik erheen, toen ook echt goede bands.

Alleen... er is een maar. Je gaat daar echt alleen heen voor de muziek. Er is vrij weinig sfeer, en op de van elkaar gescheiden campings gebeurt weinig. Om 01.00 is het laatste concert afgelopen en strompel je in een mensenmassa van het terrein af op weg naar je camping.

Voor de muziek is het ideaal, de mainstage is niet overdekt waardoor je van grote afstand nog steeds de muziek kan horen en het podium kan zien. Ook kun je heel gemakkelijk op een mooie afstand van het podium komen. De sfeer is echter lang niet zo gezellig als bij bijvoorbeeld lowlands, dat is echt een minpunt. En het is duuuur.

Ik ga er dit jaar niet heen, weer ens wat anders proberen of anders lowlands voor de 2e maal. En een dagje Sonisphere.

Conclusie: ga je voor de muziek? Zeker heen gaan. Ga je voor de gezelligheid? Af te raden.
Oud 28-02-2009, 11:20
Verwijderd
Tja, vreselijke lineup.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2009, 14:59
MartinV
MartinV is offline
Tis maar waar je van houdt.
Oud 28-02-2009, 17:07
Verwijderd
Goede muziek.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2009, 17:09
Mobius
Mobius is offline
Henry Rollins zou ik weleens willen zien. Maar niet voor minimaal 75 pleuro.
Oud 28-02-2009, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Tja, vreselijke lineup.
Behalve Limp Bizkit natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2009, 23:59
Carn
Carn is offline
Rollins . Voor de rest heeft Werchter me nooit kunnen interesseren.
Oud 11-03-2009, 19:24
strigoii
strigoii is offline
De 35ste editie van Rock Werchter krijgt als maar meer vorm. Nieuw op de affiche zijn: Nine Inch Nails, Kaiser Chiefs, Lily Allen, The Mars Volta, Flaming Lips, Pendulum, Laurent Garnier, Röyksopp, Mogwai, Ghinzu, Fleet Foxes, Social Distortion, Lady Gaga, Just Jack, Priscilla Ahn, M. Ward en The Hickey Underworld.

Oftewel: hippe vogels, het beste van het betere werk, eerste klasse meezingers, straffe singer-songwriters, punk en party people!

Het gaat der steeds leuker uitzien!
Oud 11-03-2009, 19:47
Verwijderd
Mars Volta,Garnier,Mogwai & Flaming lips. Netjes hoor.
Ik ga overigens nog steeds niet.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2009, 23:00
Verwijderd
Coldplay <3
The Killers <3
Kings Of Leon <3
Oasis <3
Metallica <3
Man, ZALIGheid xD
Kan niet meer wachten!
Met citaat reageren
Oud 13-03-2009, 23:09
Carn
Carn is offline
Citaat:
Coldplay <3
The Killers <3
Kings Of Leon <3
Oasis <3
Metallica <3
Man, ZALIGheid xD
Kan niet meer wachten!
Je vergeet NIN.
Oud 07-06-2009, 13:35
Ks
Ks is offline
ik ben er dit jaar wel alle dagen bij!
nog een klein maandje en dan is het zover!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten