Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2003, 14:58
Verwijderd
Citaat:
snowboarder schreef op 13-05-2003 @ 15:49:
Hmm, nee das anders. Ik weet niet hoe ik het precies uit moet leggen. Maar het zit ongeveer zo:

Als een meid aan mij zit is dat natuurlijk, voelt dat meestal goed aan. Ja dat vind ik niet erg, zelfs wel heel ok!

Als er een jongen aan me zit, heb ik al snel het gevoel, nee, doe maar even niet, vooral als het echt op zo'n manier is dat je al snel denkt, ja dat is een homo. Nee, sorry, maar die hoeven niet aan mij te zitten. Sorry, alleen het idee al dat ze wel eens gevoelens zouden hebben erbij.

Dat is gewoon een gevoel, kan ik moeilijk uitleggen verder. Maargoed, jij heb misschien ook wel liever dat sommige mensen niet aan je zitten. Waarom? Dat kun je misschien niet helemaal verklaren, maar je voelt het wel.

Nou dat heb ik dus bij homo's.

Mark (wiens oom ook homo is)
Mja, ik heb dat ook met jongens, gek genoeg. Als een jongen zomaar ineens m'n arm vastpakt of aan m'n rug zit, vind ik dat echt verrot. Bij meisjes heb ik dat helemaal niet. Misschien zijn jongens gewoon wat.. opdringeriger ofzo, ik weet niet..
Oud 30-09-2004, 22:05
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Violence Fetishist schreef op 13-05-2003 @ 13:16 :
dat bedoel ik dus.
als je je daar druk om maakt kom je nergens in het leven.
en nee ik ben niet gay.
en ik vind het ook erg als mensen kanker hebben.
(moeder van men beste vriend heeft borstkanker en men moeder heeft het gehad)
en ik heb niks tegen homo's.
maar ik gebruik die dingen wel als scheldwoorden.
big fucking deal.
(+ik heb geen mening over jou verder)
Zijn homo's nu ineens dingen? Je bent zeker bi?
Oud 30-09-2004, 22:45
Verwijderd
Jezus, moet je hem hiervoor uppen? Homo.
Oud 01-10-2004, 07:57
Verwijderd
Citaat:
peaceflower schreef op 12-05-2003 @ 21:09 :
Het woord homo wordt nog steeds heel erg veel als scheldwoord gebruikt. Wie gebruikt het niet, vraag ik me af. Ik stoor me hier heel erg aan en mijn vriend ook.
Wat is dat toch, dat je dat zomaar kan doen? Wat hebben mensen tegen homo's?
stel je niet zo aan vieze nicht
Oud 01-10-2004, 08:00
Baas-J
Baas-J is offline
als iemand het woord homo als scheldwoord gebruikt doelen ze heus niet meteen op flikkers hoor... dat woord is gewoon in het 'scheldwoordenboek' terecht gekomen en zal er de eerst komende tijd ook wel niet uit gaan
Oud 01-10-2004, 08:44
Verwijderd
Het ligt lekker in de mond.
Oud 01-10-2004, 09:10
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 12-05-2003 @ 21:09 :
.
Wat is dat toch, dat je dat zomaar kan doen? Wat hebben mensen tegen homo's?
'K denk dat velen bang zijn voor wat ze niet kennen. Veel mensen hebben geen homo's als vrienden en hebben daarom een ander beeld ervan. Ze zijn bang voor iets waarvan ze niet weten wat/hoe het is en anders is dan hun gedachtegang. Ik sta meestal wel open voor mensen dus ik heb ook wel eens ooit een homo ontmoet. Zijn doodnormale mensen, ze houden enkel van hun eigen geslacht...mag toch.

Ik scheld zelf ook wel maar gebruik vaak 'slet' oid. Ik denk dat scheldwoorden nooit de wereld uitgaan. Het is niet zozeer om iemand te kleineren maar om iemand onder jou te zetten, met het idee van: "eej kijk eens, ik ben beter dan jij!"
Oud 01-10-2004, 09:14
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
bracelance schreef op 01-10-2004 @ 10:10 :
'K denk dat velen bang zijn voor wat ze niet kennen. Veel mensen hebben geen homo's als vrienden en hebben daarom een ander beeld ervan. Ze zijn bang voor iets waarvan ze niet weten wat/hoe het is en anders is dan hun gedachtegang. Ik sta meestal wel open voor mensen dus ik heb ook wel eens ooit een homo ontmoet. Zijn doodnormale mensen, ze houden enkel van hun eigen geslacht...mag toch.

Ik scheld zelf ook wel maar gebruik vaak 'slet' oid. Ik denk dat scheldwoorden nooit de wereld uitgaan. Het is niet zozeer om iemand te kleineren maar om iemand onder jou te zetten, met het idee van: "eej kijk eens, ik ben beter dan jij!"
Tsk, beetje hypocriet, he?
Iemand niet uitschelden voor heumeu, maar wel voor slet.
Ik heb ook wel sletten als vrienden. Zijn die dan wèl minder dan jij? Ik dacht het niet.
Oud 01-10-2004, 11:33
Nona
Nona is offline
Geen dingen van zo lang geleden uppen, gewoon mooi nieuw topic als je iets te melden hebt.

Regels voor berichten