Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2003, 20:09
peaceflower
peaceflower is offline
Het woord homo wordt nog steeds heel erg veel als scheldwoord gebruikt. Wie gebruikt het niet, vraag ik me af. Ik stoor me hier heel erg aan en mijn vriend ook.
Wat is dat toch, dat je dat zomaar kan doen? Wat hebben mensen tegen homo's?
Oud 12-05-2003, 20:14
M@niac
M@niac is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 12-05-2003 @ 21:09:
Het woord homo wordt nog steeds heel erg veel als scheldwoord gebruikt. Wie gebruikt het niet, vraag ik me af. Ik stoor me hier heel erg aan en mijn vriend ook.
Wat is dat toch, dat je dat zomaar kan doen? Wat hebben mensen tegen homo's?
Ik heb niks tegen de mensen, maar ik moet zelf toegeven dat ik dat woord ook wel eens gebruik.
Ik denk dat mensen dan vooral de echt "verwijfde " types bedoelen, natuurlijk niet een reden om er over te MOGEN schelden, maar deze mensen worden nu eenmaal minder snel geaccepteerd/gerespecteerd. Maar ja, zo zit onze samenleving nu eenmaal in elkaar....
Oud 12-05-2003, 20:19
Fuck_0FF
Fuck_0FF is offline
Ik heb geen idee wat mensen eigenlijk tegen homo's hebben. Ik heb een hekel aan homo's, die verwijfde types dan. Ik vind homo's gewoon mislukt. Er zijn niet voor niets twee geslachten. Maar ik spreek mezelf ook zwaar tegen, want ik vind discriminatie
Oud 12-05-2003, 20:22
M@niac
M@niac is offline
Citaat:
Always_Right schreef op 12-05-2003 @ 21:19:
Ik heb geen idee wat mensen eigenlijk tegen homo's hebben. Ik heb een hekel aan homo's, die verwijfde types dan. Ik vind homo's gewoon mislukt. Er zijn niet voor niets twee geslachten. Maar ik spreek mezelf ook zwaar tegen, want ik vind discriminatie
Je spreek jezelf meer dan 1ns tegen knul :
- Eerst zeg je dat je neit weet wat mensen eigenlijk tegen homo's vinden, en dan vind je ze mislukt
- Dan ben je ineens tegen discriminatie, waarom zeg je het dan.

Ach ja, wijsheid komt met de jaren
Oud 12-05-2003, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Dat is dan bijzonder triest.

Voor zover ik weet zijn kleine kinderen de enigen die homo als scheldwoord gebruiken. Ik snap ook niet dat er mensen zijn die zich er wat van aantrekken - mij maakt het even weinig uit of iemand me uitscheld voor pot als voor hetero. Welk van de twee ook waar is - het is toch niet erg?
Als het nou kwetsend zou zijn... maar ik snap niet wat er erg aan is om homo genoemd te worden? Als het waar is, nou, dan hebben ze gelijk. Als je hetero bent, kun je er toch alleen maar om lachen?
Oud 12-05-2003, 20:24
Fuck_0FF
Fuck_0FF is offline
HEHE ik heb niet gezegd dat ik 'homo' als scheldwoord gebruikt. Of wel soms?
Oud 12-05-2003, 20:28
Fuck_0FF
Fuck_0FF is offline
Als ik zeg dat ik niet begrijp wat mensen tegen homo's hebben heb ik het over anderen. Ik begrijp heus wel wat ik tegen homo's heb. Je hoeft ( MANIAC) niet te doen alsof je heel wat ouder bent, we schelen drie jaar. Je bent wel wijzer oke, maar je bent mijn opa niet.
Oud 12-05-2003, 20:30
snarl
snarl is offline
volgens mij is het zo dat men er niet echt bij nadenkt wat het woord betekent.. zoiets als "trut" ofzo? ik wéét niet eens wat dat betekent.

ikzelf gebruik het iig nooit, het is inderdaad wel iets voor redelijk jonge kinderen.

misschien wordt het wel als scheldwoord gebruikt omdat homo-zijn (iig door kleine kinderen) als vreemd word gezien?

(heb je net dat hele verhaal van papa en mama en bloemetjes en bijtjes etc. onder de knie, komt dat er ook nog bij. en das vreemd. )
Oud 12-05-2003, 20:33
Fuck_0FF
Fuck_0FF is offline
Dat zou je ook nog kunnen denken ja. Ik snap het gewoon niet. Misschien moet ik eerst homo worden om het te begrijpen.
Oud 12-05-2003, 20:34
Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
Morgan schreef op 12-05-2003 @ 21:23:

Voor zover ik weet zijn kleine kinderen de enigen die homo als scheldwoord gebruiken.
Ik ken helaas kinderen van 19 die dat nog doen
Oud 12-05-2003, 20:35
Fuck_0FF
Fuck_0FF is offline
Ik herinner me er eentje van boven de 30. Niet persoonlijk, maar toch:

HITLER!!!
Oud 12-05-2003, 20:39
Mark
Mark is offline
homo's zijn lieve jongens hoor..

Nee, niets tegen homo's zolang ze elkaar maar vermaken en mij niet lastig vallen.
Oud 12-05-2003, 20:47
Thomas
Thomas is offline
Joh, trek je er niets van aan. De meeste mensen die dat woord als schuttingtaal gebruiken hebben er niet eens de associatie met homoseksualiteit bij.

Boeiend.
Oud 12-05-2003, 20:47
Verwijderd
'k Doe het nooit... Vind dat ook behoorlijk kinderachtig om te gaan roepen... net als ziektes trouwens...
Oud 12-05-2003, 21:21
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
Ik vind homo's gewoon mislukt.
En bedankt voor het compliment Maar voor iemand die mislukt is voel ik mezelf toch wel erg gelukkig (ik vind het overigens een opmerking waaruit uitermate weinig intelligentie blijkt, maar ja, dat is maar mijn mening).

Tsja, dat sommige mensen het nog als scheldwoord gebruiken, ach dat moeten zij weten. Mij zal je er niet mee hebben!
Oud 12-05-2003, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 12-05-2003 @ 22:21:
Mij zal je er niet mee hebben!
Idem.
Oud 12-05-2003, 21:55
Verwijderd
Citaat:
hij zit zelf nog in de ontkenningsfase
Oud 12-05-2003, 21:56
Mark
Mark is offline
jullie homo's moeten ook gewoon lekker doen waar je zelf zin in hebt. Niets mis mee. Mensen die dat zomaar roepen naar iemand, ja dat is gewoon zo ontwikkeld. Sommige woorden hebben dat gewoon in zich.. Net als kankerleier en mierenneuker, das ook niet letterlijk bedoeld, maar het scheld lekker. Zo is het bij homo ook denk ik. Niets van aan trekken dus.

Mark (die even moest lachen toen hij het woord mierenneuker letterlijk nam)
Oud 12-05-2003, 22:04
Verwijderd
ook ik gebruik homo als scheldwoord, terwijl ik het eigenlijk fout vind van mezelf. wil het ook afleren.
Oud 12-05-2003, 22:38
Stuartje
Stuartje is offline
Mja, ik hoor dat woord toch ook dikwijls als scheldwoord gebruiken tegen iemand die eigenlijk geen homo is.
Vanaf het minste lichamelijke contact: homo, flikker, potter, etc.
Oud 12-05-2003, 22:40
Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
M@niac schreef op 12-05-2003 @ 21:14:
Ik heb niks tegen de mensen, maar ik moet zelf toegeven dat ik dat woord ook wel eens gebruik.
Ik denk dat mensen dan vooral de echt "verwijfde " types bedoelen, natuurlijk niet een reden om er over te MOGEN schelden, maar deze mensen worden nu eenmaal minder snel geaccepteerd/gerespecteerd. Maar ja, zo zit onze samenleving nu eenmaal in elkaar....
precies... en het gebeurt voor je er erg in hebt
Oud 12-05-2003, 22:43
Fringe
Fringe is offline
Citaat:
Morgan schreef op 12-05-2003 @ 21:23:
Voor zover ik weet zijn kleine kinderen de enigen die homo als scheldwoord gebruiken.
*kuch*

Bij ons op school is homo zo ongeveer het no. 1 scheldwoord. Serieus, je staat versteld hoe vaak je per dag 'homo' door de gang of in de klas gebruld hoort worden.. 'Homo' staat bij ons gelijk aan 'mislukkeling'. Nee, je bent geen nerd als je altijd aan je huiswerk zit. Je bent een homo. Doe je een stap verkeerd: "homo." Onvoldoende? Juist.. homo.

Ik vind het vrij zielig. Vooral de jochjes die maar om het hardst schreeuwen dat iemand homo is zodat niemand het zich in zijn hoofd haalt dat hij zelf op andere jochjes zou kunnen vallen: stel je voor!

Leuk wordt het pas als je het enige (openlijke) lesbische stel bent op school. Je krijgt de hele dag van alle kanten te horen dat je een pot bent. Mja. Ik was er zelf óók wel achter dat ik het met een meisje doe, bedankt. (Ik ben trouwens bi, maar daar hebben ze nog geen scheldwoord voor bedacht ..) Opvallend genoeg durven ze het alleen te zeggen met een groepje stoere vriendjes erbij, die dan flink kunnen lachen om zijn lollige en oh-zo-zinvolle opmerking.

Meestal kan ik er niet zo mee zitten. Maar als ik voor de dertigste keer op een dag "hey pot!" hoor, heb ik soms echt de neiging om door de gangen te rennen en iedereen voor 'hetero' uit te schelden. Vies zijn die mensen zeg.

Is het nou echt zo belangrijk 'waar' je op valt?
Oud 12-05-2003, 22:47
Jouw_Duiveltje
Citaat:
Fringe schreef op 12-05-2003 @ 23:43:
*kuch*

Bij ons op school is homo zo ongeveer het no. 1 scheldwoord. Serieus, je staat versteld hoe vaak je per dag 'homo' door de gang of in de klas gebruld hoort worden.. 'Homo' staat bij ons gelijk aan 'mislukkeling'. Nee, je bent geen nerd als je altijd aan je huiswerk zit. Je bent een homo. Doe je een stap verkeerd: "homo." Onvoldoende? Juist.. homo.

Ik vind het vrij zielig. Vooral de jochjes die maar om het hardst schreeuwen dat iemand homo is zodat niemand het zich in zijn hoofd haalt dat hij zelf op andere jochjes zou kunnen vallen: stel je voor!

Leuk wordt het pas als je het enige (openlijke) lesbische stel bent op school. Je krijgt de hele dag van alle kanten te horen dat je een pot bent. Mja. Ik was er zelf óók wel achter dat ik het met een meisje doe, bedankt. (Ik ben trouwens bi, maar daar hebben ze nog geen scheldwoord voor bedacht ..) Opvallend genoeg durven ze het alleen te zeggen met een groepje stoere vriendjes erbij, die dan flink kunnen lachen om zijn lollige en oh-zo-zinvolle opmerking.

Meestal kan ik er niet zo mee zitten. Maar als ik voor de dertigste keer op een dag "hey pot!" hoor, heb ik soms echt de neiging om door de gangen te rennen en iedereen voor 'hetero' uit te schelden. Vies zijn die mensen zeg.

Is het nou echt zo belangrijk 'waar' je op valt?

ach... zolang jij je er goed bij voelt.... laat de rest lekker...
ik bedoel.. het is toch jouw liefdesleven
Oud 12-05-2003, 22:58
Verwijderd
Citaat:
snowboarder schreef op 12-05-2003 @ 22:56:
jullie homo's moeten ook gewoon lekker doen waar je zelf zin in hebt. Niets mis mee. Mensen die dat zomaar roepen naar iemand, ja dat is gewoon zo ontwikkeld. Sommige woorden hebben dat gewoon in zich.. Net als kankerleier en mierenneuker, das ook niet letterlijk bedoeld, maar het scheld lekker. Zo is het bij homo ook denk ik. Niets van aan trekken dus.

Mark (die even moest lachen toen hij het woord mierenneuker letterlijk nam)
Dat vind ik net zo'n trieste opmerking. Je zegt toch ook niet "ik heb niks tegen hetero's, zo lang ze maar van me afblijven." ? Waarom zouden homo's opeens jongens aanranden?
Oud 12-05-2003, 23:07
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Ik scheld wel met homo.. maar boeien..dat is niet omdat ik homo's haat, dat komt omdat ik met van alles scheld

Stoned as fuck
Oud 12-05-2003, 23:15
Mark
Mark is offline
Citaat:
Morgan schreef op 12-05-2003 @ 23:58:
Dat vind ik net zo'n trieste opmerking. Je zegt toch ook niet "ik heb niks tegen hetero's, zo lang ze maar van me afblijven." ? Waarom zouden homo's opeens jongens aanranden?
nee, ok, maar kijk, als ze aan me gaan zitten, nee dan heb ik al snel het gevoel dat ze op me vallen ofzo. Nee, dat mogen ze mooi onderling doen, ik ben niet te beroerd om en normaal gesprek met een homo te hebben ofzo, maar ze hoeven niet aan me te zitten.
Oud 12-05-2003, 23:16
Mark
Mark is offline
btw, je had me verkeerde quote morgan..
Oud 12-05-2003, 23:21
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
snowboarder schreef op 13-05-2003 @ 00:15:
nee, ok, maar kijk, als ze aan me gaan zitten, nee dan heb ik al snel het gevoel dat ze op me vallen ofzo. Nee, dat mogen ze mooi onderling doen, ik ben niet te beroerd om en normaal gesprek met een homo te hebben ofzo, maar ze hoeven niet aan me te zitten.
Pfft dus wanneer je weet van een jongen dat ie homo is mag ie je nie meer aanraken. Maar als JIJ nou homo zou zijn, zou je dan ook meteen geen andere jongens meer aanraken? Vriendschappelijke klop op schouders ofzo? Een vriend van me is depressief en zijn vrienden geven m allemaal een knuffel, maar dan ben je toch ook niet meteen homo? Een homofiele jongen kan toch jou ook aanraken zonder verdere bedoelingen?
Oud 12-05-2003, 23:25
Mark
Mark is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 13-05-2003 @ 00:21:
Pfft dus wanneer je weet van een jongen dat ie homo is mag ie je nie meer aanraken. Maar als JIJ nou homo zou zijn, zou je dan ook meteen geen andere jongens meer aanraken? Vriendschappelijke klop op schouders ofzo? Een vriend van me is depressief en zijn vrienden geven m allemaal een knuffel, maar dan ben je toch ook niet meteen homo? Een homofiele jongen kan toch jou ook aanraken zonder verdere bedoelingen?
de gedachte dat ie het wel eens lekker zou kunnen vinden om aan je te zitten. Kijk bij een meid vind ik dat niet erg, omdat dat nog wel eens wederzijds kan zijn. Maar een homo die aan mij zit omdat ie dat lekker vind, neu dat hoeft voor mij niet. Natuurlijk geef ik een maat van me ook wel eens een schouderklopje.. Dan ben je natuurlijk niet meteen homo. Maar daar zitten geen gevoelens achter. Dat denk ik bij een homo al snel wel... Ik weet het dat hoeft vaak ook niet zo te zijn, maar toch heb ik dat idee.

Mark (die misschien wel een beetje overdrijft ofzo)
Oud 12-05-2003, 23:46
Verwijderd
Citaat:
Ontzet, verschrikt lief stemmetje:
Oh, waarom gebruiken mensen toch homo als scheldwoorrrrrrrd?
Als het gebruik van bepaalde scheldwoorden zo rationeel te beargumenteren was, kon iedereen het zomaar afleren.
Oud 12-05-2003, 23:47
Verwijderd
Citaat:
snowboarder schreef op 13-05-2003 @ 00:16:
btw, je had me verkeerde quote morgan..
Ja, ik zag het
Oud 12-05-2003, 23:55
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
snowboarder schreef op 13-05-2003 @ 00:25:
de gedachte dat ie het wel eens lekker zou kunnen vinden om aan je te zitten. Kijk bij een meid vind ik dat niet erg, omdat dat nog wel eens wederzijds kan zijn. Maar een homo die aan mij zit omdat ie dat lekker vind, neu dat hoeft voor mij niet. Natuurlijk geef ik een maat van me ook wel eens een schouderklopje.. Dan ben je natuurlijk niet meteen homo. Maar daar zitten geen gevoelens achter. Dat denk ik bij een homo al snel wel... Ik weet het dat hoeft vaak ook niet zo te zijn, maar toch heb ik dat idee.

je hebt gelijk man
Oud 13-05-2003, 00:17
McCaine
McCaine is offline
Wat een beroerde thread zeg. Wat doet het überhaupt op Sexualiteit? Het heeft er niet veel mee te maken.

Hoewel, wouter, je was weer heerlijk cynisch
Oud 13-05-2003, 00:44
Vice
Vice is offline
Citaat:
snowboarder schreef op 13-05-2003 @ 00:25:

Ik moet er zelf ook niet aan denken dat een vent aan m'n zit, maar dat betekend nog niet dat ik niet meer met hetero-jongens om ga.
Oud 13-05-2003, 06:46
Violence Fetishist
Violence Fetishist is offline
niet zo zeiken mietje.
net als 'kanker', blijf je toch altijd horen.
deal with it O_o
of de combo 'kankerhomo' ..
Oud 13-05-2003, 07:57
metalgirl
metalgirl is offline
Laatst nog een hele discussie met mijn vriend over gehad. Vooral bij het voetbal wordt het scheldwoord homo aan de lopende band gebruikt en ik vind dat echt belachelijk.

Ik snap ook niet wat mensen tegen homo's hebben. Als iemand het woord als scheldwoord gebruikt zeg ik er meteen wat van. Mensen zouden eens wat meer respect voor elkaar moeten hebben.
Oud 13-05-2003, 08:04
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
rysdigital schreef op 13-05-2003 @ 07:46:
niet zo zeiken mietje.
deal with it O_o
Ja waarom ook niet? Hier moet je gewoon lekker luchtig overdoen, ik bedoel: het is maar kanker. En like; een homo is echt zooooo minderwaardig.
Oud 13-05-2003, 08:35
Verwijderd
Bij ons op school zijn vooral 'kankerlijer' en 'kutwijf'/'kankerhoer' in zwang als scheldwoord... hoewel 'kutwijf' minder werd gebruikt nadat ik mij in de schoolkrant had verbaasd over het woord, want zijn er ook 'wijven' zonder 'kut'? En als je nu heel beschaafd bent, ga je dan mensen uitschelden voor vaginavrouw?

Maargoed, 'homo' word ook wel eens als scheldwoord gebruikt, evenals 'pot', maar nooit tegen mensen die ook echt homosexueel zijn, eigenlijk. Ik gaf laatst m'n vriend een zoen, en m'n beste vriendin voelde zich buitengesloten dus zij kreeg ook een kusje, en meteen riep iemand 'zie die potten dan hee!'. Jah. 'tuurlijk.

Snowboarder, ik snap wat je bedoelt maar het slaat nog steeds nergens op. Je vindt het niet leuk als een homo je aanraakt, omdat het dan wel zo zou kunnen zijn dat hij jou aantrekkelijk vindt en jij hem niet. Mag een meisje dat jij niet aantrekkelijk vindt jou dan ook niet aanraken, mogen alleen aantrekkelijke meisjes dat?

Maargoed, geen enkel echt scheldwoord is zinnig. Als je serieus wilt zeggen wat je van iemand vindt, dan ben je genoodzaakt om andere dingen aan te grijpen dan scheldwoorden.
Oud 13-05-2003, 08:51
Evito
Evito is offline
Ik gebruik het zelden maar als ik het gebruik, dan gebruik ik het zonder enige bijbedoeling. Ik zeg dat bijvoorbeeld wel eens voor de gein tegen mijn moeder. Ik zou het beter niet kunnen gebruiken, en ik moet zeggen dat ik het de laatste tijd ook niet meer gebruikt hebt.
Oud 13-05-2003, 10:23
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
rysdigital schreef op 13-05-2003 @ 07:46:
niet zo zeiken mietje.
deal with it O_o
Ik mag jou niet.
Wacht maar tot je er zelf achter komt dat je homo bent of wanneer er een dierbaar iemand sterft aan kanker
Oud 13-05-2003, 10:27
Verwijderd
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 13-05-2003 @ 11:23:
Ik mag jou niet.
Wacht maar tot je er zelf achter komt dat je homo bent of wanneer er een dierbaar iemand sterft aan kanker
Precies... ik hoorde iemand op de basisschool eens krijsen;'Jij smerige aidslijer!!!' en werd helemaal gek, m'n oom had toen aids en 't ging echt niet goed meer... Stond daar helemaal te krijsen en te gillen van kwaadheid, iedereen keek me scheel aan.. Is niet leuk om met ernstige ziektes te gaan schelden...
Oud 13-05-2003, 10:39
Vinzz
Vinzz is offline
Achja ik vind 't ook erg sneu om iemand kankerlijer te noemen en dat hoor je me dus ook echt nooit doen...en die opmerking van "tja niks mis met homos als ze mij maar niet lastig vallen" blijft ook een beetje vreemd..net of homos zo iemand zouden willen lastig vallen .. volgens mij worden de meeste mensen vaker lastig gevallen door iemand van het andere geslacht
Oud 13-05-2003, 11:04
De Bitch
De Bitch is offline
als iemand hetero is en je zegt homo tegen hem/haar is dat toch een soort scheldwoord, net zoiets als 'wijf' tegen een jongen zeggen :>

Ik gebruik t zelf trouwens ook vaak, voor mij valt het onder dezelfde noemer als eikel, lul, klootzak etc.
Oud 13-05-2003, 11:13
Vice
Vice is offline
Voor homo's is het ook een beledeging als je hetero naar ze roept.
Oud 13-05-2003, 11:14
De Bitch
De Bitch is offline
is dat zo?
Oud 13-05-2003, 11:19
Jouw_Duiveltje
Citaat:
De Bitch schreef op 13-05-2003 @ 12:14:
is dat zo?
jah eigenlijk wel he.. maarja ik vind beide niet echt een scheldwoord...teminste het is gewoon een geaardheid dat er mensen mee schelden tjah tis maar net hoe je het opvat...
ze zeggen gewoon homo omdat dat in hun woordenboek een scheldwoord is...maar als dat het in het jouwe niet is vat je het gewoon anders op:
bijvoorbeeld: hij zegt Homo tegen mij, en dan zeg ik dus nee hetero heel serieus...

als je begrijpt wat ik bedoel... beetje vaag omschreven maargoed jullie snappen het wel (hoopik)
Oud 13-05-2003, 11:52
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef op 13-05-2003 @ 12:19:
als je begrijpt wat ik bedoel... beetje vaag omschreven maargoed jullie snappen het wel (hoopik)
Ik niet
Oud 13-05-2003, 12:16
Violence Fetishist
Violence Fetishist is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 13-05-2003 @ 11:23:
Ik mag jou niet.
dat bedoel ik dus.
als je je daar druk om maakt kom je nergens in het leven.
en nee ik ben niet gay.
en ik vind het ook erg als mensen kanker hebben.
(moeder van men beste vriend heeft borstkanker en men moeder heeft het gehad)
en ik heb niks tegen homo's.
maar ik gebruik die dingen wel als scheldwoorden.
big fucking deal.
(+ik heb geen mening over jou verder)
Oud 13-05-2003, 12:29
Avalanche
Avalanche is offline
Ik gebruik het ook vaak : alle varianten.. maar ik bedoel er niks mee.. Ik heb niks tegen homo's althans ze moeten niet in me buurt gaan zoenen ofzow(en toch,als ze dat wel doen draai ik me om). Btw ik ken genoeg homo's en ga er wel eens mee uit enzo.

vroeger was ik wel zo : van baaah daar heb je weer een gay die hand in hand loopt of als ze te dicht bij je in de buurt komen dan dacht je dat ze dingen gaan doen.

* I'm not gay, i just act like one *
Oud 13-05-2003, 14:49
Mark
Mark is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 13-05-2003 @ 09:35:
Snowboarder, ik snap wat je bedoelt maar het slaat nog steeds nergens op. Je vindt het niet leuk als een homo je aanraakt, omdat het dan wel zo zou kunnen zijn dat hij jou aantrekkelijk vindt en jij hem niet. Mag een meisje dat jij niet aantrekkelijk vindt jou dan ook niet aanraken, mogen alleen aantrekkelijke meisjes dat?
Hmm, nee das anders. Ik weet niet hoe ik het precies uit moet leggen. Maar het zit ongeveer zo:

Als een meid aan mij zit is dat natuurlijk, voelt dat meestal goed aan. Ja dat vind ik niet erg, zelfs wel heel ok!

Als er een jongen aan me zit, heb ik al snel het gevoel, nee, doe maar even niet, vooral als het echt op zo'n manier is dat je al snel denkt, ja dat is een homo. Nee, sorry, maar die hoeven niet aan mij te zitten. Sorry, alleen het idee al dat ze wel eens gevoelens zouden hebben erbij.

Dat is gewoon een gevoel, kan ik moeilijk uitleggen verder. Maargoed, jij heb misschien ook wel liever dat sommige mensen niet aan je zitten. Waarom? Dat kun je misschien niet helemaal verklaren, maar je voelt het wel.

Nou dat heb ik dus bij homo's.

Mark (wiens oom ook homo is)

Regels voor berichten