![]() |
|
![]() |
Ik heb geen idee wat mensen eigenlijk tegen homo's hebben. Ik heb een hekel aan homo's, die verwijfde types dan. Ik vind homo's gewoon mislukt. Er zijn niet voor niets twee geslachten. Maar ik spreek mezelf ook zwaar tegen, want ik vind discriminatie
![]()
||
Citaat:
- Eerst zeg je dat je neit weet wat mensen eigenlijk tegen homo's vinden, en dan vind je ze mislukt - Dan ben je ineens tegen discriminatie, waarom zeg je het dan. Ach ja, wijsheid komt met de jaren
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor zover ik weet zijn kleine kinderen de enigen die homo als scheldwoord gebruiken. Ik snap ook niet dat er mensen zijn die zich er wat van aantrekken - mij maakt het even weinig uit of iemand me uitscheld voor pot als voor hetero. Welk van de twee ook waar is - het is toch niet erg? Als het nou kwetsend zou zijn... maar ik snap niet wat er erg aan is om homo genoemd te worden? Als het waar is, nou, dan hebben ze gelijk. Als je hetero bent, kun je er toch alleen maar om lachen? |
![]() |
|
![]() |
Als ik zeg dat ik niet begrijp wat mensen tegen homo's hebben heb ik het over anderen. Ik begrijp heus wel wat ik tegen homo's heb. Je hoeft ( MANIAC) niet te doen alsof je heel wat ouder bent, we schelen drie jaar. Je bent wel wijzer oke, maar je bent mijn opa niet.
|
volgens mij is het zo dat men er niet echt bij nadenkt wat het woord betekent.. zoiets als "trut" ofzo? ik wéét niet eens wat dat betekent.
ikzelf gebruik het iig nooit, het is inderdaad wel iets voor redelijk jonge kinderen. misschien wordt het wel als scheldwoord gebruikt omdat homo-zijn (iig door kleine kinderen) als vreemd word gezien? (heb je net dat hele verhaal van papa en mama en bloemetjes en bijtjes etc. onder de knie, komt dat er ook nog bij. en das vreemd. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Tsja, dat sommige mensen het nog als scheldwoord gebruiken, ach dat moeten zij weten. Mij zal je er niet mee hebben! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
jullie homo's moeten ook gewoon lekker doen waar je zelf zin in hebt. Niets mis mee. Mensen die dat zomaar roepen naar iemand, ja dat is gewoon zo ontwikkeld. Sommige woorden hebben dat gewoon in zich.. Net als kankerleier en mierenneuker, das ook niet letterlijk bedoeld, maar het scheld lekker. Zo is het bij homo ook denk ik. Niets van aan trekken dus.
Mark ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Bij ons op school is homo zo ongeveer het no. 1 scheldwoord. Serieus, je staat versteld hoe vaak je per dag 'homo' door de gang of in de klas gebruld hoort worden.. 'Homo' staat bij ons gelijk aan 'mislukkeling'. Nee, je bent geen nerd als je altijd aan je huiswerk zit. Je bent een homo. Doe je een stap verkeerd: "homo." Onvoldoende? Juist.. homo. ![]() Ik vind het vrij zielig. Vooral de jochjes die maar om het hardst schreeuwen dat iemand homo is zodat niemand het zich in zijn hoofd haalt dat hij zelf op andere jochjes zou kunnen vallen: stel je voor! ![]() Leuk wordt het pas als je het enige (openlijke) lesbische stel bent op school. Je krijgt de hele dag van alle kanten te horen dat je een pot bent. Mja. Ik was er zelf óók wel achter dat ik het met een meisje doe, bedankt. ![]() ![]() Meestal kan ik er niet zo mee zitten. Maar als ik voor de dertigste keer op een dag "hey pot!" hoor, heb ik soms echt de neiging om door de gangen te rennen en iedereen voor 'hetero' uit te schelden. Vies zijn die mensen zeg. ![]() Is het nou echt zo belangrijk 'waar' je op valt? ![]()
||
Citaat:
ach... zolang jij je er goed bij voelt.... laat de rest lekker... ik bedoel.. het is toch jouw liefdesleven ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Mark ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Wat een beroerde thread zeg. Wat doet het überhaupt op Sexualiteit? Het heeft er niet veel mee te maken.
Hoewel, wouter, je was weer heerlijk cynisch ![]()
||
Citaat:
|
Laatst nog een hele discussie met mijn vriend over gehad. Vooral bij het voetbal wordt het scheldwoord homo aan de lopende band gebruikt en ik vind dat echt belachelijk.
Ik snap ook niet wat mensen tegen homo's hebben. Als iemand het woord als scheldwoord gebruikt zeg ik er meteen wat van. Mensen zouden eens wat meer respect voor elkaar moeten hebben.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Bij ons op school zijn vooral 'kankerlijer' en 'kutwijf'/'kankerhoer' in zwang als scheldwoord... hoewel 'kutwijf' minder werd gebruikt nadat ik mij in de schoolkrant had verbaasd over het woord, want zijn er ook 'wijven' zonder 'kut'? En als je nu heel beschaafd bent, ga je dan mensen uitschelden voor vaginavrouw?
Maargoed, 'homo' word ook wel eens als scheldwoord gebruikt, evenals 'pot', maar nooit tegen mensen die ook echt homosexueel zijn, eigenlijk. Ik gaf laatst m'n vriend een zoen, en m'n beste vriendin voelde zich buitengesloten dus zij kreeg ook een kusje, en meteen riep iemand 'zie die potten dan hee!'. Jah. 'tuurlijk. Snowboarder, ik snap wat je bedoelt maar het slaat nog steeds nergens op. Je vindt het niet leuk als een homo je aanraakt, omdat het dan wel zo zou kunnen zijn dat hij jou aantrekkelijk vindt en jij hem niet. Mag een meisje dat jij niet aantrekkelijk vindt jou dan ook niet aanraken, mogen alleen aantrekkelijke meisjes dat? Maargoed, geen enkel echt scheldwoord is zinnig. Als je serieus wilt zeggen wat je van iemand vindt, dan ben je genoodzaakt om andere dingen aan te grijpen dan scheldwoorden. |
![]() |
||
Citaat:
Wacht maar tot je er zelf achter komt dat je homo bent of wanneer er een dierbaar iemand sterft aan kanker ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Achja ik vind 't ook erg sneu om iemand kankerlijer te noemen en dat hoor je me dus ook echt nooit doen...en die opmerking van "tja niks mis met homos als ze mij maar niet lastig vallen" blijft ook een beetje vreemd..net of homos zo iemand zouden willen lastig vallen
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ze zeggen gewoon homo omdat dat in hun woordenboek een scheldwoord is...maar als dat het in het jouwe niet is vat je het gewoon anders op: bijvoorbeeld: hij zegt Homo tegen mij, en dan zeg ik dus nee hetero heel serieus... ![]() als je begrijpt wat ik bedoel... beetje vaag omschreven maargoed jullie snappen het wel (hoopik)
||
Citaat:
als je je daar druk om maakt kom je nergens in het leven. en nee ik ben niet gay. en ik vind het ook erg als mensen kanker hebben. (moeder van men beste vriend heeft borstkanker en men moeder heeft het gehad) en ik heb niks tegen homo's. maar ik gebruik die dingen wel als scheldwoorden. big fucking deal. (+ik heb geen mening over jou verder)
|
Ik gebruik het ook vaak : alle varianten.. maar ik bedoel er niks mee.. Ik heb niks tegen homo's althans ze moeten niet in me buurt gaan zoenen ofzow(en toch,als ze dat wel doen draai ik me om). Btw ik ken genoeg homo's en ga er wel eens mee uit enzo.
vroeger was ik wel zo : van baaah daar heb je weer een gay die hand in hand loopt of als ze te dicht bij je in de buurt komen dan dacht je dat ze dingen gaan doen. * I'm not gay, i just act like one *
||
Citaat:
![]() Als een meid aan mij zit is dat natuurlijk, voelt dat meestal goed aan. Ja dat vind ik niet erg, zelfs wel heel ok! ![]() Als er een jongen aan me zit, heb ik al snel het gevoel, nee, doe maar even niet, vooral als het echt op zo'n manier is dat je al snel denkt, ja dat is een homo. Nee, sorry, maar die hoeven niet aan mij te zitten. Sorry, alleen het idee al dat ze wel eens gevoelens zouden hebben erbij. Dat is gewoon een gevoel, kan ik moeilijk uitleggen verder. Maargoed, jij heb misschien ook wel liever dat sommige mensen niet aan je zitten. Waarom? Dat kun je misschien niet helemaal verklaren, maar je voelt het wel. Nou dat heb ik dus bij homo's. Mark ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Acceptatie van holebi's WallsGlenview | 19 | 11-06-2010 21:51 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ga je nog stemmen voor de provincie? MH | 235 | 20-03-2007 21:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Cartoonrel IV McCaine | 439 | 02-03-2006 11:26 | |
De Kantine |