Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind het gedeeltelijk bullshit
Volgens mij gebeurt het ook lang niet zo vaak als de mensen/media doet voorkomen. Als er iets door je drankje is gedaan zul je het waarschijnlijk wel proeven. Kijk als ik bij een meisje iets door haar drankje zou doen, wat zou ik er dan mee opschieten. Dat moet je dan sowieso al doen bij iemand die alleen uit is (anders merken haar vrienden het echt wel als jij haar ineens naar buiten draagt) Hoe krijg je zo iemand mee (als ze slaapt/out is) Het lijkt mij dat de uitsmijter het ook wel door heeft En wie de fuck heeft er zin in een meisje te n**ken die out is? Dat is dan toch geen sex meer. Als je dan zo graag wilt ga dan gewoon naar de hoeren ofzow Naja wat ik dus wil zeggen ik geloof niet dat het echt vaak voorkomt. En de mensen die het doen zijn niet gewoon triest, maar het zijn gewoon criminelen.
|
een keer meegemaakt dat een of andere klootzak ghb in mn drank had gegooid, 1e drankje vond ik mn baileys wel wat dunner en minder puur maar nie over nagedacht 2de drankje ging t belletje rinkelen omdat ik wel heel erg wazig werd, gelukkig was een toen nog goede vriend (nu mijn vaste vriend) erbij en die heeft me naar huis gebracht, wil niet eens weten wat er gebeurd was zonder hem, want ik wist niet eens meer dat ik met die gast had gezoen
![]() en ik wil er nog ff aan toevoegen dat je een pilletje in je drank wel zou proeven jah, dat smaakt ontzettend ranzig een kapot pilletje, en ik vind die mensen die dit doen echt HEEL triest... |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Ritalin en Alcohol naam ingebruik | 21 | 20-03-2009 22:24 | |
Eten & Drinken |
mening over suikerloos/vetloos eten Jampot | 56 | 16-12-2004 20:11 | |
Liefde & Relatie |
Iemand aanspreken Dj Thrill | 101 | 02-08-2004 22:45 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
medicatie, voor & tegens en welke gebruik jij? Ninnoc | 19 | 12-03-2003 21:32 | |
ARTistiek |
de manier waarop je me zoent (verhaal) The one who I am | 23 | 22-07-2001 16:14 |