Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar ok, hou trouw vast aan mn gay-like danspasjes ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Die van mij kan absoluut niet dansen, een houten klaas is er een swingnikker bij. Maar dat heeft ons nou juist samen gebracht. Zijn harkerig gestap was zo genant dat ik tegen hem aan ging dansen om hem te leiden, van leiden kwam verleiden en toen zijn we van de dansvloer verwijderd....
(ja, het was drie uur en we waren ladderzat en knetterstoned.)
|
je kan ook keihard 'Valt hier nog wat te neuken' roepen.
Dat hoorde ik dus naast me in een discotheek, ik keek opzij, bleek het m'n vriendje te zijn die toch wel wat te veel op had en zich best wel vermaakte met smakelijke teksten...... Geloof niet dat het werkte om een meisje aan te trekken. Kan ook zijn omdat ik naast hem stond. ![]()
||
![]() |
Citaat:
En face it, het gros van de wat minder ontwikkelde meisjes (lees: breezer) valt gewoon voor dure kleding, dure auto en veel geld.
||
![]() |
Citaat:
On-topic dus ![]() Als ik aan het dansen ben, wil ik geen meisjes versieren. En als ik meisjes wil versieren, ga ik niet dansen.
|
dansen helpt wel degelijk om in contact te komen met damens (ook zonder t scanderen van 'hoeren')
![]() 'Sommige' meisjes van 15-16 beginnen je spontaan verliefd aan te kijken als je een auto blijkt te hebben.. daar heeft studentje dan zeker wel gelijk in |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Één nacht in Berlijn Orpheus | 32 | 25-07-2006 14:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Één nacht in Berlijn Verwijderd | 0 | 09-06-2006 18:32 | |
Psychologie |
enquete Judy2 | 69 | 16-05-2005 08:42 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Pijnlijke Eenvoud juliettebinoche | 59 | 11-01-2004 22:12 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal over een 22 jarig meisje Kira | 41 | 13-11-2003 13:50 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
blind date BOEKVERSLAG wolfgang | 6 | 03-06-2003 11:57 |