Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2003, 11:52
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Assasin schreef op 14-05-2003 @ 12:50:
Elk mens is egoistisch, sommigen weten het goed te verbergen maar iedereen is het.
Dus als je jezelf opoffert voor anderen ben je egoistisch?
Oud 14-05-2003, 11:55
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Gatara schreef op 14-05-2003 @ 12:52:
Dus als je jezelf opoffert voor anderen ben je egoistisch?
De redenen waarom je het doet zijn egoistisch.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 11:56
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Assasin schreef op 14-05-2003 @ 12:55:
De redenen waarom je het doet zijn egoistisch.
Dus als je die andere mensen een beter leven wilt geven door jezelf op te offeren is een reden die egoistisch is?
Oud 14-05-2003, 11:58
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Gatara schreef op 14-05-2003 @ 12:56:
Dus als je die andere mensen een beter leven wilt geven door jezelf op te offeren is een reden die egoistisch is?
Datsoort dingen doe je om je er beter door te voelen en ja dan is die reden egoistisch.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Assasin schreef op 14-05-2003 @ 12:58:
Datsoort dingen doe je om je er beter door te voelen en ja dan is die reden egoistisch.
Dan leidt egoïsme in dat geval tot een betere samenleving, dus dan zie ik het probleem niet. Of bijv. Moeder Theresa nu uit eigen belang zich zo ingezet heeft voor zwakkeren, of omdat ze het als haar roeping zag doet er dan toch niet toe? Als iedereen egoïsme zo zou kunnen omzetten tot naastenliefde zou dat mooi zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 12:34
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 14-05-2003 @ 13:06:
Dan leidt egoïsme in dat geval tot een betere samenleving, dus dan zie ik het probleem niet. Of bijv. Moeder Theresa nu uit eigen belang zich zo ingezet heeft voor zwakkeren, of omdat ze het als haar roeping zag doet er dan toch niet toe? Als iedereen egoïsme zo zou kunnen omzetten tot naastenliefde zou dat mooi zijn.
De meeste mensen zetten egoisme om tot hebzucht en dat is niet erg communistisch.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 12:39
Nate
Nate is offline
Ik onthoud me meestal van dit soort uitspraken, maar ik zal me scharen aan de zijde van rechts, ditmaal.

'De hypocrisie van links'.
Oud 14-05-2003, 12:40
red_and_black
red_and_black is offline
mmmm, valt me weer tegen van de rechter!
hij weet dat het toch zal escaleren omdat afa weer komt en dan krijg je weer dat geowehoer!
laat ze demonstreren bij een verlaten industrie terrein ofzo!
ik ben er wel maar niet met de bedeoling om een paar van die nazis hun koppen in te beuken, want geweld is zinloos.
ik ga er heen omdat ik in apeldoorn woon en gewoon geen zin heb in dat tuig in mijn stad!

het is een pure kwestie van meningsuiting en ze hebben evengoed het recht te demonstreren net als wij!
maar! niet in mijn stad!
nazis eruit!!!!!
Oud 14-05-2003, 12:41
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Assasin schreef op 14-05-2003 @ 12:58:
Als dat egoisme zou zijn, dan is dat geen verkeerd egoisme.
Bij egoisme versta ik echter ellenbogenwerk waarbij je de andere mensen benadeelt.
Oud 14-05-2003, 13:17
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
Gatara schreef op 14-05-2003 @ 13:41:
Als dat egoisme zou zijn, dan is dat geen verkeerd egoisme.
Bij egoisme versta ik echter ellenbogenwerk waarbij je de andere mensen benadeelt.
Overigens zeg ik niet dat egoisme in beginsel slecht is... maar egoisme is geen ellebogenwerk... dat is eerder achterbaks... groot wezenlijk verschil...

En besef wel... als jij een boterham eet, kan die niet meer gebruikt worden door een ander en ben je dus in beginsel egoistisch... omdat jij honger hebt en dus die boterham eet, zonder dat je hem aan een ander geeft.
Oud 14-05-2003, 13:33
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Kubstudent schreef op 14-05-2003 @ 14:17:

En besef wel... als jij een boterham eet, kan die niet meer gebruikt worden door een ander en ben je dus in beginsel egoistisch... omdat jij honger hebt en dus die boterham eet, zonder dat je hem aan een ander geeft.
Goed. In den beginne is de mens egoistisch, maar als de mens voorzien is van zijn/haar dagelijkse behoeftes is er geen reden om je egoistisch (=egoistisch in achterbakse vorm) op te stellen.
Ik geloof daarom niet dat achterbaks egoisme een eigenschap is van de mens, aangezien niet ieder mens zo achterbaks is, maar er genoeg mensen zijn die aan naastenliefde doen.
Oud 14-05-2003, 13:56
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
Gatara schreef op 14-05-2003 @ 12:45:
Zie het topic over kwart sollicitanten schrijven niet de waarheid.

De vraag daarin luidt: als alle mensen oneerlijk waren, waarom schrijft 3 kwart van de mensen hun CV volledig eerlijk?

M.a.w.: niet ALLE mensen zijn egoistisch en opportunistisch en ik zie dat dan ook niet als een eigenschap van de mens.
En de mensen die die eigenschappen wel bezitten daarvan is het nog maar de vraag of dit aangeboren is of aangeleerd.
Nature or nurture, dus.

Maareh,.... dit gaat teveel off-topic dit kun je verder behandelen in de topic over die kwart sollicitanten denk ik
Nah. Maar je zou kunnen zeggen dat ze hun CV eerlijk schrijven omdat ze het risico te groot achten dat hun toekomstige werkgever erachter komt dat ze hebben gelogen en die werknemer geen baan geven. Dan zijn ze toch eerlijk uit een zelfzuchtig motief
Oud 14-05-2003, 14:47
Verwijderd
Tsja. Voor deze mensen kan ik evenveel of even weinig begrip opbrengen als voor mensen als SimShalom.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 15:05
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Manus J. van Alles schreef op 14-05-2003 @ 14:56:
Nah. Maar je zou kunnen zeggen dat ze hun CV eerlijk schrijven omdat ze het risico te groot achten dat hun toekomstige werkgever erachter komt dat ze hebben gelogen en die werknemer geen baan geven. Dan zijn ze toch eerlijk uit een zelfzuchtig motief
Die eerlijkheid bestaat dan dus uit de oneerlijkheid die al bestaat.
Mwah. Ik zou niet eerlijk overkomen bang omdat ik anders oneerlijk zou overkomen, maar gewoon domweg eerlijk overkomen, omdat dat de etiquette is
En men weet wat men te wachten staat als men mij aanneemt en wat men van mij oprecht kan verwachten.
Oud 14-05-2003, 16:52
AGH
AGH is offline
Citaat:
Gatara schreef op 14-05-2003 @ 14:33:
Goed. In den beginne is de mens egoistisch, maar als de mens voorzien is van zijn/haar dagelijkse behoeftes is er geen reden om je egoistisch (=egoistisch in achterbakse vorm) op te stellen.
Ik geloof daarom niet dat achterbaks egoisme een eigenschap is van de mens, aangezien niet ieder mens zo achterbaks is, maar er genoeg mensen zijn die aan naastenliefde doen.
Volgens mij ligt de waarheid ergens in het midden.
Elke mens is inderdaad egoïstisch, echter niet altijd.
Liefde is egoïstisch, echter ook niet altijd.
Als je moet kiezen tussen een partner die je altijd trouw blijft, maar ongelukkig is wat kies je dan? Een gelukkige partner die ontrouw is of een ongelukkige partner die trouw is?
Ik denk niet dat het leven zo simplistisch is te omschrijven als goed of slecht.
Egoïstisch of niet egoïstisch.
Niet trouw of wel trouw.

Er zijn egoïsten die behulpzaam kunnen zijn.
Er zijn behulpzame mensen die egoïstisch kunnen zijn.

Ik weet overigens niet wanneer je bent voorzien in je dagelijkse behoeften.
Qua materiële zaken heb ik niets te klagen, maar ik ben niet materialistisch ingesteld.
Vrije tijd, vrienden etc. zijn voor mij ook erg belangrijk.
Vrije tijd die ik wellicht ook in het helpen van een Derde Wereldland had kunnen stoppen.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 17:04
naam onbekend
naam onbekend is offline
Eh...de discussie krijgt nu wel een heel hoog F&L-gehalte. Verplaatsen misschien Gatara?
Oud 14-05-2003, 17:06
AGH
AGH is offline
Citaat:
gegennazis schreef op 14-05-2003 @ 13:40:
mmmm, valt me weer tegen van de rechter!
hij weet dat het toch zal escaleren omdat afa weer komt en dan krijg je weer dat geowehoer!
laat ze demonstreren bij een verlaten industrie terrein ofzo!
ik ben er wel maar niet met de bedeoling om een paar van die nazis hun koppen in te beuken, want geweld is zinloos.
ik ga er heen omdat ik in apeldoorn woon en gewoon geen zin heb in dat tuig in mijn stad!

het is een pure kwestie van meningsuiting en ze hebben evengoed het recht te demonstreren net als wij!
maar! niet in mijn stad!
nazis eruit!!!!!
Ik snap niet helemaal waarom je zaterdag gaat.
Geweld is zinloos, maar je wilt geen tuig in je stad.
Ga je ze dat netjes vertellen of heb je stiekem misschien toch de droom om een paar van nazi’s de koppen in te beuken?
Het niet uit mijn achtertuin argument hang wellicht samen met de hypocrisie waar Nate het al eerder overhad, maar deze redenering vind ik toch meer iets voor de VVD.

Ik heb totaal geen sympathie voor extreemrechts, maar al helemaal niet voor de hypocrisie van extreemlinks en ook niet voor sensatiezoekers met grote praatjes.
Dit is geen aantijging tegen jou, ik ken je niet persoonlijk.
Wel voor een paar andere jongens die ik bij de vorige ‘betoging’ bezig heb gezien.

En persoonlijk moet ik het nog zien wat er gebeurd als het op geweld zou uitlopen.
Ben benieuwd wie dan het eerst de stad uit zijn…
Als je een echte Apeldoorner bent, moet je toch wel enkele kopstukken van de NVU kennen.
Ik ben benieuwd in hoeverre de gemeente Apeldoorn heeft geleerd van de vorige keer.
Feit dat er noodverordening is, zou kunnen betekenen dat de middag nu in betere lijnen geleid kan worden.

P.S.
Er woont wel meer tuig in Apeldoorn…
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 17:44
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
AGH schreef op 14-05-2003 @ 18:06:
Ik snap niet helemaal waarom je zaterdag gaat.
Geweld is zinloos, maar je wilt geen tuig in je stad.
Ga je ze dat netjes vertellen of heb je stiekem misschien toch de droom om een paar van nazi’s de koppen in te beuken?
Het niet uit mijn achtertuin argument hang wellicht samen met de hypocrisie waar Nate het al eerder overhad, maar deze redenering vind ik toch meer iets voor de VVD.

Ik heb totaal geen sympathie voor extreemrechts, maar al helemaal niet voor de hypocrisie van extreemlinks en ook niet voor sensatiezoekers met grote praatjes.
Dit is geen aantijging tegen jou, ik ken je niet persoonlijk.
Wel voor een paar andere jongens die ik bij de vorige ‘betoging’ bezig heb gezien.

En persoonlijk moet ik het nog zien wat er gebeurd als het op geweld zou uitlopen.
Ben benieuwd wie dan het eerst de stad uit zijn…
Als je een echte Apeldoorner bent, moet je toch wel enkele kopstukken van de NVU kennen.
Ik ben benieuwd in hoeverre de gemeente Apeldoorn heeft geleerd van de vorige keer.
Feit dat er noodverordening is, zou kunnen betekenen dat de middag nu in betere lijnen geleid kan worden.

P.S.
Er woont wel meer tuig in Apeldoorn…
nee, je hebt helemaal gelijk!
maar ik voel me niet zo snel aangevallen hoor.
Oud 14-05-2003, 18:18
NN
NN is offline
Citaat:
Manus J. van Alles schreef op 14-05-2003 @ 09:43:
Tja, iedereen heeft het recht om te demonstreren natuurlijk.

Juist.
Maar als het echt te ver gaat kan de burgemeester als handhaver van de openbare orde ingrijpen.

Laatst gewijzigd op 14-05-2003 om 18:21.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Assasin schreef op 14-05-2003 @ 13:34:
De meeste mensen zetten egoisme om tot hebzucht en dat is niet erg communistisch.
Daar had ik het niet over, dat is nl. de negatieve uitwerking van egoïsme, ik had het over de positieve uitwerking.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 22:32
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 14-05-2003 @ 18:04:
Eh...de discussie krijgt nu wel een heel hoog F&L-gehalte. Verplaatsen misschien Gatara?
Da's aan de A&Nérs
Oud 14-05-2003, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 14-05-2003 @ 23:32:
Da's aan de A&Nérs
Van mij mag ie blijven hoor, we gaan wel vaker over op wat meer filosofische zaken.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 00:13
Methuselah
Methuselah is offline
Ten eerste: Waarom zouden ze niet mogen demonstreren? Als extreem-links 't ook mag, dan mag extreem-rechts dat toch ook doen?

Ten tweede: Wat bereik je met tegenbetogingen op dezelfde plaats op 't zelfde moment? Niets, behalve 'n hele hoop herrie en tumult.

Ten derde: Goed dat er geen is, maar ENORM jammer dat ze wel oproepen om in kleine groepjes last te gaan verkopen

Ten vierde: Ik hekel alle extreme meningen, zowel links als rechts.
Oud 15-05-2003, 03:11
Joostje
Joostje is offline
mensen zijn slecv\cht. bij gebrek aan chjecks and balances in hert communisme faciliteert het mensen om eenzijdig de macht te grijpen. stalin is dus een product van het communisme.
Oud 15-05-2003, 07:13
niceman1984
niceman1984 is offline
Citaat:
Joostje schreef op 15-05-2003 @ 04:11:
stalin is dus een product van het communisme.
Waarom haal je Stalin derbij Stalin had niets met de idealen van communisme te maken en hij is geen communist.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 08:15
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Joostje schreef op 15-05-2003 @ 04:11:
mensen zijn slecv\cht. bij gebrek aan chjecks and balances in hert communisme faciliteert het mensen om eenzijdig de macht te grijpen. stalin is dus een product van het communisme.
Aan je spelling te zien ben je dronken
Oud 15-05-2003, 08:52
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
niceman1984 schreef op 15-05-2003 @ 08:13:
Waarom haal je Stalin derbij Stalin had niets met de idealen van communisme te maken en hij is geen communist.
Weinig met de idealen mischien maar veel met de harde werkelijkheid ervan.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 09:34
Verwijderd
Wie heeft er zin om effe te meeten van te voren en een wedstrijdje te doen wie het meeste nazis kan killen?
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 10:22
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Lompo de Clown schreef op 15-05-2003 @ 10:34:
Wie heeft er zin om effe te meeten van te voren en een wedstrijdje te doen wie het meeste nazis kan killen?
Je doet je naam eer aan.
Oud 15-05-2003, 10:36
Verwijderd
ik las hier vele over verbieden.. damm.. ik woon mssn wel in een grote marokanen/overlastbuurt, maar ik ben niet extreem rechts. Ik heb ook wel een duidelijke mening over 95% van de marokanen, maar ik heb geen behoefte om hem te uitte. Extreem-recht koppel ik aan Hitler en die man was gewoon weg ziek. Hij had een wereld revolutie voor ogen, hij dacht zijn vaderland naar de top te kunnen halen, maar dat heeft ie helemaal fout gedaan. Ik vind dat extreem-rechtse mensen ook geen sociaal leven hebben, geen goede kijk op het leven en de maatschappij. Want als je iets van je vaderlandse geschiedenis afweet, dan weet je ook hoe het komt dat we met al deze problemen zitten. Door ons falend assielbeleid, neej echt niet, het komt door de man die hun aanbidden, Hitler. Hij heeft onze bevolking deel afgemaakt en verzwakt. ONS land was door hem helemaal naar de klote geholpen, maar wat doen wij, wij gaan hem aanbidden. Ik weet ook wel waarom.. omdat wij schoongenoeg hebben van heel de troep in ons land, de vele overlast, het nieteens naar een marokaan durven te kijken omdat je anders voor je kop geslagen wordt. Dat is het probleem, en Hitler was hier de oorzaak van. Als hij van ons land was af gebleven, als hij onze bevolking niet had vernietigd, hadden wij ons land niet hoeven te herbouwen. We hadden dan genoeg mensen gehad en hadden dan niet mensen uit andere landen, die nu economische vluchtenlingen worden genoemd, nodig gehad als gast-arbeiders. Iedereen begrijpt dat die niet weggaan als ze hier alles mee opgebouwd hebben, dus neem het hun niet kwadelijk. Het zijn mensen van een andere cultuur en dat merken wij hier in Nederland en de overheid moet deze cultuur aanpakken en wij moeten niet zo'n hilter gaan aanbidden.
Dan verbieden die zooi! natuurlijk niet! Vrijheid van meningsuitting daar moeten we trots op zijn. Als je hun protesten verbied dan moet je heel die islam bijeenkomsten meteen verbieden. Hier in Eindhoven zijn vele "terroristen" opgepakt, veel meer dan jullie ooit op "het 6 uur journaal" gehoort hebben, maar verbied men die dingen?? Nee. Waarom? Omdat onze regering laf is?? Nee. Omdat wij vrijheid van meninguitting hebben.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 13:37
niceman1984
niceman1984 is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 15-05-2003 @ 11:22:
Je doet je naam eer aan.
idd

Lompo de Clown:
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 13:41
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Ze hebben het volste recht om te demonstreren, ik hoop dat ze het ook beschaafd en netjes houden.
Oud 15-05-2003, 15:07
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
JA, hiero!
Oud 15-05-2003, 15:12
Verwijderd
zullen we ze in rijen van 10 laten gaan staan en dan om-en-om
nazi-marokaan-nazi-marokaan-nazi-marokaan(...)
2 problemen in 1 keer opgelost
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 15:21
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Tweety2k schreef op 15-05-2003 @ 14:41:
Ze hebben het volste recht om te demonstreren, ik hoop dat ze het ook beschaafd en netjes houden.
Hoezo 'ook'?
De vorige keer heeft dat linkse schorriemorrie van o.a. de AFA flink staan rellen, de binnenstad van Apeldoorn afgebroken, en bovendien zonder toestemming gedemonstreerd.
Oud 15-05-2003, 15:30
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 15-05-2003 @ 16:21:
Hoezo 'ook'?
De vorige keer heeft dat linkse schorriemorrie van o.a. de AFA flink staan rellen, de binnenstad van Apeldoorn afgebroken, en bovendien zonder toestemming gedemonstreerd.
t was niet links die jiero begon, het waren jongeren die uit waren op vechten en niks met links te maken hebben
Oud 15-05-2003, 15:31
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 15-05-2003 @ 16:21:
Hoezo 'ook'?
Met als buitengewoon komisch gevolg dat een klein groepje NVU'ers bij het station belaagd werd door duizenden linksen, en de NVU'ers met een politiebusje in veiligheid moesten worden gebracht.

8 maart was m.i. 100% geslaagd. We hebben de NVU de stad uit gejaagd, en het merendeel kwam er niet eens in!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 15:34
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
'Killen' gaat misschien wel erg ver, maar ik keur het idee zeker niet af.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 17:33
AGH
AGH is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 15-05-2003 @ 16:31:
Met als buitengewoon komisch gevolg dat een klein groepje NVU'ers bij het station belaagd werd door duizenden linksen, en de NVU'ers met een politiebusje in veiligheid moesten worden gebracht.

8 maart was m.i. 100% geslaagd. We hebben de NVU de stad uit gejaagd, en het merendeel kwam er niet eens in!
Dan ben ik benieuwd welke betoging jij hebt gezien.
Volgens mij begon het met een select groepje wat aan de andere kant van het station liep (laan van Mensenrechten), omdat dit groepje wist hoe een groepje (waaronder Rinaldo Weijenberg) van dezelfde grootte zou aankomen op het station.
De twee groepjes troffen elkaar, de jongens van de NVU schrokken omdat ze niet wisten wat hun te wachten stond en renden onder het spoor door de fietsenstalling in.

En toen begon het zielige gedoe van elke honderden (ik weet niet waar jij duizenden vandaan haalt, misschien Telegraaf?) die overal ineens een nazi zagen staan.
Wat overigens hilarische momenten kan opleveren wanneer je als grote, kale, getatoeëerde man aan een Turk vraagt waar de NVU zich precies verzameld.

Mijn inziens was de middag niet geslaagd.
Met een grote groep mensen die allemaal hetzelfde gekleed zijn (erg trendy een bivakmuts met kleurtjes!) een kleinere groep opjagen en ze de stad uitroeien is wat mij betreft erg nazistisch en ontzettend kortzichtig van het geweldsloze AFA.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 17:34
AGH
AGH is offline
Citaat:
gegennazis schreef op 15-05-2003 @ 16:30:
t was niet links die jiero begon, het waren jongeren die uit waren op vechten en niks met links te maken hebben
Was de AFA er dan niet om te vechten?
Waren die er om met witte rozen rond te lopen?
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 17:41
BARON
BARON is offline
Neo-nazi's zijn de beschermers van het blanke ras. Dat betekent dat ze straks de laatste blanken zijn, als het zo doorgaat. Ik mag ze daarom wel.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 18:18
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
BARON schreef op 15-05-2003 @ 18:41:
Neo-nazi's zijn de beschermers van het blanke ras. Dat betekent dat ze straks de laatste blanken zijn, als het zo doorgaat. Ik mag ze daarom wel.
*kotst*
Oud 15-05-2003, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Che Guevara schreef op 14-05-2003 @ 12:29:
Dat komt in de buurt ja.
for the record:

cuba is een dictatuur.

hoewel castro wel handelt tegen de vs.

bv. zijn uitspraken over bush
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 18:32
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
*kotst er nog wat bij*
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 18:56
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Havock schreef op 15-05-2003 @ 19:26:
for the record:

cuba is een dictatuur.

hoewel castro wel handelt tegen de vs.

bv. zijn uitspraken over bush
Al-Sahhaf was leuker.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 19:46
Bendzj
Bendzj is offline
Citaat:
marcovische schreef op 15-05-2003 @ 11:36:
ik las hier vele over verbieden.. damm.. ik woon mssn wel in een grote marokanen/overlastbuurt, maar ik ben niet extreem rechts. Ik heb ook wel een duidelijke mening over 95% van de marokanen, maar ik heb geen behoefte om hem te uitte. Extreem-recht koppel ik aan Hitler en die man was gewoon weg ziek. Hij had een wereld revolutie voor ogen, hij dacht zijn vaderland naar de top te kunnen halen, maar dat heeft ie helemaal fout gedaan. Ik vind dat extreem-rechtse mensen ook geen sociaal leven hebben, geen goede kijk op het leven en de maatschappij. Want als je iets van je vaderlandse geschiedenis afweet, dan weet je ook hoe het komt dat we met al deze problemen zitten. Door ons falend assielbeleid, neej echt niet, het komt door de man die hun aanbidden, Hitler. Hij heeft onze bevolking deel afgemaakt en verzwakt. ONS land was door hem helemaal naar de klote geholpen, maar wat doen wij, wij gaan hem aanbidden. Ik weet ook wel waarom.. omdat wij schoongenoeg hebben van heel de troep in ons land, de vele overlast, het nieteens naar een marokaan durven te kijken omdat je anders voor je kop geslagen wordt. Dat is het probleem, en Hitler was hier de oorzaak van. Als hij van ons land was af gebleven, als hij onze bevolking niet had vernietigd, hadden wij ons land niet hoeven te herbouwen. We hadden dan genoeg mensen gehad en hadden dan niet mensen uit andere landen, die nu economische vluchtenlingen worden genoemd, nodig gehad als gast-arbeiders. Iedereen begrijpt dat die niet weggaan als ze hier alles mee opgebouwd hebben, dus neem het hun niet kwadelijk. Het zijn mensen van een andere cultuur en dat merken wij hier in Nederland en de overheid moet deze cultuur aanpakken en wij moeten niet zo'n hilter gaan aanbidden.
Dan verbieden die zooi! natuurlijk niet! Vrijheid van meningsuitting daar moeten we trots op zijn. Als je hun protesten verbied dan moet je heel die islam bijeenkomsten meteen verbieden. Hier in Eindhoven zijn vele "terroristen" opgepakt, veel meer dan jullie ooit op "het 6 uur journaal" gehoort hebben, maar verbied men die dingen?? Nee. Waarom? Omdat onze regering laf is?? Nee. Omdat wij vrijheid van meninguitting hebben.
Oud 15-05-2003, 20:11
FastJapie
FastJapie is offline
VRESELIJK! Die demonstratie zaterdag wordt echt een ramp.
De vorige keer, op 8 maart, was ik naar de stad 'om ff te kijken', nou ik heb het geweten. Een groep van 250 a 300 Engelse hooligans stormde langs. Ik stond te trillen, want ik stond in een winkel waar ze langs stormden.
Maar nee hoor, het was niet de extreem-rechtse demonstratie, het was de ANTI-DEMONSTRATIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dus ik, als Apeldoorner, ga mijn ramen dichtspijkeren, want ik wil niet weten hoe de binnenstad eruit ziet als extreem-rechts extreem-links tegenkomt!

Met vriendelijke(trillende) groet!
Oud 15-05-2003, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Deze opmerking valt me van je tegen BARON, ik mag hopen dat je boven dat zooitje ongeregeld staat, dat een IQ heeft dat nog lager ligt dan de gemiddelde temperatuur op de Zuidpool in de winter.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Iedereen kraakt jou af, dus zal ik je maar ff bijvallen..
Ik ben tegen neo's maar verdomme trek toch allemaal een keer die ogen open.. Als je zegt dat er geen problemen zijn ben je gewoon ZIEK. Jullie zijn allemaal bang, bang om je mening te geven, bang een keer niet de weg van de minste weerstand te nemen, bang om een keer de waarheid te zeggen. Ik wil nu niet zeggen dat ik zo'n lef heb, want ik heb ook geen zin om een groep met 5 marokanen tegen te komen. Vergeet hierin even niet dat ik wel weet DAT er ook mensen zijn die zich aangepast hebben en die sociaal zijn. Maar als ik dit bekijk op een schaal van honderd dan heb ik er nieteens een hand vol van deze mensen. Het is gewoon een probleem groep, Nederland is te sociaal geworden. Ik wil niet dat mijn kinderen in een rotzooi land opgroeien, ik gun ze iets beter maar als verdomme een klote marokaan van 8 jaar al tegen een oma loopt op te slaan dan denk ik waar gaan we heen. EN wat doen jullie... jullie zouden allemaal door lopen. Zal ik het zo zeggen ik heb er best een blauwe plek voor over om iets te doen om andere mensen, in dit geval oud gediende, verdomme mensen die ons land hebben vrij gevochten van die klote duitsers te helpen. Jullie realiseren het allemaal niet maar die klote oorlog is nog niet lang geleden geweest.
Ik ben echt anti neo's maar ik weet zeker dan minimaal 50% van die groep erbij zit als protest en dat zie ik dus nog niet uit jullie komen. Jullie lopen mee op een manier of er niks gebeurt, ga maar eens door de grote steden lopen, in dit geval eindhoven. Kom maar eens een keer kijken, het beste kan je met de politie want dan zie je ze eens hoe ze echt zijn. HET GEEN RESPECT HEBBEN VAN DE GEZAGSDRAGERS EN DE MEDE MENS, en jullie... jullie gaan gasten afvallen die op (EEN VERKEERDE MANIER VAN DENKEN) een mening durven te geven. Om het feit van een mening geven alleen al, zouden julle een keer een voorbeeld aan deze groep mensen. Vergeet hierbij even niet, ik heb het hier over een EIGEN MENING!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 08:56
eztah
eztah is offline
Citaat:
Kom jij ook naar Apeldoorn zaterdag?
Ik hoop dat je door een stel relmarokkanen in elkaar wordt gemept.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten